Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A6 C5] 2,5 V6 AKE ----- Co to za blad ???


Mad_MAX

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie dzisiaj badalem znajomemu autko i wyskakuje mu blad:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B2 907 401 D

Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G000SG D04

Software Coding: 01015

Work Shop Code: WSC 02325

Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75548261090

Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75548261090

1 Fault Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)

30-00 - Open or Short to B+

Po skasowaniu dalej sie pojawia. Co to jest , jak to ugryzc i gdzie sie to znajduje i czy mozna to wymienic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G80 (błąd 542) - Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza

najprawdopodobniej do wymiany wtryskiwacz sterujący :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik wzniosu iglicy znajduje się w wtryskiwaczu

bo troche drogawa impreza.

niestety :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest nierozbieralne, koszt z wymiana 1200zl( nowy wtrysk), auto zbiera sie lepiej z dolu, ale pali ok litr wiecej, przynajmniej u mnie tak jest :mysli:[br]Dopisany: 23 Sierpień 2007, 16:07 _________________________________________________jezeli auto nie zachowuje sie dziwnie, dobrze odpala, to daruj sobie, bo ja sie teraz zastanawiam po co ja go wymienialem jak bylo wszystko ok, no moze teraz zamiast od 2000-2100obr/min zaczyna ciagnac od ok 1800obr/min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prosty test :

http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=3347

na poczatek posprawdzal bym wszystkie polaczenia od G80 az do ECU

te 27-10 mnie irytuje zazwyczaj jak jest padniety sam G80 jest cos innego ( 30-10)

no z zroibic test "stukowy" samego G80 - silnik na 2000-2500 ogr i lekko stukac ( np. trzankiem srubokreta ) w trzeci wtrysk, jesli silnik zacznie szarpac masz G80 ( + wtryskiwacz ) do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jesli nie bedzie szarpac silnikiem to co bedzie do wymiany ??

I jak patrzec na ten wtrysk , od ktorej strony patrzac sie on znajduje??

I jak mocno uderzac??

I jak sie dostac tam zeby go pouderzac ??

Bo ja to zielony jestem :P Sory za takie pytania ale sie na tym nie znam kompletnie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie jest ten sam błąd z tym, że dodatkowo wypisuje mi informację: "przerwa lub zwarcie do plusa - błąd sporadyczny". Czy to może być przyczyną nierównej pracy silnika na wolnych obrotach ? Nierówna praca jest ledwo wyczuwalna ale jednak... Czy tą awarię można usunąć w jakiś prosty sposób czy bez odpowiedniego sprzętu i wiedzy lepiej się za to nie brać ? Z góry dziękuję za odpowiedzi i porady :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko masz opisane powyżej,radze wymienić wtrysk w specjalistycznym warsztacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie odpala normalnie. Błąd wyskakuje jako sporadyczny a jedynym objawem jaki skłonił mnie do sprawdzenia błędów to ta niezbyt równa praca na wolnych obrotach i lekkie drgania, których nie powinno być w silniku 6-cio cylindrowym :confused4:. Reszta pracuje i działa idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...