CoLo 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Tak jak Ci kiedys mowilem, jezdzilem z niesczelnoscia flanszy kolektor/turbo a na planowaniu wyszlo, ze jest tez krzywa flansza od strony glowicy + znalazlem pekniecie kolektora. Winne za slabe poduszki i turbo nawalo w kielich. Takze GTO stroil nie sprawne do konca auto...teraz boosta u gory duzo lepiej trzyma. Do odcinki ~1,5bar. Dol tez sie znacznie poprawil i full boost jest w okolicach 3000rpm [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 13:36_________________________________________________ UPDATE strona 1 nic sie nie chwaliłes jak ostatnio rozmawialismy :angry: :angry: szczena mi opadła :blink: :blink: :blink: jak Ci mowilem, ze niebiescy kontrole robily to akurat bylem w drodze na hamownie Pozniej zapomnialem z wrazenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Brawo! Ładny wynik. Jakiej grubości masz flanszę przy głowicy i tą przy turbo?? Kolektor z kwasiaka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 musze zmierzyc bo nie pamietam jakiej grubosci ale dosc grube kolektor z czarnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 jest jeszcze jeden wykres gdzie dmuchnelismy troszke wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 a tak w ogóle to należy Ci się OPR bo miałeś dac mi znac jak będziesz do na pomiar jechał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 spaanky to prawie tajemnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 spaanky to prawie tajemnica a no fakt ... wlasnie przypomnialem sobie ze wykres sie nie zapisal ... p.s wrazenie braku kontroli nad autem podczas pomiaru - bezcenne ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 buba nie pitol, mowilem ci ze bede jechal to powiedziales, ze auto rozebrane [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 17:38_________________________________________________hehe to sie wytnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Moje tak ale z twoim moglem jechac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 no to trzeba odrazu bylo mowic . grupowke trzeba ogarnac w ECU . P.S. Spanky jest ten wykres drugi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 P.S. Spanky jest ten wykres drugi ? wyslalem na maila Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 super, zerkne jak bede w domu i wkleje do temaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 juz czuje jak się graficy produkują :polew: :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Chyba kpicie, że ktoś tu uwierzy w te cyferki z ostatniego wykresu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 paint dziala, spanky jest w tym mistrzem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 masz ten drugi wykres ? dawaj !!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 nie wiem czy wrzucac bo Poziek jeszcze zalatwi dobra posade dla Spankyego i kto mi bedzie rysowal wykresy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 olej to, dawaj wykres !!!!!!!!!!! :shocked: :shocked: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 nie wiem czy wrzucac bo Poziek jeszcze zalatwi dobra posade dla Spankyego i kto mi bedzie rysowal wykresy Panowie powiedzcie kiedy przestaniecie sobie robić jaja z 430KM przy -20 stopniach z pojemności 1800ccm... Evo na tej turbinie wypluwa 410 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 oj tam Poziu... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi