Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] A4 1.8TQ AEB do codziennej jazdy - soft by GTO // UPD str 1 NEW POWER


CoLo

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak Ci kiedys mowilem, jezdzilem z niesczelnoscia flanszy kolektor/turbo a na planowaniu wyszlo, ze jest tez krzywa flansza od strony glowicy + znalazlem pekniecie kolektora. Winne za slabe poduszki i turbo nawalo w kielich.

Takze GTO stroil nie sprawne do konca auto...teraz boosta u gory duzo lepiej trzyma. Do odcinki ~1,5bar.

Dol tez sie znacznie poprawil i full boost jest w okolicach 3000rpm :naughty:[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 13:36_________________________________________________

UPDATE strona 1 :cool1:

nic sie nie chwaliłes jak ostatnio rozmawialismy :angry: :angry: :angry: :angry:

szczena mi opadła :blink: :blink: :blink: :blink: :blink: :blink: :blink:

jak Ci mowilem, ze niebiescy kontrole robily to akurat bylem w drodze na hamownie ;)

Pozniej zapomnialem z wrazenia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musze zmierzyc bo nie pamietam jakiej grubosci ale dosc grube ;)

kolektor z czarnej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jeszcze jeden wykres gdzie dmuchnelismy troszke wiecej :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak w ogóle to należy Ci się OPR bo miałeś dac mi znac jak będziesz do na pomiar jechał :bicz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spaanky to prawie tajemnica :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spaanky to prawie tajemnica :)

a no fakt ... wlasnie przypomnialem sobie ze wykres sie nie zapisal ... :polew:

p.s wrazenie braku kontroli nad autem podczas pomiaru - bezcenne ... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buba nie pitol, mowilem ci ze bede jechal to powiedziales, ze auto rozebrane [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 17:38_________________________________________________hehe :) to sie wytnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje tak ale z twoim moglem jechac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to trzeba odrazu bylo mowic :). grupowke trzeba ogarnac w ECU ;).

P.S. Spanky jest ten wykres drugi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Spanky jest ten wykres drugi ?

wyslalem na maila :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super, zerkne jak bede w domu ;) i wkleje do temaru ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz czuje jak się graficy produkują :polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba kpicie, że ktoś tu uwierzy w te cyferki z ostatniego wykresu :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paint dziala, spanky jest w tym mistrzem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz ten drugi wykres ?

dawaj !!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy wrzucac bo Poziek jeszcze zalatwi dobra posade dla Spankyego i kto mi bedzie rysowal wykresy :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej to, dawaj wykres !!!!!!!!!!! :shocked: :shocked: :shocked: :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy wrzucac bo Poziek jeszcze zalatwi dobra posade dla Spankyego i kto mi bedzie rysowal wykresy :disgust:

Panowie powiedzcie kiedy przestaniecie sobie robić jaja z 430KM przy -20 stopniach z pojemności 1800ccm...

Evo na tej turbinie wypluwa 410 KM :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.8%2520T%2520Colo%25202%2520bar.JPG

oj tam Poziu... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...