[ALL B6/B7] Obniżenie zawieszenia sprężynami -> jak dobierać (zakres mas osi)
45 45

    1429 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Sprężyny dobiera się do kategorii wagowej auta (są to dwa parametry, określające maksymalne obciążenie przedniej i tylnej osi). Dane wagowe naszego auta znajdziemy na wlepce serwisowej (książka serwisowa, pod kanapą w avancie lub we wnęce koła zapasowego w sedanie).


    http://a4-klub.pl/index.php?/topic/42435-oznaczenie-sprezyn-i-amortyzatorow-1ba-1be-1bv/#entry562118

    Aby przybliżyć temat: moja 1.9TDI FWD ma kategorie wagowe 0YJ dla osi tylnej i 0JH dla osi przedniej (gdybym miał Quattro, oznaczenie kategorii wagowej przedniej osi pozostanie to samo - natomiast ze względu na dodatkową wagę mechanizmu Torsena, tył miałbym cięższy więc adekwatnie wyższa kategoria wagowa czyli 0YL). Poniżej zaznaczone na niebiesko miejsce gdzie macie szukać na swoich wlepkach:

    verzaw.JPG

    Oznaczenia sprężyn dla FWD i Quattro są identyczne (ale tylko w obrębie tej samej kategorii wagowej!!!). Wyznacznikiem są zawsze dane z wlepki serwisowej (no chyba że rezaliście Q w FWD tak jak adamooo :decayed:)

    Poniższy wykaz zawiera listę sprężyn dla seryjnego zawieszenia czyli 1BA oraz zawieszenia komfortowego/S-Line 1BE/1BV. W przypadku 1BE/1BV każdy z tych wariantów ma identyczne sprężyny - zawieszenie to różni się amortyzatorami oraz poszczególnymi elementami wahaczy, chodzi o dodatkowe usztywnienie w przypadku 1BV – w konsekwencji auto na każdym z tych zawieszeń siedzi tak samo wysoko (-20mm) jednak w przypadku 1BV jest jeszcze sztywniej. Symbol posiadanego zawieszenia także znajduje się na wlepce serwisowej (na zdjęciu zaznaczyłem ten kod na czerwono).

    Założenie sprężyn z Waszej kategorii wagowej da obniżenie auta o -20mm. Ewentualnie można na własną odpowiedzialność eksperymentować ze springami z niższych kategorii wagowych – wtedy auto pójdzie niżej (ale o ile i jaki to będzie miało wpływ na pracę amortyzatora, nie wiadomo).

    Klasy wagowe - PRZÓD B6:

    0JB - klasa wagowa 2
    - przy 1BA -710 kg
    - przy 1BP -710 kg
    - przy 1BD -721 kg
    - przy 1BE -721 kg
    0JC - klasa wagowa 3
    - przy 1BA 711-738 kg
    - przy 1BP 711-738 kg
    - przy 1BB -738 kg
    - przy 1BT -738 kg
    - przy 1BC -738 kg
    - przy 1BD 722-753 kg
    - przy 1BE 722-753 kg
    0JD - klasa wagowa 4
    - przy 1BA 739-766 kg
    - przy 1BP 739-766 kg
    - przy 1BB 739-766 kg
    - przy 1BT 739-766 kg
    - przy 1BC 739-766 kg
    - przy 1BD 754-787 kg
    - przy 1BE 754-787 kg
    0JE - klasa wagowa 5
    - przy 1BA 767-794 kg
    - przy 1BP 767-794 kg
    - przy 1BB 767-794 kg
    - przy 1BT 767-794 kg
    - przy 1BC 767-794 kg
    - przy 1BD 788-823 kg
    - przy 1BE 788-823 kg
    0JF - klasa wagowa 6
    - przy 1BA 795-823 kg
    - przy 1BP 795-823 kg
    - przy 1BB 795-823 kg
    - przy 1BT 795-823 kg
    - przy 1BC 795-823 kg
    - przy 1BD 824-860 kg
    - przy 1BE 824-860 kg
    0JG - klasa wagowa 7
    - przy 1BA 824-853 kg
    - przy 1BP 824-853 kg
    - przy 1BB 824-853 kg
    - przy 1BT 824-853 kg
    - przy 1BC 824-853 kg
    - przy 1BD 861-899 kg
    - przy 1BE 861-899 kg
    0JH - klasa wagowa 8
    - przy 1BA 854-885 kg
    - przy 1BP 854-885 kg
    - przy 1BB 854-885 kg
    - przy 1BT 854-885 kg
    - przy 1BC 854-885 kg
    - przy 1BD 900-940 kg
    - przy 1BE 900-940 kg
    0JJ - klasa wagowa 9
    - przy 1BA 886-918 kg
    - przy 1BP 886-918 kg
    - przy 1BB 886-918 kg
    - przy 1BT 886-918 kg
    - przy 1BC 886-918 kg
    - przy 1BD 941-982 kg
    - przy 1BE 941-982 kg
    0JK - klasa wagowa 10
    - przy 1BA 919-952 kg
    - przy 1BP 919-952 kg
    - przy 1BB 919-952 kg
    - przy 1BT 919-952 kg
    - przy 1BC 919-952 kg
    - przy 1BD 983- kg
    - przy 1BE 983- kg
    0JL - klasa wagowa 11
    - przy 1BA 953- kg
    - przy 1BP 953- kg
    - przy 1BB 953- kg
    - przy 1BT 953- kg
    - przy 1BC 953-kg
    0JM - klasa wagowa 12
    0JN - klasa wagowa 13
    0JP - klasa wagowa 14
    0JQ - klasa wagowa 15

