Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Hałas na pasku wielorowkowym


marcin120383

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie poranny rozruch i hałas po 15 20 sekundach cisza

wspomnę o tym że rolka napinacza została wymieniona nie pomogło może być tak że łożysko alternatora tylko jak to sprawdzić żeby być 100% pewnym i czy jest możliwość sprawdzenia bez demontażu paska

z góry dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

b5 z 98 rok silnik afn110

Może być kilka przyczyn. Rolka alternatora,napinacz pk,napinacz paska klimy,pompa wody. Bez demontażu paska nie sprawdzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz jeszcze psiknac na pasek wd 40 przez rurke niech ktoś odpali auto a ty psikniesz jesli od razu ustanie to wina paska ja tak u siebie zdiagnozowalem tym bardziej masz o tyle lepiej ze ci piszczy tylko przez chwile.Jesili bylo by to lozysko alternatora czy dolny napinacz od klimy dłużej by piszczalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz jeszcze psiknac na pasek wd 40 przez rurke niech ktoś odpali auto a ty psikniesz jesli od razu ustanie to wina paska ja tak u siebie zdiagnozowalem tym bardziej masz o tyle lepiej ze ci piszczy tylko przez chwile.Jesili bylo by to lozysko alternatora czy dolny napinacz od klimy dłużej by piszczalo

No właśnie hałas jest przez 10 15 sekund później cisza i to nie isk tylko raczej metaliczny dźwięk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jak w temacie poranny rozruch i hałas po 15 20 sekundach cisza

wspomnę o tym że rolka napinacza została wymieniona nie pomogło może być tak że łożysko alternatora tylko jak to sprawdzić żeby być 100% pewnym i czy jest możliwość sprawdzenia bez demontażu paska

z góry dzięki :)

stawiam na napinacz wielorowkowy,tylko wymiana na markowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jak w temacie poranny rozruch i hałas po 15 20 sekundach cisza

wspomnę o tym że rolka napinacza została wymieniona nie pomogło może być tak że łożysko alternatora tylko jak to sprawdzić żeby być 100% pewnym i czy jest możliwość sprawdzenia bez demontażu paska

z góry dzięki :)

A sprawdzałeś koło pasowe alternatora ? nie jest zatarte? ślizga się w lewo? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...