Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Prośba o analizę logów (turbo,pompowtryski,EGR)


kwapi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Od jakiegoś czasu borykam się z problemem dość powszechnym a mianowicie "brak mocy".

Po sprawdzeniu autka przez "zaprzyjaźnionego" mechanika okazało się że turbo jest rozwalone i przeszło

gruntowną regenerację. Na początku wszystko było dobrze A4 zbierała się jak należy. Ale problem

z wchodzeniem auta w tryb awaryjny powracał. Po zatrzymaniu auta i ponownym odpaleniu samochód

znowu dobrze zbierał. Zaprowadziłem auto do ponownego sprawdzenia. Turbo okazało się że chodzi jak należy.

Po zresetowaniu komputera (odpięcie akumulatora) wszystko działało, auto przy ostrej jeździe już nie wchodziło

w tryb awaryjny....do czasu. Wrócił błąd "17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent" oraz pojawił się kolejny problem, zaczął uprawiać "żabie skoki - szarpanie" podczas jazdy nie ważne czy na ciepłym czy na zimnym silniku

czy przy niskich czy przy wyższych obrotach (mechanik stwierdził że to wina zabrudzonego recylkulatora spalin) dodatkowo pojawił się problem z kopceniem

auta czarnym dymem podczas dodawania gazu. Auto znowu zaczęło wchodzić w tryb awaryjny..ehh. Mam wielką prośbę o sprawdzenie logów jakie

wczoraj udało mi się spłodzić pod kątem działaina bądź nie działania prawidłowego turbiny, zużycia pompo-wtryskiwaczy oraz EGR-a. Za każdą sugestię

wniosek z góry dziekuję.

Z informacji jakie otrzymałem od mechanika:

Błąd w ECU:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

Logi:

Grupa 003

http://img521.imageshack.us/img521/9379/grupa003.jpg

Grupa 011

http://a.imageshack.us/img841/728/grupa011.jpg

Grupy 004_008_013

http://a.imageshack.us/img412/1722/grupa004008013.jpg

Grupy 007_010_018

http://a.imageshack.us/img191/6484/grupa007010018.jpg

Grupy 001_017_023

http://a.imageshack.us/img705/8786/grupa001017023.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiepsko wykonałes logi.

Potrzebujemy.

Statyczne - 001,003,004,007,013,018 i 023

Statyczne w trybie Basic Settings - 003,011

Dynamiczne - 001,003,004,008,010 i 011

Logujemy kazdą grupe osobno !!!

Problem lezy w szczelnosci ukladu dolotowego.

Co widac nawet w tych logach, ktore wykonałes.

Sprawdz wszystkie rury dolotowe i ponownie zapraszam z logami.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocy brak bo turbo nie pompuje tyle ile trzeba, albo gdzieś po drodze są starty ciśnienia.

turbo pompuje jak trzeba a wręcz jak oszalałe ale mocy brakuje bo ciśnienie ucieka nieszczelnością - świadczą o tym wysokie wskazania MAF actual przy jednocześnie niskim ciśnieniu doładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem lezy w szczelnosci ukladu dolotowego.

Co widac nawet w tych logach, ktore wykonałes.

Sprawdz wszystkie rury dolotowe i ponownie zapraszam z logami.[/img]

Byłem u mechanika, sprawdzał szczeloność układu sprawdzając wszystkie rury, jednocześnie sprawdził filtr powietrza. Wymienił jakiś odcinek rury profilaktycznie bo okazało sie że jest lekko sparciała. Stwierdził natomiast nieprawidłową prace EGR (recylkulatora spalin) oraz przepływomierz do wymiany. Recylkulator będzie czyszczony jeżeli to nie pomoże to do wymiany.

jak juz uporam się z tymi naprawami zrobię nowe logi i zamieszczę na forum do oceny. Zobaczymy czy coś się zmieni. No i czy kopcenie na czarno nie będzie już występować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do diagnozy przepływomierza to pogratulowac mechanika. :)

O EGR nic nie moglismy powiedziec bo bardzo niestarannie zamiesciles logi.

Zobaczymy co wyjdzie w logach.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz uporam się z tymi naprawami zrobię nowe logi i zamieszczę na forum do oceny. Zobaczymy czy coś się zmieni. No i czy kopcenie na czarno nie będzie już występować.

jeśli mechanik wykona to co zapowiedział to nic się nie zmieni, auto nadal będzie kopcić a Ty pozbędziesz się kasy z portfela i znajdziecie się razem z mechanikiem w punkcie wyjścia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kwapi

też miałem problem z szarpaniem , a przyczyną była wypięta rura gumowa na dolocie powietrza do kolektora , a dokładnie do EGR.Stało się tak po czyszczeniu EGR , niedokładnie zabezpieczyłem zamki na szybkozłączkach i stało się - najpierw szarpanie , potem tryb awaryjny.Poszukaj nieszczelności.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...