    Klasy wagowe - TYŁ B6:

    0YD - klasa wagowa 4
    - przy 1BA (Zawieszenie Standard): -429 kg
    - przy 1BR (zawieszenie "zle" drogi): -429 kg
    - przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): -450 kg
    0YE - klasa wagowa 5
    - przy 1BA (Zawieszenie Standard): 430-450 kg
    - przy 1BR (zawieszenie "zle" drogi): 430-450 kg
    - przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 451-472 kg
    0YF - klasa wagowa 6
    - przy 1BA (Zawieszenie Standard): 451-472 kg
    - przy 1BR (zawieszenie "zle" drogi): 451-472 kg
    - przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 473-495 kg
    0YG - klasa wagowa 7
    - przy 1BA (Zawieszenie Standard): 473-495 kg
    - przy 1BR (zawieszenie "zle" drogi): 473-495 kg
    - przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 496-519 kg
    0YH - klasa wagowa 8
    - przy 1BA (Zawieszenie Standard): 496-519 kg
    - przy 1BR (zawieszenie "zle" drogi): 496-519 kg
    - przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 520-544 kg
    0YJ - klasa wagowa 9
    - przy 1BA (Zawieszenie Standard): 520-544 kg
    - przy 1BR (Zawieszenie na "zle"drogi): 520-544 kg
    - przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 545-570 kg
    0YK - klasa wagowa 10
    - przy 1BA (Zawieszenie Standard): 545-570 kg
    - przy 1BR (Zawieszenie na "zle"drogi): 545-570 kg
    - przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 571-597 kg
    0YL - klasa wagowa 11
    - przy 1BA (Zawieszenie Standard): 571-597 kg
    - przy 1BR (Zawieszenie na "zle"drogi): 571-597 kg
    - przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 598-625 kg
    0YM - klasa wagowa 12
    - przy 1BA (Zawieszenie Standard): 598-625 kg
    - przy 1BR (Zawieszenie na "zle"drogi): 598-625 kg
    - przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 626-654 kg
    0YN - klasa wagowa 13
    - przy 1BA (Zawieszenie Standard): 626-654 kg
    - przy 1BR (Zawieszenie na "zle"drogi): 626-654 kg
    - przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 655- kg
    0YP - klasa wagowa 14
    - przy 1BA (Zawieszenie Standard): 655-685 kg
    - przy 1BR (Zawieszenie na "zle"drogi): 655-685 kg
    0YQ - klasa wagowa 15
    - przy 1BA (Zawieszenie Standard): 686-716 kg
    - przy 1BR (Zawieszenie na "zle"drogi): 686-716 kg

    Nadwozie B6

    Sprężyny przód 1BA:
    8E0 411 105 BA – 0JC
    8E0 411 105 BB – 0JD
    8E0 411 105 BC – 0JE
    8E0 411 105 BD – 0JF
    8E0 411 105 BE – 0JG
    8E0 411 105 BF – 0JH
    8E0 411 105 BG – 0JJ
    8E0 411 105 BH – 0JK
    8E0 411 105 BJ – 0JL
    8E0 411 105 BK – 0JM
    8E0 411 105 BL – 0JN
    8E0 411 105 BM – 0JQ
    8E0 411 105 BN – 0JP


