marcin22_22-86 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Witam autko ladnie zbiera sie do 3,5tys obr potem tak jakby slabnie. Brak innych objawów
ghost1717 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 sprawdzałes skracanie kolektora dolotowego ? Filtr powietrza ? Jaki przebieg ? Rozrzad zrobiony ?? Co pokazał VAG??? pozdrawiam
wojtek26 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Logi dynamiczne przepływki czasów wtrysku i bedzie wiadomo
marcin22_22-86 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Jak kupiłem auto zostały wymienione wszystkie filtry i rozrząd czyli jakieś 15000km temu. Sprawdzałem skracanie kolektora dolotowego i nie reaguje na gaz. Jak auto chodzi i odłączę wężyk od podciśnienia to sie przełącza ale nie wiem czy z krótkiego na długi czy odwrotnie.
ghost1717 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Sprawdz schemat podcisnien czy wszystko sie u Ciebie zgadza, może mechanik podczas robienia rozrządu coś źle podłączył ?? Ja bym szukał nieszczelnosci podcisnienia... sprawdz wszystkie gumowe wężyki pozdrawiam
wojtek26 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Wydaje mi sie ze nie sensu bić piany bo to tylko wróżenie z fusów, podłaczenie Vaga odczytanie błedów i logi to podstawa.
marcin22_22-86 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2010 ok dzięki panowie będę musiał wybrać sie do jakiegoś dobrego elektromechanika
variocustoms Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 zmień temat, pisze się POWYŻEJ !!!
marc1n Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Logi dynamiczne przepływki czasów wtrysku i bedzie wiadomo jak to się robi w benzynie wolno ssącej ?
Jajo! Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Może kierownica powietrza przy kolektorze padła? Jak u mnie ułamało się ramię kierownicy to auto straciło kilkanaście kucy, a przy 3.500 obrotów silnik chciał wyskoczyć spod maski... Po naprawie wszystko wróciło do normy.
marc1n Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Jak kupiłem auto zostały wymienione wszystkie filtry i rozrząd czyli jakieś 15000km temu. Sprawdzałem skracanie kolektora dolotowego i nie reaguje na gaz. Jak auto chodzi i odłączę wężyk od podciśnienia to sie przełącza ale nie wiem czy z krótkiego na długi czy odwrotnie. z długiego na krótki przełącza się przy ok. 4200 obrotów 3.0 ASN update: i jak poradziłeś sobie z brakiem mocy ? Pozdrawiam [br]Dopisany: 25 Wrzesień 2010, 21:03_________________________________________________Witam Skracanie dolotu http://www.a6klub.pl/s6-c5-42-v8-skracanie-dolotu-vt26578.htm Pozdro 3.0 ASN schemat podciśnienia 40 - 100mm 41 - 100mm 42 - 100mm 43 - 370mm 44 - 80mm 45 - 60mm 46 - 90mm 47 - 170mm 48 - 60mm 49 - 245mm 50 - 60mm 51 - 60mm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się