adrian228 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Witam ! Mam problem z silnikiem a Audi A4 czasem jak zapalę silnik i jadę to jest samochód mulasty, dopiero jak osiągnie powyżej 3000 obrotów to łapie i jest jak żyleta, tak jakby coś blokowało co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radekk2000 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Może być wszystko.Na początek sprawdż przepływkę i filtr paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilek_2 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Mi auto słabo się zbierało, dopiero powyżej 3tys obrotów było lepiej. Przy wymianie rozrządu, po podpięciu pod komp. okazało się że jest zła dawka wtrysku, potem ustawienie pompy i auto chodzi jak marzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZY 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Takie przypuszczenia do niczego nie prowadzą ,jest wiele możliwości takiej pracy silnika Ja proponował bym ci takie rozwiązanie najpierw zrób logi ,to będziesz wiedział co jest nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack 254 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 przede wszystkim przepływomierz , filtr paliwa i filtr powietrza. Jest jeszcze jedna opcja,mój mechanior polecił mi od czasu do czasu ,,odmulić'' audika ,stwierdził że przy spokojnej jeździe na łopatkach turbiny zbiera sie syf i nie otwierają sie prawidłowo.U mnie muła łapała jak wdepnąłem na trzecim,czwartym biegu do końca.... Ruszyłem kiedyś na trase ,przejechałem kilka km 195 /h i jak reką odjął ... Jednak bez VAG-a niczego sie nie dowiesz a szukanie po omacku może bardzo dużo kosztować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian228 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Filtr paliwa był wymieniony, podpiołem pod VAG i nic nie znalazło, jest tak jak u emilka_2, a co to są te logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -makaveli- Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 u mnie w AHU zamulało strasznie na niskich obrotach,jak dowalilem gazu to przyspieszało ale po chwili znowu jakby tracił moc.co sie okazało to nieszczelna pompa paliwa,turbina do regeneracji (łopatki kompletnie zniszczone),filtr paliwa do wymiany.koszt wysoki także życze aby u Ciebie bylo co inne przyczyną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZY 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Tu masz wszystko na temat logów http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lok 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Ja miałem taki sam objaw. Okazało się że kat był zabity. Pomogło rozcięcie kata i wywalenie go z puszki a w środek wspawanie rurki i zaspawanie puszki na nowo żadne strumiennice czy tłumiki przelotowe. Samochód ani nie dymi ani nie jest głośniej a dzięki temu ciągnie od dołu czego wcześniej nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian228 0 Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 JA nie mam Katalizatora jest wyciągnięty i dalej się tak dzieje,jest rurka wstawiona, czekam dalej na odpowiedź bo dalej nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 u mnie w AHU zamulało strasznie na niskich obrotach,jak dowalilem gazu to przyspieszało ale po chwili znowu jakby tracił moc.co sie okazało to nieszczelna pompa paliwa,turbina do regeneracji (łopatki kompletnie zniszczone),filtr paliwa do wymiany.koszt wysoki także życze aby u Ciebie bylo co inne przyczyną chyba oryginalny niski przebieg musiales miec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob555 0 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 JA nie mam Katalizatora jest wyciągnięty i dalej się tak dzieje,jest rurka wstawiona, czekam dalej na odpowiedź bo dalej nie wiem. Podjedz do kogos kto zrobi diagnostyke. Zaplacisz 50zl a zaoszczedzisz o wiele wiecej.... Moze to byc wszystko...zatkane filtry, padnieta przeplywka, zle ustawiony rozrzad, padniete wtryski, zajechana pompa, zablokowany WG, złachana turbina, nieszczelny EGR.... Mam wymieniac nadal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian228 0 Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Dobra gdzie mogę ta diagnostykę zrobić za 50 zł w okolicach Mielca,czekam na propozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer1984 0 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 o wiele taniej i pewnie lepiej byłoby: http://allegro.pl/kabel-diagnostyczny-golf-vag-kkl-obd-audi-vw-seat-i1581372318.html i http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się