Rogass 0 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Jest moc jest impreza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 jaka seria była i jakie graty były wymieniane? bo wynik jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Wynik bardzo ładny. Jakie turbo tam siedzi bo z dołu też ładnie wstaje, prawie tak jak u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogass 0 Opublikowano 3 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Seria wyszła 140KM i 305NM Turbo to BRD, Femic pompki seryjne BA, wycięty KAT, wywalony EGR No z tym dołem to się bawiliśmy co nie miara żeby szybko wstało nie tracąc na górze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retrikal 1 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 no to musimy znowu na kreseczkę stanąć :naughty: teraz niuty masz takie jak u mnie, mocy 10km więcej, zobaczymy i w końcu wstaje podobnie... nic tam aby z wtryskami nie dłubałeś ???? :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 ładnie jak na seryjne wtryski. przywracasz mi wiarę że coś sensownego wyjdzie z mojego. Jak w stosunku do serii Ci się jeździ. Jakie wrażenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retrikal 1 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 ja długo serią nie pojeździłem... po 5 dniach od sprowadzenia auta miałem już program, a 3 miesiące później latałem już w takiej samej konfiguracji tylko z egrem i katem... wrażenia jak wrażenia... jakoś się to odpycha :naughty:, największą różnicę czuć przy załadunku... jak lecisz w PL trasę np z wrocka do szczecina przez legnicę - zieloną górę - gorzów - szczecin, 4 osoby na pokładzie z bagażem, to wyprzedzanie na trasie nie sprawia już takich problemów jak przy serii... ale moc niestety szybko się kończy... i ciągle chcesz więcej i więcej... podsumowując: nie ma się co zastanawiać! kombinuj turbo i działaj w profi zakładzie ze strojeniem (pomijam resztę gratów) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 panowie przeciez seria w b6 to ledwo sie odpycha taka prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David 3 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 no jak na seryjne pompki to wynik za***isty,ciekawe jakbys mial mocniejsze pompki pewnie 200ps by pelko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogass 0 Opublikowano 3 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Marcin spoko kreska zawsze i wszędzie:) No zmieniłem wtryski na 4 nowe ale BA. Ale wydaje mi się że Twoja i tak szybciej wstaje. Skonfrontujemy to :gwizdanie: Miro powiem Ci że przepaść jest ogromna w porównaniu do serii. 3.0 TDI na trasie Ci nie ucieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Super u mnie turbo BRD już założone od marca tylko z fmicem nie mogłem sie ogarnąć ale już jestem na ukończeniu modyfikacji i wreszcie program u Witka i zobaczymy co wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 ładny wynik, ale już niedługo będzie mało hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Marcin spoko kreska zawsze i wszędzie:) No zmieniłem wtryski na 4 nowe ale BA. Ale wydaje mi się że Twoja i tak szybciej wstaje. Skonfrontujemy to :gwizdanie: Miro powiem Ci że przepaść jest ogromna w porównaniu do serii. 3.0 TDI na trasie Ci nie ucieknie 3,0TDi w serii nie ma żadnych szans. Ja ostatnio jechałem z 3,0 204km i na starcie minimalnie odeszła ale po około 200metrach byłem o długośc auta z przodu. Takie auto już swoje waży i dopiero po programie zaczyna fajnie jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 to fajno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogass 0 Opublikowano 3 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Marcin spoko kreska zawsze i wszędzie:) No zmieniłem wtryski na 4 nowe ale BA. Ale wydaje mi się że Twoja i tak szybciej wstaje. Skonfrontujemy to :gwizdanie: Miro powiem Ci że przepaść jest ogromna w porównaniu do serii. 3.0 TDI na trasie Ci nie ucieknie 3,0TDi w serii nie ma żadnych szans. Ja ostatnio jechałem z 3,0 204km i na starcie minimalnie odeszła ale po około 200metrach byłem o długośc auta z przodu. Takie auto już swoje waży i dopiero po programie zaczyna fajnie jeździć. Z 3.0 BKN owszem ale ASB już nie jest tak kolorowo Tylko tu są inne doznania bo 1.9 robi to jakby z wielkim wysiłkiem a 3.0 na miękko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Z tymi mocniejszymi 3,0 to nawet nie jade bo wiem że nie ma po co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 panowie przeciez seria w b6 to ledwo sie odpycha taka prawda juz nie przesadzaj. pomysl ze niektórzy maja klekota 100PS albo 1.6 i wystarcza Wykresik trzeba zbierac graty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sancho80 0 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 jaki FIMC siedzi? sprzeglo ogarnia bez problemu? 195km to juz mile cyferki...jeszcze lepsze by byly gdyby poszla 2 z przodu.. ale i tajk jest super... ja mam teraz 160 koni i powiem szczerze ze przy malo jak na taka kolumbryne.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogass 0 Opublikowano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 FMIC to chyba http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=344 może trochę większy Ze sprzęgłem nie miałem jeszcze najmniejszego problemu a po modyfikacjach mam już z grubo ponad 40tyś nalatane. Przebieg obecny 222222tyś Myśle że poszła by bez problemu ale nie na tych pompkach. Noty masz poza tym 4 buty to też inne doznania Ale jak porobisz na 400NM to będziesz przeszczęśliwy ( na jakiś czas ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sancho80 0 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 ehhh, chcialoby sie...u mnie niestety sprzeglo juz przy 160konia nie daje rady z momentem przy strzale z jedynki..nie wiem czy to norma w AVF Quattro ale skutecznie motywuje do spokojnego ruszania z niskich obrotow... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się