Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] AVG by Spanky


spanky

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Generalnie setup ani wynik nie jest żadnym szaleństwem ,

ale że jest to wynik mojego strojenia :cool1: to się pochwale.

Setup to:

Silnik 1.9 AVG - 300 kkm oryginalnego przelotu. :decayed:

Turbosprężarka AWX – dmucha niżej niż ori AWX więc się nie wysila.

Kolektor AWX

Egr out

Kat out

Nadkole od eSy

wykres:

wykresdynometfinalforum.jpg

Moment dosyć spokojny i wysoko bo przy 2600-2700 rpm ale niestety dwumas i sprzęgło ma przebieg 300 kkm i niezliczoną ilość rożnych wersji softów na karku :cool1: i niestety niżej się ślizga. :confused4:

Generalnie auto jeżdzi przyzwoicie,spalania akceptowalne i dymienie minimalne.

p.s

Pomiar robiony na przenośnej hamowni Dynomet [2 pomiary w celu uwiarygodnienia wyniku] – wiem, zaraz będą eksperckie porady żebym jechał na normalną hamownie ,ale nie o to w tym chodzi . :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:good: zastanawiasz się nad przejściem na jednomasowe koło zamachowe?

nie ... bedzie dwumas+sprzeglo+Radzikowski .... :naughty:

kreseczki ładne , rób kondona na 200ps ,

pomyslimy ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak Ty chcesz zrobic w 1.9TDI 450nm? :naughty:

A co za problem zrobić 450Nm?? Są auta z tym silnikiem które mają nawet więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, ze sa to wiem. Tylko nie widzialem AJM'a z takim momentem poki co :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

450 niuta z VP?? Powodzenia...

Robert ... jakie 450 ... w osce ... :wink4:

ma byc 350 plasko i nic wiecej nie chce ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o to, że wyciągnięcie takiego niuta jest nierealne z takiego setupu..

Nawet w monsterach na VP nie osiągają takiego momentu..

w zupełności zgadzam się z Tobą odnośnie zakresu maksymalnego momentu, więcej nie ma sensu w ośce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zupełności zgadzam się z Tobą odnośnie zakresu maksymalnego momentu, więcej nie ma sensu w ośce.

Ja myśle że granica w ośce to 400Nm. Do tego odpowiedni przebieg momentu z dołu i dobre opony i nie ma wiekszego problemu z trakcją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zupełności zgadzam się z Tobą odnośnie zakresu maksymalnego momentu, więcej nie ma sensu w ośce.

Ja myśle że granica w ośce to 400Nm. Do tego odpowiedni przebieg momentu z dołu i dobre opony i nie ma wiekszego problemu z trakcją.

potwierdzam :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wy umiecie czytać, pytam czy taki setup zniesie 450niutów dokładnie będzie to w AJM, koledze poszło sprzęgło seryjne przy 422nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wy umiecie czytać, pytam czy taki setup zniesie 450niutów dokładnie będzie to w AJM, koledze poszło sprzęgło seryjne przy 422nm

My umiemy, tylko Ty niewyraźnie piszesz :wink4: Trzeba było pisać z miejsca, że chodzi o inne auto.. w tym wątku oceniamy robotę spanky`ego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie wtryski masz spanky? sam będę zaczynał nie długo zabawę u siebie i myślę o podobnych rezultatach, tylko do ogarnięcia ogrom wiedzy :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie wtryski masz spanky? sam będę zaczynał nie długo zabawę u siebie i myślę o podobnych rezultatach, tylko do ogarnięcia ogrom wiedzy :rolleyes:

takie jakie byly ori w AVG czyli .205 ... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..no widzę ,że nie odpuszczasz...konsekwentnie szlifujesz ten motorek,aż do uzyskania ideału..kompromisu idealnego..

..praca godna naśladowania.

powodzenia

moteur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...