valokuvaaja Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Witam, Niestety czeka mnie wymiana cewki zaplonowej (silnik V6, 2.4 ALF). Autko szarpie, krztusi sie i wibruje na wolnych obrotach. Zdiagnozowane jest, ze padnieta cewka. Tutaj w Finlandii kosztuje to 430E + robocizna Kupilem nowy orginal w UK za 110 GBP i chce zrobic to sam. Czy jest to skomplikowana czynnosc, czy tylko plug and play? Rozlaczam kable, odkrecam stara, zakladam nowa i zapinam kable? Czy jeszcze musze o czyms pamietac?
Jigg Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Dokładnie. Odpinasz starą i zakladasz nową. tylko zapamiętaj gdzie poszczególne przewodzy szly. , Przy okazji po sprawdzaj stan gumowych oslon przy koncowkach fajek.
valokuvaaja Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2010 ok, dzieki. czy powinienem odlaczyc tez aku, czy nie jest to konieczne?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się