Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Ciężko odpala po dniu postoju,problem z kątem wtrysku


krzysiek23

Rekomendowane odpowiedzi

a wiec panowie autko ciezko strasznie pali po 1 dniu postoju,wystarczy ze zapali raz i pali potem dobrze ale pierwszy rozruch jest tragiczny na zimnym,najpierw zapala na 1 gar jak benzyniak przy nie sprawnym ukladzie zaplonowym gdy nie wszystkie swiece zalapuja,i tak stopniowo az zapali przy tym puszczajac zajeb...baka.........kopci delikatnie nawet po rozgrzaniu i smierdzi olejem, ale to chyba olej sie dopala,bo nie dawno turbina poszla na spacer i koles kupowal nowa.......

-rozrzad wymieniony jakies 2000tys.km temu

-filtry paliwa,oleju,powietrza

odrazu mowie ze wzialem vaga i zero bledow,zalogowalem 000 BS i tam kat wyszedl 255 :shocked: :shocked: no i zaczalem walczyc

wartosc kata dokladnie 255 i ni cholerki nie idzie go zmienic,przestawialem pompe w prawo stojac przodem do auta zakontrowalem i nic sie nie zmienilo dalej 255(przez ok 1s po wejsciu w basic seting i wejsciu w grupe 000 pokaze 56-60,i zaraz wskakuje na 255 i nic sie nie zmienia nawet nie skacze 256-254 itd..)niewiem jak to ugryzc bo rano po 1dniu ciezko strasznie pali teraz jak jest cieplo,cieply pali od strzala........kopci troche.......jak przestawilem go w prawo,i zalogowalem BS to prawie zgasl tak nim telepalo i zaczal kopcic jak czolg wiec wrocilem do poczatkowej pozycji.......dopiero co go kupilem i wiedzialem ze silnik nie chodzi dobrze,2tys.temu poprzedni wlasciciel wymienil rozrzad i pomyslalem ze pewnie o zabek jest walniety..........czy jesli o zabek bylby przestawiony cieply palil by normalnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem rozrząd do kontroli, jak przestawiony to może na ciepłym palić normalnie, źle ustawiony kąt wtrysku najbardziej daje popalić przy niskich temperaturach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze ale czego po przestawieniu pompy slychac zmiane w pracy silnika,a kat sie nie zmienia twardo stoi 255

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolo paswoe na wale korbowym do sprawdzenia oraz przestawiacz kat wtrysku w pompie [n108]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolo paswoe na wale korbowym do sprawdzenia oraz przestawiacz kat wtrysku w pompie [n108]

a co z kolem moze byc nie tak?do pompy to juz magik musi byc chyba.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boję się, że możesz mieć uszkodzony nastawnik, ale najpierw musisz wiedzieć, że z rozrządem wszystko ok - wtedy będziem kombinować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic do rozrzadu dobiore sie w piatek,jak co to mam druga pompe do kupienia za male pieniadze najwyzej bede zmienial

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może paliwko ci schodzi z układu? ja miałem kąt na 255 to odpalał normalnie

W poprzednim dieslu miałem podobny problem jak u ciebie, jak postał jeden dzień to ciężko palił, a jak już odpalił i zgasiłem i znów odpalałem to od razu łapał wiec może sprawdź układ paliwowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie dzis spawdzilem rozrzad i jest caly -klin tez,takze chyba to odpada,jutro przewertuje uklad paliwowy,i podmienie akumulatory zobacze czy to cos da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze układ byc szczelny ale moze puszczac zaworek na pompie wtryskowej-na zasilaniu lub powrocie...

za nim odpalisz auto to sprawdź czy paliwo stoi w przewodzie zasilajacym do pompy... wtedy bedzie wiadomo. moze czujnik temp.cieczy chłodzącej ci krzaczy-odłacz go i zobacz jak silnik odpali...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...