Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Zwarcie na bezpieczniku - Pompy Hamulcowej Vaccum


Rafal-L

Rekomendowane odpowiedzi

Hmmm mam nietypowy problem, pompa vakum działa ale bezpiecznik sie co chwile wypala wiec myślę ze gdzieś jest zwarcie, ważne jest tez to ze po naciśnięciu pedała hamulca spadają o dużo obroty silnika, czy to może być zwarcie gdzieś na przekaźniku?? a może czujnik pedała hamulca.?? może macie jakieś pomysły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vacum pompa to pompa podciśnienia ,jesteś pewien że ona ma bezpiecznik :blink: , może popatrz na numer i znajdż w książce co to za bezpiecznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpiecznik nr 9 - zasilanie leci przez przekaźnik do samej vacum pompy. Wg. schematu wygląda na to, że samym przekaźnikiem steruje ECU (sterowanie masą), natomiast zasilanie przekaźnika jest od zapłonu.

Jeśli się mylę, niech mnie ktoś poprawi -> Wyciągnij wtyczkę (2-pin) z vacuum pompy a następnie przekręć zapłon i naciśnij hamulec - jeśli nie wywali bezpiecznika, to znak, że przekaźnik OK a padła pompa. Analogicznie jeśli bezpiecznik się spali - walnięty jest przekaźnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...