Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Za niskie zawieszenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy to znaczy, że był S-line obniżony jeszcze dodatkowo o 20mm

-20mm od standardu (1BA)

Opublikowano

Aha, dzięki. Czyli, że to będzie 1BE tak? Bo 1BD to by było dla S4 i RS4 z tego, co wiem. Poszukam tabliczki znamionowej i dam znać. Postaram się też poszukać jakiejkolwiek informacji o zawieszeniu jakie jest teraz zamontowane.

Opublikowano

Aha, dzięki. Czyli, że to będzie 1BE tak? Bo 1BD to by było dla S4 i RS4 z tego, co wiem. Poszukam tabliczki znamionowej i dam znać. Postaram się też poszukać jakiejkolwiek informacji o zawieszeniu jakie jest teraz zamontowane.

tak, 1be lub 1bv, jak chcesz mieć wszystko gitara to poszukaj jaką masz kategorie wagową i wg tego dobieraj springi

Opublikowano

1BV jest na wlepie znamionowej. Kategoria wagowa jest 0YK dla tylnej i 0JK dla przedniej.

Czyli że w FAQ'u jest mała nieścisłość, bo napisane jest, że 1BV jest -30mm, a mi audi.de wypluło, że mam 1BV z -20mm.

Opublikowano

1BV jest na wlepie znamionowej. Kategoria wagowa jest 0YK dla tylnej i 0JK dla przedniej.

Czyli że w FAQ'u jest mała nieścisłość, bo napisane jest, że 1BV jest -30mm, a mi audi.de wypluło, że mam 1BV z -20mm.

w b6/b7 1be i 1bv to ta sama sprężyna tylko jest inny amorek a niektórzy twierdzą że rodzaj amora też ma wpływ jak fura siedzi

Opublikowano

I sam amortyzator wpływa na twardość zawieszenia, aż tak? Bo ponoć 1BV jest sporo twardsze od 1BE.

Opublikowano

I sam amortyzator wpływa na twardość zawieszenia, aż tak? Bo ponoć 1BV jest sporo twardsze od 1BE.

właśnie, ponoć... nie wiem bo nie mam

...ale amorek wpływa na twardość

Opublikowano

Panowie, a czy do auta z napędem quattro może być zawieszenie 1BE czy musi być to "sportowe zawieszenie S line - quattro GmbH" czyli 1BV. Bo w kilku miejscach pytają mi się czy quattro, ale wg tabelki z oznaczeniami zamieszczonej przez kolegę lukaszr (tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=66166.0) nie ma znaczenia czy quattro czy nie przy doborze amorów i springów. Jak to jest?

Opublikowano

zawieszenie jest dobierane pod kontem silnika i napędu.. wiec miedzy ośką a quattro będzie różnica. inaczej wagowo to się rozkłada i wysokość może nie być taka jaką chcesz uzyskać :cool1:

Opublikowano

No tak, czyli generalnie sprawa rozchodzi się o wagę, nie?

Wagowo dobrałem 1BE takie:

  • sprężyny (przód, tył), numery katalogowe, odpowiednio przód 8E0411105CJ (zielony zielony fioletowy), tył 8E0511115DL (niebieski różowy różowy różowy)
  • amortyzatory przód 8E0413031CL, tył 8E0513036AF

Kategorie wagowe zawieszenia mojego samochodu to 0YK dla osi tylnej i 0JK dla przedniej. Myślę, że powinno to grać.

Opublikowano

No tak, czyli generalnie sprawa rozchodzi się o wagę, nie?

Wagowo dobrałem 1BE takie:

  • sprężyny (przód, tył), numery katalogowe, odpowiednio przód 8E0411105CJ (zielony zielony fioletowy), tył 8E0511115DL (niebieski różowy różowy różowy)
  • amortyzatory przód 8E0413031CL, tył 8E0513036AF

Kategorie wagowe zawieszenia mojego samochodu to 0YK dla osi tylnej i 0JK dla przedniej. Myślę, że powinno to grać.

zgadza sie

Opublikowano

Dzięki za podpowiedzi :good:

Wystawiłem moje obecne zawieszenie na giełdzie, w dziale "zamienię", ale chyba kupię nowe amortyzatory i springi. Udało mi się znaleźć amorki monroe i sachs w dobrych cenach i chyba skuszę się na nie. Muszę wymienić komplet wahaczy też, także na pewno dłużej pojeżdżą przy nowych amortyzatorach. Dam znać, jak się wyjaśni co i jak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...