    Sprężyny przód 1BE/1BV:
    8E0 411 105 CA – 0JB
    8E0 411 105 CB – 0JC
    8E0 411 105 CC – 0JD
    8E0 411 105 CD – 0JE
    8E0 411 105 CE – 0JF
    8E0 411 105 CF – 0JG
    8E0 411 105 CG – 0JH
    8E0 411 105 CH – 0JJ
    8E0 411 105 CJ – 0JK
    8E0 411 105 CK – 0JL
    8E0 411 105 CL – 0JM

    Sprężyny tył 1BA:
    8E0 511 115 CL – 0YD
    8E0 511 115 CM – 0YE
    8E0 511 115 CN – 0YF
    8E0 511 115 CP – 0YG
    8E0 511 115 CQ – 0YH
    8E0 511 115 CR – 0YJ
    8E0 511 115 CS – 0YK
    8E0 511 115 CT – 0YL
    8E0 511 115 DA – 0YM
    8E0 511 115 DB – 0YN
    8E0 511 115 DC – 0YP
    8E0 511 115 DD – 0YQ

    Sprężyny tył 1BE/1BV:
    8E0 511 115 DE – 0YD
    8E0 511 115 DF – 0YE
    8E0 511 115 DG – 0YF
    8E0 511 115 DH – 0YG
    8E0 511 115 DJ – 0YH
    8E0 511 115 DK – 0YJ
    8E0 511 115 DL – 0YK
    8E0 511 115 DM – 0YL
    8E0 511 115 DN – 0YM
    8E0 511 115 DP – 0YN

    Nadwozie B7

    Sprężyny przód 1BA:
    8E0 411 105 BB/DB – 0JC
    8E0 411 105 BC/DC – 0JD
    8E0 411 105 BD/DD – 0JE
    8E0 411 105 BE/DE – 0JF
    8E0 411 105 BF/DF – 0JG
    8E0 411 105 BG/DG – 0JH
    8E0 411 105 BH/DH – 0JJ
    8E0 411 105 BJ/DJ – 0JK
    8E0 411 105 BK/DK – 0JL
    8E0 411 105 BL/DL – 0JM
    8E0 411 105 BM/DM – 0JN
    8E0 411 105 BN/DN – 0JP, 0JQ

    Sprężyny przód 1BE/1BV:
    8E0 411 105 CB/EB - 0JB
    8E0 411 105 CC/EC - 0JC
    8E0 411 105 CD/ED - 0JD
    8E0 411 105 CE/EE - 0JE
    8E0 411 105 CF/EF - 0JF
    8E0 411 105 CG/EG - 0JG
    8E0 411 105 CH/EH - 0JH
    8E0 411 105 CJ/EJ - 0JJ
    8E0 411 105 CK/EK - 0JK
    8E0 411 105 CL/EL - 0JL
    8E0 411 105 CM/EM - 0JM

    Sprężyny tył 1BA:
    8E0 511 115 CM - 0YD
    8E0 511 115 CN - 0YE
    8E0 511 115 CP - 0YF
    8E0 511 115 CQ - 0YG
    8E0 511 115 CR - 0YH
    8E0 511 115 CS - 0YJ
    8E0 511 115 CT - 0YK
    8E0 511 115 DA - 0YL
    8E0 511 115 DB - 0YM
    8E0 511 115 DC - 0YN
    8E0 511 115 DD - 0YP, 0YQ

    Sprężyny tył 1BE/1BV:
    8E0 511 115 DF/FF - 0YD
    8E0 511 115 DG/FG - 0YE
    8E0 511 115 DH/FH - 0YF
    8E0 511 115 DJ/FJ - 0YG
    8E0 511 115 DK/FK - 0YH
    8E0 511 115 DL/FL - 0YJ
    8E0 511 115 DM/FM - 0YK
    8E0 511 115 DN/FN - 0YL
    8E0 511 115 DP/FP - 0YM
    8E0 511 115 DQ/FQ - 0YN

    LEGENDA (dot. nadwozia B7)

    Przód:

    Bx, Cx - do marca 2006
    Dx, Ex - od marca 2006

    Tył:
    Dx - do października 2006
    Fx - od października 2006

    Nie dotyczy zawieszenia w V8!!!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Bartek-jestem w posiadaniu sprężyn 1BE

    przód (końcówka CF-niebieski i trzy zielone paski,ciężar 7)

    tył (końcówka DH-4 niebieskie paski,ciężar 7)

    i teraz sprawdzam u siebie w książce i jest OJG na przodzie i OYH na tyle -1BA,

    teraz sprawdzam na 1BE,

    -jest OJG i w moim i w tym springu,co mam zamiar założyć - według mnie-wagowo jest to samo,tylko spring jest niższy o 20mm...

