Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] A4 1.8TQ AEB do codziennej jazdy - soft by GTO // UPD str 1 NEW POWER


CoLo

Rekomendowane odpowiedzi

Eeee jeszcze jednak dzieje się coś na forum, a ja już myślałem że to pierdolenie na warsiawskich wszystkim padło na łeb :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee jeszcze jednak dzieje się coś na forum, a ja już myślałem że to pierdolenie na warsiawskich wszystkim padło na łeb :decayed:

podjebać Cie za OT w temacie ??? :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

zeby nie było : za***iście idzie ta gablota , miałem przyjemność powozić :good: :good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Art, mozesz podac wiecej szczegolow w temacie sprzegla ???

Pisales ze to projekt GTO....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Art, mozesz podac wiecej szczegolow w temacie sprzegla ???

Pisales ze to projekt GTO....

Tak bo to on taki patent mi podsunal ;)

Jak sie sprawdzi i wszystko bedzie cacy (a raczej bedzie) to opisze...

Moskal, teraz idzie troszke lepiej :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maly update z filmidlem na str 1 ;)

na starym filmiku nie bylo wszystko ok z autem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0.5 bar-a to minimalne cisnienie jakie powinien miec układ smarowania

W starym traktorze, gdzie z pojemności 2,7 uzyskuje się 55KM to wystarczy. Jeśli takie silniki rozbierasz od 20 lat to chyba pomyliłeś forum.

Ja wyczytałem, że AEB przy 80st. C na jałowym powinien mieć 1-3,5 bar, a przy 3000rpm 5-7bar. W serii. :gwizdanie:

Zrób sobie 0,5 i pochwal się dokąd dojechałeś. I zdaj relację z rozbiórki zajechanego silnika :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec Panowie.

Sprzegielko pasuje. Pedal sprzegla chodzi troche ciezej niz to co mialem (ale nie wiele chociaz oba sa wzmocnione o ok 40%).

Ciutke drgania czuc w porownaniu z dwumasem ale za to silnik szybciej sie wkreca na obroty mimo, ze teraz mam dluzsza skrzynie :decayed:

Kolo jednomasowe ktore mam ma nr 026 105 271H. Pasuja chyba tez z innych mocowo 2.0 z tego co pamietam.

potrzebne sa krotsze sruby do kola, ASO SKODA 7,30zl/szt

w kole trzeba nawiercic nowe otwory na sruby bo maja inny rozstaw.

Mi to robil P Radzikowski.

Docisk jaki mam jest z silnika 7A z tarcza 240mm.

Sprzeglo teraz bieze mega z dolu i jak ktos chce sie pozbyc dwumasa to polecam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sa jakies róznice w wysprzęglaniu ?

ciężej, lżej, szarpie, nie szarpie ???

dobrze klei przy gwałtownym puszczeniu sprzegła ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mowie, oba teraz sa wzmocnione o ok 40% i w obecnym pedal sprzegla chodzi ciut ciezej niz w poprzednim setupie.

Powiem szczerze, ze zaraz na poczatku bylo ostre dosyc i lapalo mega ale po kilkunastu kilometrach w sumie chodzi jak stare :)

W porownaniu z dwumasem, czuc na postoju delikatne drgania i jak sie przyspiesza z niskich obrotow, tak do 1800-2000rpm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Docisk jaki mam jest z silnika 7A z tarcza 240mm.

:) To takie samo jak ja mam w NM :wink4: Te dociski i zamachy pakuje się również z powodzeniem do 2.2T powiedziałbym idealny zestaw bo koło jest jedno masowe no i sprzęgło dość mocne bo 240mm tak jak pisałeś :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Docisk jaki mam jest z silnika 7A z tarcza 240mm.

