marewel Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Group A 011 ESpeed SpecMAP ActMAP Duty cycle TIME Boost Valvle STAMP/min mbar mbar % 0.00 1176 1571 1030 24.7 0.49 1218 1581 1071 24.7 0.97 1281 1612 1112 24.7 1.45 1344 1652 1142 24.7 1.95 1428 1703 1193 24.7 2.45 1512 1754 1255 24.7 2.96 1617 1795 1336 25.9 3.46 1722 1826 1448 26.7 3.93 1827 1897 1591 33.5 4.41 1953 1948 1744 45.0 4.90 2079 1948 1826 49.4 5.38 2205 1948 1846 51.0 5.87 2331 1948 1887 53.0 6.36 2457 1948 1887 53.8 6.86 2583 1948 1918 54.2 7.35 2709 1948 1958 55.8 7.87 2835 1948 1969 56.2 8.38 2961 1948 1989 57.4 8.91 3087 1948 1979 57.4 9.42 3213 1948 1846 51.8 9.93 3318 1948 1785 49.0 10.44 3444 1948 1826 49.4 10.95 3549 1948 1856 50.2 11.46 3654 1948 1867 49.8 11.98 3759 1948 1887 50.2 12.49 3843 1948 1897 50.2 12.99 3948 1948 1897 49.4 13.49 4053 1938 1897 49.8 13.99 4137 1928 1897 50.6 14.49 4221 1918 1907 51.4 14.99 4305 1887 1897 51.4 15.50 4389 1856 1877 50.2 16.01 4452 1826 1805 49.4 16.52 4515 1805 1785 49.4 17.02 4557 1744 1765 50.6 Group A 03 STAMP /min mg/R mg/R % 0.00 1344 420.0 460.0 35.5 0.49 1344 340.0 430.0 61.0 0.97 1386 850.0 505.0 4.8 1.46 1470 850.0 535.0 4.8 1.94 1533 850.0 575.0 4.8 2.43 1638 850.0 640.0 4.8 2.91 1722 850.0 690.0 4.8 3.40 1848 850.0 735.0 4.8 3.88 1974 850.0 795.0 4.8 4.37 2079 850.0 795.0 4.8 4.85 2226 850.0 810.0 4.8 5.35 2352 850.0 805.0 4.8 5.86 2478 850.0 820.0 4.8 6.37 2604 850.0 835.0 4.8 6.85 2730 850.0 845.0 4.8 7.35 2856 850.0 835.0 4.8 7.86 2982 850.0 830.0 4.8 8.38 3108 850.0 750.0 4.8 8.89 3213 850.0 735.0 4.8 9.41 3339 850.0 750.0 4.8 9.93 3465 850.0 745.0 4.8 10.44 3570 850.0 745.0 4.8 10.96 3696 850.0 745.0 4.8 11.48 3780 850.0 750.0 4.8 11.99 3906 850.0 740.0 4.8 12.51 3990 850.0 735.0 4.8 13.02 4095 850.0 735.0 4.8 13.53 4179 850.0 730.0 4.8 14.05 4263 850.0 710.0 4.8 14.56 4368 850.0 690.0 4.8 15.08 4431 850.0 650.0 4.8 15.60 4494 850.0 635.0 4.8 16.11 4557 850.0 625.0 4.8 Group A 08 STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0.00 1365 32.4 37.6 25.6 0.51 1428 44.4 38.0 27.0 1.02 1512 45.8 38.6 28.4 1.55 1617 45.6 39.0 32.2 2.05 1722 45.4 39.8 34.6 2.55 1827 45.2 41.2 35.4 3.03 1974 45.0 42.0 39.8 3.52 2100 44.8 42.0 41.4 4.01 2247 44.6 42.0 41.4 4.50 2394 44.6 41.6 41.6 4.98 2520 44.4 41.4 41.8 5.47 2646 44.2 41.2 42.0 5.95 2772 44.2 41.0 41.8 6.44 2919 44.0 40.8 41.8 6.92 3045 43.8 40.8 41.6 7.43 3171 43.8 40.6 37.8 7.94 3297 43.6 40.4 37.6 8.42 3402 43.4 40.2 38.0 8.90 3528 43.2 40.0 38.6 9.38 3633 43.0 39.8 38.2 9.87 3738 42.8 39.4 38.0 10.35 3864 42.6 38.8 38.2 10.85 3969 42.4 38.4 37.8 11.35 4074 42.4 38.4 37.8 11.86 4179 42.0 38.4 37.0 12.37 4263 41.8 37.6 35.8 12.88 4368 41.6 35.2 34.0 13.40 4452 41.4 32.8 31.2 13.92 4515 41.2 30.8 29.6
baskecior Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 3 mozliwości niepawidłowego ciśnienie doładowania: - zapchany filtr paliwa - delikatna nieszczelność w dolocie - uszkodzenie N75 - słabo mierzące lmm - zapchany katalizator - słaba turbina (najmniej prawdopodobna)
marewel Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2007 N75 odpada bo byl przekladany z innego audika i dalej to samo.
baskecior Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Przepływomierz mierzy bardzo kiepsko. Niemniej resztę podąłem Ci na tacy.Powodzenia.
marewel Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2007 A gdy przeplywomierz mierzy kiepsko to czy turbo moze dawac za malo cisnienia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się