Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ANA] Założona nowa pompa wspomagania i "buczy" - co jest nie tak ?


kozi291

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od pewnego czasu buczała mi pompa wspomagania tzn podczas kręcenia słychać było nie zbyt głośne "buczenie" a przy maksymalnym skręcie "wycie" - pierwsza diagnoza padnięta pompa wspomagania.

więc kupiłem nową pompę zamontowałem zgodnie ze sztuką i dalej to samo a nawet jest gorzej. Dlaczego ?

Dodam jeszcze że wypłukałem układ wspomagania tak więc płyn jest nowy, pompę zalałem płynem i odpowietrzyłem przed uruchomieniem silnika.

Jaka jest przyczyna że po wymianie pompy jest gorzej- buczy jeszcze głośniej szczególnie przy max. skręcie.[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2011, 10:41_________________________________________________Witam ponownie,

Dodam jeszcze, że wymieniałem wąż wysokiego ciśnienia tzn dorabiałem w zakładzie który się tym zajmuje, a na forum wyczytałem że jak ma się nie oryginalny wąż to pompa może wyć - czy to prawda, że ponioć w tym oryginalnym wężu znajduje się jakaś spirala która tłumi wycie tej pompy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może pompa któą kupiłeś też juz wyhlastana? Nowa,czy regenerowana? Jeżeli zrobiłes wszystko tak jak piszesz(zalanie płynem,odpowietrzenie) to powinno być ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompę kupiłem nową za 300zł niby niemiecka SKV GERMANY.

Może coś źle odpowietrzyłem, robiłem tak,

po wymianie płynu i pompy poskręcałem wszystko i zalałem płyn do zbiorniczka, auto do góry i kręciłem kierownicą w lewo prawo tak ze 20 razy aż płyn przestał sie pienić no a potem odpaliłem auto no i pierwsze kręcenie kierownicą i buczy a jak skręciłem maksymalnie to wyje jeszcze głośniej niż ta moja stara pompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiej firmy kupiłeś kiedyś pisali że niby orginalne zf za 250zł nowe buczą i ciśnienia nie dają i to samo chińczyki żeby unikać pomp bez firmy

co fakt to fakt , po założeniu nowej chinskiej pompy już po miesiącu miałem dwa razy gorszy efekt niz na starej spartolonej przed wymianą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam dokłądnie podobny problem z buczeniem....nie wymieniałem pompy jeszcze i teraz nie wiem czy pompa czy wąż wysokiego ciśnienia....jesli wąż to naprawde nie ma innej mozliwosci wymiany niz w ASO? chodzi o kase.....prosze pisac jesli ktos z tym problemem sie upora i napisac co i ile kosztowało.........u mnie jeszcze da sie jezdzic nie wyje na tyle zebym zwariował :)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez wymieniłem waż na dorabiany bo stary strzelił i zaczeło buczec załozyłem dorabiany i dalej buczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, moja pompa tez buczała - ale to była moja wina bo poziom płynu wspomagania był za niski i zniszczyłem nieświadomie pompę, kupiłem za ok 300 zł zamiennik, po tygodniu było to samo - buczała jak tylko silnik osiągnał 90 stopni. Kupiłem oryginał i problem ustał :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stawiam na przewód ciśnieniowy bo tak w jego połowie firma audi założyła metalową tulejkę z dziurką czyli dławik. Jak w dorabianym wężu tego nie ma to całe ciśnienie z impulsem pierwszego uderzenia ciśnienia z pompy idą na magiel i to jest to wycie. Zmień na oryginalny przewód. Co do pompy to zawsze wolę dać 200 za sprawny oryginał niż 200 za chińczyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...