michal85lodz Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Panowie mam pytanie, czy ciemno-niebieski dym przy ostrym ruszaniu lub gdy po prostu silnik jest mocno obciążony zawsze oznacza, że pierścienie są zużyte. Dodam, że auto na dziurkę w dolocie, z którą jeszcze sobie nie poradziłem, korekcja na jednym cylindrze jest około 1, na reszcie 0,30, a w dolocie szybko pojawia się sporo oleju pomimo czyszczenia. ubytek oleju to ok 0,8 l na 4000 km. Odpala bez problemu jak jest i ciepły i zimny. Pozdrawiam Ps zapomniałem dodać ze jest opóźniony kąt wtrysku
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Witam Kolego to nie pierścienie tylko kończące sie turbo. Kwestia paru km jak sie skończy całkowicie. Ściągaj je i juz nie męcz go bo możesz jeszcze sporo z niego uratować. Pozdro ZC
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się