Important Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Witam . Mam problem z ogrzewaniem .... a dokładniej KODY BŁEDÓW - Klimatyzacja Data 31.07.2010 Godzina 19:08:35 8D0820043H A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D65 1272 Silnik sterujacy klapy centralnej V70 zablokowany lub brak napiecia - BŁAD SPORADYCZNY 1274 Silnik sterujacy klapy przepływu powietrza-V71 zablokowany lub brak napiecia 1273 Silnik dmuchawy-V2 róznica dorególowania - BŁAD SPORADYCZNY gdzie są te silniki umiejscowione i jaki jest koszt naprawy m.w. ?
juleknotdead Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 v70 jest silniczkiem od regulacji temp.znajduje się za sterownikiem climatronika są dwa i to jest ten bliżej silnika.a v71 jest od zamykania powietrza z zewnątrz dojście tylko przy zdemontowaniu całej nagrzewnicy.(bardzo dużo roboty )co do silniczka v70 to można łatwo go wymontować rozkręcić przeczyścić i powinien pojść lub podłączyć zewnętrzne napięcie żeby rozruszyć silniczek brązowy i biały przewód.można też rozłączyć te plastikowe mechanizmy i ręcznie ustawić położenie klapy to tak na krótki czas
Important Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2010 czyli który silniczek odpowiada za puszczanie ciepłego powietrza ??? edit: Za kilmatronikiem jest v70 , koło nagrzewnicy v71 a koło dmuchawy jaki jest ?
franc8 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Nie wiem gdzie jest który ale podpowiem że jak miałem problem z silniczkiem klapy centralnej to rozebrałem go wyczyściłem komutator (mały pilniczek do usunięcia osadu, potem nożyk żeby wyczyścić zabrudzenia w rowkach na komutatorze). Oprócz tego sprawdziłem potencjometr i okazało się że na skrajnym położeniu miał sporo za dużą rezystancję (powinno być ok 4-5k Ohm a miał 20k Ohm) i stąd również błędy - rozebrałem go wyczyściłem pałeczką i jest git; 0 błędów.
maarkus Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 witam Jak nienaprawisz to pisz do mnie, mam je wszystkie to sie dogadamy pozdro
juleknotdead Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 silniczek v70 jest odpowiedzialny za regulacje temp.z prawej strony od dmuchawy jest silniczek v71 ale on jest od cyrkulacji powietrza poprostu zamyka powietrze i pobiera z kabiny ty skup się na v70
Important Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2010 no bo mam taki problem że jak przełaczam temp na wyższą np z kilmy z 18 stopni np na 27 zeby mi ogrzewało to jest zero reakcji... nie leci ciepłe powietrze
juleknotdead Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 weź latarkę i poświeć od strony pasażera za climtronikiem tam są dwa silniczki pierwszy od strony kabiny reguluje nadmuch na twarz lub na szybe a ten drugi właśnie od regulacji temp. i gdy ustawiasz na wyższą temp. patrz czy silniczek pracuje jeżeli nie to masz przyczynę spróbuj go rozkręcić i przeczyścić(pamiętaj temp. na LO i ustawiając na wyższą obserwuj silniczek)
Important Opublikowano 11 Września 2010 Autor Opublikowano 11 Września 2010 mam problem z rozpięciem dźwigienki... może ktoś wytłumaczyć jak to dokładnie zrobić zeby nic nie złamać .... :confused4: próbowałem sam i o to co na modziłem ;/;/;/ drugi z białym cięgnem też nie mogę wypiąć ;/ chyba to musi być w jakimś konkretnym położeniu ?? teraz pewnie musze kupić nowy silniczek ;/;/ [br]Dopisany: 11 Wrzesień 2010, 11:20_________________________________________________powoli tracę do tego cierpliwość , ile kosztuje wymiana takich silniczków w ASO jeżeli mialbym dwa sprawne i bym im zlecił wymiane ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się