    teraz tył 1BA,jest u mnie OYH,a spring 1BE jest OYG,czy to oznacza,że spring będzie twardszy,czy bardziej miękki?

    podam jeszcze końcówkę numeru 1BA-DJ,a 1BE-DH...mam już mętlik w głowie... :mysli:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kategoria wagowa o stopień wyżej (=lżej). Fabrycznie jeździ w lżejszym aucie więc pod Twoim tyłkiem bardziej się ugnie - niestety nie wiem w jakich dokładnie kategoriach to rozpatrywać (ile mm?). Tutaj niestety ciągle eksperymentujemy :confused4:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Fabrycznie jeździ w lżejszym aucie

    były w AWXie,więc może nie będzie katastrofy... :wink4: szczególnie,że stablizator od S4 na tył też pójdzie :wink4:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    Szukam porady mam a4 b6 1,8T q 140 KW avant - szukam zawieszenia s-line

    mam kategorię wagową OYM OJJ oraz 1BA -- i najważniejsze można to kupić w rozsądnej cenie poza ASO ?

    Marcin

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    Szukam porady mam a4 b6 1,8T q 140 KW avant - szukam zawieszenia s-line

    mam kategorię wagową OYM OJJ oraz 1BA -- i najważniejsze można to kupić w rozsądnej cenie poza ASO ?

    Marcin

    zagadaj do kolegi mgtan :wink4:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam :hi: Mam przygotowane do założenia niebieskie sparco-czy to wystarczy doobniżenia w IBA ,czy amory też zmieniac na twardsze?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam :hi: Mam przygotowane do założenia niebieskie sparco-czy to wystarczy doobniżenia w IBA ,czy amory też zmieniac na twardsze?

    wszystko zależy,w jakim stanie są amory i o ile chcesz to obniżyć :wink4:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    witam! mam A4 04r avant 1,9 tdi 130KM

    planuje w najblizszym czasie obniżyć auto o jakies 30-35mm.

    autko jezdzi teraz na 18', nie bedzie za nisko?

    prosze o jakies porady

    z gory dzieki :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    witam! mam A4 04r avant 1,9 tdi 130KM

    planuje w najblizszym czasie obniżyć auto o jakies 30-35mm.

    autko jezdzi teraz na 18', nie bedzie za nisko?

    prosze o jakies porady

    z gory dzieki :)

    w pierwszym wątku masz wszystko ładnie opisane-jak dobierać :wink4:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    :hi: już siedzi niżej o jakieś 40mm amory ok. trakcja i podskoki na dziurach super -nie przechyla na zakrętach a wizualnie duuuużo lepiej-jakl sport-line (wcześniej prawie jak allroad :>] Jestem zadowolony bardzo :cool1:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, nie będę oryginalny i zapytam co muszę zmienić aby moja Audi nie była wozem drabiniastym tylko luksusową limuzyną ? Czy wystarczy zmienić amorki czy też i sprężyny ? A może jest chętny na zamianę zawieszeń ? Moja Audi to A4 B7 Avant Quattro S-line 3,0 TDi

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, nie będę oryginalny i zapytam co muszę zmienić aby moja Audi nie była wozem drabiniastym tylko luksusową limuzyną ? Czy wystarczy zmienić amorki czy też i sprężyny ? A może jest chętny na zamianę zawieszeń ? Moja Audi to A4 B7 Avant Quattro S-line 3,0 TDi

    Pokaż fotki jak to aktualnie wygląda - masz S-Line z pakietem zawieszenie? Zerknij na wlepkę serwisową (1BE czy 1BV?)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    kolego kabriofan czy mozesz napisac jakie sprezyny zalozyles bo chce terz obnizyc autko bo stoi jak bocian

    :hi: Założyłem niebieskie sprężyny sparco,nawet nie spisywałem symboli,ponieważ były one wymontowane z takiej samej Audicy jak moja,tylko kumpel stwierdził,że będzie oszczędzał zawieszenie,bo tak mu zmierzły mechanik doradził :>Ja już nie wracam za cholerę do standardowego zawiasu teraz jest dla mnie idealne-nie za niskie,nie za twarde a trakcja zdecydowanie dużo lepsza- w końcu na zakrętachtrakcja mi nie wariuje jak ostrzej wchodzę :cool1:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, nie będę oryginalny i zapytam co muszę zmienić aby moja Audi nie była wozem drabiniastym tylko luksusową limuzyną ? Czy wystarczy zmienić amorki czy też i sprężyny ? A może jest chętny na zamianę zawieszeń ? Moja Audi to A4 B7 Avant Quattro S-line 3,0 TDi

    Pokaż fotki jak to aktualnie wygląda - masz S-Line z pakietem zawieszenie? Zerknij na wlepkę serwisową (1BE czy 1BV?)

