Rafal2222 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Witam, wczoraj po podpięciu pod vcds miałem błąd 17536 fuel trim: bank 1; system too lean P1128 - 001 upper limit exceeded; intermittent. Auto śmiga na LPG, jednak logi mam tylko na benzynie, ponieważ pierwsze robiłem na LPG, a potem na benzynie i mi je po prostu podmieniło zamiast utworzyć nowe. Jeśli trzeba, zrobię jutro na LPG jeszcze raz. Ogólnie z rana mam nierówne obroty na ssaniu, jakby nie chodził na wszystkich cylindrach plus kopci na biało. Da radę wyczytać coś z tych logów? Grupa 002, 033: http://vaglog.com/log_214448.htmlGrupa 003, 115: http://vaglog.com/log_214449.htmlGrupa 020, 118: http://vaglog.com/log_214450.html Dziękuję z góry za porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waść Kolorowość 1 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Filtr powietrza to czysty jest ?Mało na przepływie masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal2222 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Wymienialem filtr jakieś 3 tys km temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Przepływka za mało wskazuje, jeśli dolot szczelny to do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal2222 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Ile powinna modelowo pokazywać? 120? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waść Kolorowość 1 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Około 134 g/s120g/s to dla 150 konnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal2222 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Zrobiłem dziś logi na LPG Grupa 002, 033: http://vaglog.com/log_214448.htmlGrupa 003, 115: http://vaglog.com/log_214449.htmlGrupa 020, 118: http://vaglog.com/log_214450.html Jakieś sugestie? Jak lambda? Po logach czytałem błędy i ponownie miałem błąd 17536. Na porannym rozruchu mam taki oto dymek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Wymiana przepływki chyba nieunikniona jesli dolot szczelny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal2222 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) Byłem dziś w euro car parts i kupiłem przepływomierz Boscha. Dostanę 36 funtów z powrotem jeśli oddam swój stary przepływomierz. Nie jest fabrycznie nowy a jedynie odnowiony przez Boscha. Otworzyłem pudełko, a on nawet nie jest wyczyszczony, przynajmniej z zewnątrz tego nie widać... Numer się zgadza. Założę go jutro i spróbuje zrobić na nim logi. Mam nadzieję że nie zrobili mnie w balona lub ewentualnie nie dostałem w pudełku czyjegoś starego przepływomierza... Logi na nowej przepływce Grupa 002, 033: http://vaglog.com/log_214735.htmlGrupa 003, 115: http://vaglog.com/log_214736.html I stara jeszcze raz po 2 godzinach. Okazało się że nie dolot nie był dobrze spasowany. Grupa 002, 033: http://vaglog.com/log_214769.htmlGrupa 003, 115: http://vaglog.com/log_214770.html Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez Rafal2222 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Ta nowa przeplywka wskazuje generalnie lepiej niz stara ale nadal cos mu dolega, blad pojawia sie czy juz nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal2222 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Ta nowa przeplywka wskazuje generalnie lepiej niz stara ale nadal cos mu dolega, blad pojawia sie czy juz nie? Na razie błąd nie wrócił. Nie przejechałem jednak zbyt wiele, raptem 100km. Z ciekawości zmienię filtr powietrza, zobaczę czy będzie poprawa. Mam jednak wciąż nierówną pracę na zimnym silniku. Jakieś sugestie? Jeżeli cewki do wymiany, to pokaże błąd? Mam dwie beru i dwie boscha, które były oryginalnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się