Domine Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Witam, proszę o pomoc w analizie logów. Auto jeździ dość dobrze (nie mam porównania z innymi), nie kopci zbyt dużo, ale w trasie szczególnie w gorące dni dość często wchodzi w tryb awaryjny. Miałem błąd 00575 (Intake Manifold Pressure; 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent). Mój mechanik rozłożył ręce, więc zwracam się z prośbą do Was. Dodatkowo po podliczeniu spalania wyszło 12-14 !!! w trybie mieszanym z przewagą miasta, liczone z kilku miesięcy. Na dłuższym wyjeżdzie (sama trasa) wyszło 8,5-9,5. Temperatura silnika 60-70 st max. W czwartek wymieniłem termostat na ori i teraz mam >80 st. (88 st. w VAGu, a 83 st. na klimatroniku). Wyciąłem również katalizatory - były dość mocno zabite. Po wycięciu zrobiłem logi. Statyczne: 001 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21021.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21022.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21023.html 000 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21024.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21025.html 023 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21026.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21027.html 018 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21028.html 014 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21029.html Basic Settings: 000 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21030.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21032.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21033.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21031.html Dynamiczne: 000 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21039.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21034.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21041.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21037.html 005 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21036.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21040.html 010 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21038.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21035.html Z góry dziękuję za pomoc
przemik Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 To auto prawie nie jedzie. Do sprawdzenia: - szczelnosc dolotu - wszystkie przewody ukladu podcisnienia - przedmuchac/wymienic Po tym przyjdz z logami 011, 010 i 011 Basic Settings
Domine Opublikowano 2 Września 2010 Autor Opublikowano 2 Września 2010 Jeżdżę już tak 3 lata. Nie miałem pojęcia, że jest aż tak beznadziejnie. Wymieniłem prawie wszystkie przewody (od N75 do zaworka zwrotnego był rozerwany i a inny przy N18 sparciały). Dolot jest szczelny. Auto wyraźnie lepiej ciągnie powyżej 2500rpm. Poniżej logi: Basic Settings: 010 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21441.html Dynamiczne: 010 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21439.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21440.html Przymierzam się do wymiany gruszki (jest podrdzewiała i od złego modelu - ktoś zamontował od 1.9 TDI), do czyszczenia całej turbiny (najprawdopodobniej kierownice są zapieczone, bo od dawna nie miały pełnego zakresu ruchu), czyszczenia dolotu i przepływomierza. Proszę o dalsze wskazówki.
przemik Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Jest troche lepiej. Sprezarka osiaga zadane cisnienie ale baaardzo póżno. Widac ze jest problem z ukladem podcisnienia. Wymiana gruszki na dedykowaną do tej sprezarki i tego silnika powinno rozwiązac problem. Postaraj sie o gruche i po tym znow przyjdz z logami takimi jak uprzednio.
Domine Opublikowano 6 Września 2010 Autor Opublikowano 6 Września 2010 Wymieniłem gruszkę i sprawdziłem stan turbiny (kierownice chodzą ładnie, luźno i bez zacięć). Wyczyściłem też przepływomierz i N75. Dolot przy turbinie przeczyściłem preparatem Wynn's EGR 3 . Sztange gruszki ustawiłem "na czuja", gdyż poprzednio było na 100% źle. Patrząc na log 11 chyba nie jest najgorzej z długością sztangi?? Po zabiegach różnica w jakości jazdy jest kolosalna - rwie asfalt w porównaniu ze stanem poprzednim. Z uwagi na duże zmiany zrobiłem komplet logów: Statyczne: 000 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21841.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21836.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21840.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21839.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21838.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21842.html 014 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21837.html 018 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21835.html Basic Settings: 000 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21843.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21844.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21845.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21846.html Dynamiczne: 000 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21851.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21847.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21852.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21849.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21850.html 010 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21848.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/dominik_21853.html Proszę o ocenę i kolejne sugestie.
przemik Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Oprócz nieczynnego EGR u... wszystko jest dobrze.
Domine Opublikowano 7 Września 2010 Autor Opublikowano 7 Września 2010 Muszę jeszcze sprawdzić spalanie, bo mam wrażenie jakby dużo żłopał. Mam nadzieję że to tylko humory wskaźnika poziomu paliwa. W każdym razie bardzo dziękuję za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się