Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] Co ile wymiana rozrządu ?


gawel

Rekomendowane odpowiedzi

interesuje mnie co ile sie wymienia w takim autku rozrząd i jaki jest tego koszt??

jaki olej najlepiej zastosowac i co ile go wymieniac??

pozdrawiam :)

* nazywaj proszę wątki zgodnie z regulaminem forum (ten poprawiłem) - lukaszr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli dopiero co kupiles samochod to pierwszym krokiem jest wymiana rozrzadu, pompy wody, oleju i filtrow!!!

w przypadku tego silnika warto profilaktycznie zajrzec w klawiature i wałki.

tutaj poczytaj o olejach sporo tez znajdziesz nt rozrzadu

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4925.0

tutaj wyszukiwarka http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=search jezeli dobrze poszperasz znajdziesz duzo artykółów nt tego

silnika ( nie tylko).

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrzad w V6 TDI wymienia sie co 120.000km. Jak ktos chce miec spokojna glowe to co 100.000km.

Ty masz w dodatku "dosc wrazliwy" rocznik 2001, wiec warto zrobic to szybko i przy okazji glebszy przeglad tak, jak napisal Musashi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no i zapomniałem:

odma panie kolego odma

bo to nie zadba na czas to motor wzdecia dostanie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i trzeba pamiętać o rolkach napinających. Koszt w przypadku twojego silnika jest większy niż tego o poj. 1,9.

Słyszałem, że około 1200-1500 nawet do 2500, ale tę kwotę musiałby potwierdzić ktoś kto ma takiego mocarza:)

Nie słyszałem, żeby w ramach serwisowania zaglądać w klawiaturę i wałki. Moim zdaniem jest to już zbyt duża ingerencja w silnik. Chyba, że 2.5 TDI tego wymaga, ale ja mam 1,9 TDI. Poza tym, jak już coś było grzebane bez konkretnego powodu to może już tak dobrze nie chodzić.

Dla tych co mają 1,9 TDI. Pasek rozrządu radzą wymieniać co 90 tys. km. Ja wymieniam co 70 tys. km.

Koszt w tym silniku to 600 zł z paskami ContiTech lub Gates.

Ślinią się na widok naszych Audic :slina:

* skoro nie masz pojęcia o 2,5 TDI to po co się wypowiadasz ?. Powstrzymaj się proszę z tego typu komentarzami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Musashi i Flayerem.Olej to syntetyk 5W40.Co do cen to wymiana razrządu w ASO w Katowicach to około 3000-3500 zł.A jeszcze termostat ori.Najlepiej wszystkie części wymieniaj na ori.

Wysrzegaj się serwisu typu Longlife.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rookie bez urazy ale twoja wypowiedz nic nie wnosi, a wrecz wprowadza w błąd więc jak nie jesteś czegoś pewien to lepiej tego nie pisać.

Ja po 100 tys wymieniłem wszystkie rolki+paski+pompa+olej+f.paliwa- koszt ok 2500zł(zamienniki)(powinenem jeszcze wymienic temostat +odma ale jeszcze wtedy o tym nie wiedziałem).Po przejechaniu 60000km będe wymianiał same paski i po kolejnych 120000km wsio od poczatku.

Olej syntetyk norma 505.01 np motul x-cess 8100 ;) zmiana co 10000-15000km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie słyszałem, żeby w ramach serwisowania zaglądać w klawiaturę i wałki. Moim zdaniem jest to już zbyt duża ingerencja w silnik. Chyba, że 2.5 TDI tego wymaga, ale ja mam 1,9 TDI.

Wymaga, i dlatego wprowadzasz w blad kogokolwiek kto to przeczyta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymaga, i dlatego wprowadzasz w blad kogokolwiek kto to przeczyta.

Dlaczego trzeba sprawdzać klawiaturę i wałki? Jakieś szybsze zużycie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rookie - poszukaj na forum, było mnóstwo na ten temat.

Myślę, że odpowiedź na pytanie autora wątku padło, a tu się robi zamieszanie więc zamykam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...