galaga2000 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Witam, A4 1.8T, 1998, AEB Strzelił przewód wspomagania (pompa - maglownica). Wymieniłem na dorabiany - pojeździłem z 5 dni i też strzelił. Kolejny po 4 dniach również. Szukać oryginalnego używanego czy zająć się pompą wspomagania? Dodam, że po wymianie przewodu słychać było na wspomaganiu delikatne piszczenie.... Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzmen 1 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 jak strzelił pierwszy to mógł być wadliwy ale po trzech wystrzałach zajął bym się najpierw pompą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon44 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zaloz oryginalny, te weze sa wzmacniane i dodatkowo odporne na olej, jak ktos to dorobil niewiadomo z czego to ma prawo strzelac. Poza tym skoro strzelaja to pompa raczej w dobrej kondycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 jak się nie mylę to jest zaworek w maglu(pomiędzy przewodem a maglem śruba,którą przykręca się przewód do magla) może on się zaciął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Ja też jak przedmówca bym stawiał że coś się zapchało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się