Rafal-L Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Hmmm mam nietypowy problem, pompa vakum działa ale bezpiecznik sie co chwile wypala wiec myślę ze gdzieś jest zwarcie, ważne jest tez to ze po naciśnięciu pedała hamulca spadają o dużo obroty silnika, czy to może być zwarcie gdzieś na przekaźniku?? a może czujnik pedała hamulca.?? może macie jakieś pomysły.
ALBINEK Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Vacum pompa to pompa podciśnienia ,jesteś pewien że ona ma bezpiecznik , może popatrz na numer i znajdż w książce co to za bezpiecznik.
Bart-S Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Bezpiecznik nr 9 - zasilanie leci przez przekaźnik do samej vacum pompy. Wg. schematu wygląda na to, że samym przekaźnikiem steruje ECU (sterowanie masą), natomiast zasilanie przekaźnika jest od zapłonu. Jeśli się mylę, niech mnie ktoś poprawi -> Wyciągnij wtyczkę (2-pin) z vacuum pompy a następnie przekręć zapłon i naciśnij hamulec - jeśli nie wywali bezpiecznika, to znak, że przekaźnik OK a padła pompa. Analogicznie jeśli bezpiecznik się spali - walnięty jest przekaźnik.
Rafal-L Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Sprawdze to dzisiaj , mam jednak nadzieje ze to nie pompa hehehe:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się