    Mój jest 1BV

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    masz 1BV i wciąż uważasz,że to wóz drabiniasty?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A co są jeszcze bardziej drabiniaste :decayed:?

    1BV-to masz sportowe i twardsze,niż 1BE(S-line -20mm) i 1BA(standart)

    wklej fotkę-zobaczymy co tam masz :wink4:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Straszna lipa ale nie potrafię wkleić fotek....chyba ,że na pw.[br]Dopisany: 30 Październik 2010, 22:17_________________________________________________Raczej na e-mail, chyba ,że mnie szybko doszkolisz.[br]Dopisany: 30 Październik 2010, 22:17_________________________________________________Czy nisko (-20) znaczy twardo ?

    teNti.jpg

    teSsA.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czy nisko (-20) znaczy twardo

    zależy od wgi auta,np S-line w 1,9Tdi będą mniej twarde,niż te w 3,0,bo sam silnik waży więcej-zależne jest od wagi auta-wysokość jest ta sama[br]Dopisany: 30 Październik 2010, 22:23_________________________________________________co Ty jeszcze chcesz tam obniżyć?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie chcę obniżać ! Chcę uczynić auto bardziej komfortowe, mniej twarde na nasze polskie dziurawe drogi. Nie mieszkam w UK.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie chcę obniżać ! Chcę uczynić auto bardziej komfortowe, mniej twarde na nasze polskie dziurawe drogi. Nie mieszkam w UK.

    wrzuć 1BE,bo nie wydaje mi się,że przy Twoim silniku było 1BA-na samej górze ,masz wątek Bartka napisz,jakie masz oznaczenie na wlepce

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czy przy moim zawieszeniu 1BV / OYL i OJL wymiana amorków na standard poprawi komfort jazdy ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czy przy moim zawieszeniu 1BV / OYL i OJL wymiana amorków na standard poprawi komfort jazdy ?

    nie-tu chodzi o sprężyny i ich twrdość- jeśli dobłożysz od lżejszego auta-na pewno siądzie jeszcze niżej,ale nie wiadomo,jak sie będzie auto zachowywać na dziurach i hopkach-dla zwiększenia komfortu-proponuję zawieszenie gwintowane -regulujesz,jak chcesz :wink4:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Teoretycznie sprawę załatwi wymiana amortyzatorów na 1BE (springi dla 1BE i 1BV są takie same).

    Generalnie masz tak:

    1BA - seryjne zawieszenie

    1BE - zawieszenie komfortowe (obniżone o -20mm)

    1BV - zawieszenie sportowe (obniżone o -20mm i dodatkowo usztywnione)

    Zanim się zdecydujesz proponuję przejechać się autem z wybraną zawiechą i sprawdzić czy taki standard Ci odpowiada... Idealnym miejscem na testy będzie lokalny spot ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam.. czy do mojej B6 avant 1.9 Tdi 2004 r zawieszenie standard 1BA podejda same amory z s-line z B7 avant 2.0 Tdi 2007? Gdyż nie mam wiedzy jakie to sa czy 1BE czy 1BV. I pózniej do tych amoró z s-line chciałbym wsadzić sprężyny -30 eibach zeby ładnie nie za wiele siadło. Czy bedzie to do siebie pasowało i bedzie ok? Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzisiaj robilem przeszczep sprezyn do mojej furmanki 1BA z innej 1BE - sprezyny krotsze ale grobsze, ale amortyzatory z wierzchu roznily sie tylko kolorem od moich standardowych

    Sprawdzalem wysokosc przy max wcisnieciu i wyciagnieciu - a mowia ze sa inne :disgust:

    Furka siadla jakies 10mm - sprezyny od 3.0 benzyna - klasa wagowa taka sama :confused4: moze jeszcze sie uloza, przejechalem jakies 50km

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Furka siadla jakies 10mm - sprezyny od 3.0 benzyna - klasa wagowa taka sama :confused4: moze jeszcze sie uloza, przejechalem jakies 50km

    i ja mam ten sam problem-1BE z AWXa-przód ta sama kategoria,tył jeden lżejsza....-10mm w dół-ale na Swięta jadę do Polski z całą rodzina i załadunkiem-może się ugnie i tak zostanie :naughty::kox::wink4:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    45 45

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.