mlody81 0 Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 witam ostatnio robilem u mechanika wymiane uszczelniaczy pd poniewaz mialem zabrudzone paliwo olejem z silnika,po wymianie bylo ok po pracy silnika przez jakies 20 min ale pozniej jak juz wrocilem do domu znowu widzialem ze paliwo na powrocie robi sie ciemniejsze.pytanie teraz do was czy przy wymianie uszczelniaczy trzeba zmienic szpilki mocujace PD i z jaka sila a pozniej o ile stopni recznie dokrecic te sruby.czy takze ten walek ktory trzeba zdjac do wymiany tez musi byc odpowiednio przykrecony tzn z wlasciwa sila? na forum jaks ciezko mi znalesc temat o tych procedurach.dodam ze pompa vacu byla wymieniana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 zabrudzone paliwo olejem napędowym? może silnikowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody81 0 Opublikowano 24 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 no jest ciemne i smierdzi jakby olejem ale moge sie mylic,tylko wtedy od czego paliwo na wezu powrotu z silnika jest ciemne a z filtra wychodzi takie jak ze stacji?o srubach juz wiem teraz na 100 pomogl mi jaro4444 ze trzeba je wymienic ale nie znam procedury ich dokrecenia. ups mala pomylka ale raczej wiadomo ze myslalem o oleju silnikowym juz poprawilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się