:) To takie samo jak ja mam w NM :wink4: Te dociski i zamachy pakuje się również z powodzeniem do 2.2T powiedziałbym idealny zestaw bo koło jest jedno masowe no i sprzęgło dość mocne bo 240mm tak jak pisałeś :wink4:

A z 5tys raz minimalnie przypalilem...doslownie ulamek sekundy...musze znowu sprawdzic jak chwile pojezdze i dobrze sie ulozy. przy okazji nagram filmik i sprawdze osiagi czy sie nie pogorszyly przez skrzynie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artur, u mnie też tak było że po założeniu docisku wzmocnionego przez Radzikowskiego o 60% przez pierwsze km chodziło ciężej i toporniej i sobie wtedy myślałem, że jak tak ma być to masakra, nogę trza by poćwiczyć na atlasie :decayed: Ale jak się wszystko ułożyło i dotarło to różnica w ciężkości pracy jest, ale już nie taka znaczna. Problem pojawia się w zimie niekiedy, jak jest grubo poniżej zera, pompka sprzęgłowa ma chyba obniżoną sprawność, działa jakoś słabiej i niekiedy gorzej/słabiej wysprzęgla twardszy/wzmocniony docisk, przynajmniej do momentu jak się nieco rozgrzeje. Ale nie jest to jakoś mega uciążliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artur, u mnie też tak było że po założeniu docisku wzmocnionego przez Radzikowskiego o 60% przez pierwsze km chodziło ciężej i toporniej i sobie wtedy myślałem, że jak tak ma być to masakra, nogę trza by poćwiczyć na atlasie :decayed: Ale jak się wszystko ułożyło i dotarło to różnica w ciężkości pracy jest, ale już nie taka znaczna. Problem pojawia się w zimie niekiedy, jak jest grubo poniżej zera, pompka sprzęgłowa ma chyba obniżoną sprawność, działa jakoś słabiej i niekiedy gorzej/słabiej wysprzęgla twardszy/wzmocniony docisk, przynajmniej do momentu jak się nieco rozgrzeje. Ale nie jest to jakoś mega uciążliwe.

Hmmm w zimie az tak nie zauwazylem zeby byla roznica ale faktem jest, ze na poczatku jest bardziej hardcorowo. Mysle tylko po ilu km zaczac testowac porzadnie sprzeglo :decayed:

Z Radzikiem mam caly czas kontakt i mam go informowac jak by cos bylo nie tak ;)

Pojezdzimy zobaczymy...na razie jestem dobrej mysli.[br]Dopisany: 22 Maj 2011, 16:32_________________________________________________maly kijowy update...poki co :tongue4:[br]Dopisany: 21 Lipiec 2011, 23:18_________________________________________________Dzis przyszly odnowione zaciski od kolegi DEVASTATION.

Wyszly kox :)

Pomalowane proszkowo, nowe gumki itp ATE oraz tloczki z nierdzewki :naughty:

IMG_1943.JPG

IMG_1944.JPG

IMG_1945.JPG

IMG_1946.JPG

Teraz juz nic nie powinno piszczec podczas jazdy :embarrassed:

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaloze to stwierdze...narazie wyglada cacy :decayed:

Mysle, ze bedzie gicior.

Najbardziej zadowolony jestem z tych tloczkow bo powinien byc spokoj na lata swietlne...auto tyle nie przezyje :lol1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolor faktycznie idzie lekko w pomarancz, ale maluję tak specjalnie :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

jak zaciski dostaną wody, pyłu z klocków, temperatury, soli i ch.... wie czego jeszcze to ciemnieją

troche roboty było przy tłoczkach, są zrobione z dokladnoscią 0.01mm :evil: :evil: :evil:

obróbka nierdzewki najlepiej idzie jak smaruje i chlodzi swińskim łojem :shocked: :shocked: :shocked: :shocked:

smierdzi przy tym :sick3: :sick3: :sick3: :sick3: ze wszyscy z warsztatu spierd....alają :polew: :polew: :polew: :polew:

ale tokarz jest wprawiony i robi tłoczki na lustro :good: :good: :good: :good:

reszta to juz dziecinna zabawa :pali: :pali: :pali: :pali: :pali:

mam nadzieje Art że bedziesz jezdził na nich długo.... :chytry: :chytry: :chytry: :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...