Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKP] Wymiana uszczelniaczy


mlody81

Rekomendowane odpowiedzi

witam ostatnio robilem u mechanika wymiane uszczelniaczy pd poniewaz mialem zabrudzone paliwo olejem z silnika,po wymianie bylo ok po pracy silnika przez jakies 20 min ale pozniej jak juz wrocilem do domu znowu widzialem ze paliwo na powrocie robi sie ciemniejsze.pytanie teraz do was czy przy wymianie uszczelniaczy trzeba zmienic szpilki mocujace PD i z jaka sila a pozniej o ile stopni recznie dokrecic te sruby.czy takze ten walek ktory trzeba zdjac do wymiany tez musi byc odpowiednio przykrecony tzn z wlasciwa sila? na forum jaks ciezko mi znalesc temat o tych procedurach.dodam ze pompa vacu byla wymieniana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jest ciemne i smierdzi jakby olejem ale moge sie mylic,tylko wtedy od czego paliwo na wezu powrotu z silnika jest ciemne a z filtra wychodzi takie jak ze stacji?o srubach juz wiem teraz na 100 pomogl mi jaro4444 ze trzeba je wymienic ale nie znam procedury ich dokrecenia.

ups mala pomylka ale raczej wiadomo ze myslalem o oleju silnikowym :P juz poprawilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...