Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę i ocenę logów.


omzig

Rekomendowane odpowiedzi

002, 003, 031

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

033, 034, 115

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

i taka pierdoła jeszcze:

020, 120, 115

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tych logów wyglonda ze masz nieszczelnos w ukłądzie turbo zrób jeszcze logi dynamiczne z bloku 20 115 118

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tych logów wyglonda ze masz nieszczelnos w ukłądzie turbo zrób jeszcze logi dynamiczne z bloku 20 115 118

115 jest w drugim i trzecim linku, a 020 jest w trzecim.

118 za co odpowiada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

118 - n75 (regulacja ciśnienia doładowania)

Jak będę miał możliwość, to wrzucę i 118.

A oprócz tej nieszczelności wszystko ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeby stwierdzic czy jest wszystko ok to potrzebny jest jeszcze log z bloku 118.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapłony trochę chyba cofa..

Co może być przyczyną i jak to zlikwidować?

---------- Post dopisany at 23:21 ---------- Poprzedni post napisany at 23:20 ----------

zeby stwierdzic czy jest wszystko ok to potrzebny jest jeszcze log z bloku 118.

Spoko spoko, dzisiaj to już nie ogarnę, ale postaram się wrzucić jak najszybciej...

---------- Post dopisany 22-12-2013 at 16:09 ---------- Poprzedni post napisany 25-07-2013 at 23:21 ----------

Jestem właśnie po wymianie rozrządu (pasek zębaty, rolki, napinacz), paska klimy, paska wspomagania, paska alternatora + napinacz, pompy wody, płynów, filtrów, oleju... Na VAGu tylko błąd SAI, z tego co wiem, to się nie załącza, czyli pewnie do wymiany albo do usunięcia całkowicie.

Zrobiłem aktualne logi, z tym że pogoda była z d*py, auta na trasie i robiłem je sam, ale mam nadzieję, że da radę coś z nich wywróżyć. :)

Prośba o ocenę:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest lepiej , jesli ma być igła to sprawdzić szczelnosc dolotu przy min 1bar cisnienia, potem do sprawdzenia cisnienie paliwa do, a jak dobre, to przeplywka minimalnie zaniża, ale spokojnie może to tak narazie zostać , chyba że planujesz modzic, to wtedy koniecznie do zrobienia to powyżej co napisalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie TIP i DP siedzi, więc póki co seria i planuje w najbliższym czasie program zrobić.

W nowym roku jakoś napewno wpadnie wydajniejsze turbo, FMIC i większe wtryski, no i wtedy korekta...

Szczelność dolotu ogarnę, bo jest opis na forum, aaaaa... Jak sprawdzić ciśnienie paliwa?

I co z tą przepływką? Na sam program TIP i DP może być, czy do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...