Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Czujniki stukowe i pamięć sterownika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

16989 - Internal Control Module: ROM Error

P0605 - 35-10 - - - Intermittent

16716 - Knock Sensor 2 (G66): Signal too Low

P0332 - 35-00 - -

16711 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too Low

P0327 - 35-00 - -

Jakiś czas temu pisałem na ten temat ale nie uzyskałem konkretnych odpowiedzi. Dalej borykam się z tymi błędami, które da się wykasować ale zaraz powracają. Poza to nie ma ssania jak odpalam na zimno silnik. To co zauważyłem to, że ssanie jest ale jak odepnę akumulator na jakiś czas. Jakieś sugestie?

Co do błędu pamięci sterownika to jestem w lesie i totalnie nie wiem co jest grane. Wiem jedno , że nigdy auto nie miało chipa i nic nie było kombinowane z immo. Ów błąd wydaje mi się ze wyskoczył po wymianie paska rozrządu. Tylko wymieniłem sam pasek bez napinacza. A ostatnio zdjąłem pokrywę od paska a napinacz w ogóle nie porusza się na włączonym silniku. Może mieć związek z odczytem pamięci lub czujnikami stuku. Bo wydaje się ze te 3-y błędy są jakby ze sobą powiązane i za cholerę nie idzie ich wykasować na dobre. :wallbash:

Jakieś sugestie?

Dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi

Opublikowano

chyba ecu siada.moze byc uwalony..ale niewiem jak to sprawdzic..mechanik mi ostatnio opowiadal historie A4 B5 z silnikiem v6..3 dni dochodzil co sie dzialo..sarpalo strzelalo ogolnie slaby itd..okazalo sie ze ecu siadl chociaz niebylo zadnych bledow.moze ktos wie jak sprawdzic czy ecu jest uwalone??

Opublikowano

Może być, że ECU siada i chyba nic nie zostaje jak sprawdzić z innym, tylko jaki kupić? Jak jest z tym dopasowaniem numerów? U mnie jest taki: 8D0 907 557 S. Więc muszę kupić z takim numerem?

A może pasek rozrządu wymienić jeszcze raz tylko teraz z napinaczem. :mysli:

Opublikowano

16716 - Knock Sensor 2 (G66): Signal too Low

P0332 - 35-00 - -

16711 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too Low

P0327 - 35-00 - -

Miałem takie błędy wymieniłem sterownik silnika i jak ręką odjął.

nie miałem natomiast błędu :

16989 - Internal Control Module: ROM Error

P0605 - 35-10 - - - Intermittent

ale ja mam całkiem inny silnik i inny sterownik.

U mnie jak błędy były aktywne to Ecu cofało zapłon i auto nie chciało jechać.

Jak auto było nie rozgrzane to dało się wykasować błędy, ale tylko do czasu rozgrzania.

Prawdopodobnie zimne luty ...

Jak szukałem nowego Ecu? (z takim samym oznaczeniem jak miałem)

Sprawdziłem po numerach w Elsie jaki prawidłowo powinien być do mojego silnika i roku auta, sterownik i takiego szukałem na aledrogo.

Potem kodowanie też z Elsy.

Teraz już nie mam żadnych błędów :)

Opublikowano

Wymiana ECU rozwiązała problem jednak. Udało mi się kupić z takim samym numerem. Auto ma teraz piarda nie to co wcześniej. Dzięki za podpowiedzi.

Tylko zastanawia mnie teraz problem ze ssaniem, którego nie ma w ogóle. Jedynie po odłączeniu akumulatora na jkiś czas pojawia się. Sprawdziłem czujnik temperatury dla ECU i wskazywał dobrą rezystancję. Mozę to być przepustnica?

Wina leży po stronie potencjometru?

I jeszcze wyczuwalne jest rzucanie budą na jałowym, przy czym obroty skaczą 840-860 i to niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły.

Opublikowano

Myślę, że rzucanie na jałowym to może być dwumas. Jak gasisz auto, to nie słychać przez chwilę takiego metalicznego dźwieku. Można też go sprawdzić jadąc na 4 biegu - zwolnić do 40 km/h i gaz w podłogę - jeśli będzie wtedy rzucać kabiną to dwumas do wymiany raczej...[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2010, 18:23_________________________________________________Drugie zdanie miało być pytaniem, ale przeoczyłem znak zapytania :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...