Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] CAN w B5 lift a radio concert 2 cd


darulez

Rekomendowane odpowiedzi

CAN-L pomarańczowy z brązowym (w sterowniku silnika pin nr 6)

CAN-H pomarańczowy z czarnym (w sterowniku silnika pin nr 7)

Rozpiski pinów w zegarach nie mam.... ale powinieneś znaleść po kolorach. Daj znać jakie efekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękować :hi:

rozchodzi sie o to ze musze te kable mieć wprowadzone do wtyczki instalacji radiowej na potrzeby zainstalowania Concert II CD z A6ti do B5.

co prawda pełnego fisa nie mam a chodzi mi o to żeby nie było problemów z podświetleniem, wył z kluczyka i gaszeniem co godz.

kostka Concer CD:

5e0fe02d317921cd.jpg

a kostka Chorusa wyglada tak:

chorus-blau_pin.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie tylko czy to zadziała? Ów CAN w B5 to ponoć jeszcze nie to co w B6, jeżeli to uruchomisz w taki sposób to uszczęśliwisz wiele osób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo że nie bedzie tu możliwe wyswietlanie info na FIsie , zalezy mi tylko na wł / wył wraz z kluczykiem i podswietleniu a nie chce wydawac 200-300 na Can Bus adapter.

znalazlem na forum ( cytujac uzytkownika skalarx ) że :

midlineinstrumentclustewy7.gif

Licznik z 1/2 FIS

Midline-instrument cluster

A - Green 32-pin multi-pin connector

B - Blue 32-pin multi-pin connector

C - Discontinued

D - Black 4-pin multi-pin connector for remote clock (not connected in US)

Czyli posiada on tylko dwa gniazda Zielone i Niebieskie.

Blue 32-pin multi-pin

connector

for basic functions:

1 - Terminal 15

2 - Brake pad wear

3 - Tachometer output 1

4 - not occupied

5 - Tank sensor

6 - Tank warning OBD 2

7 - Terminal 31 (sensor Ground (GND))

8 - Coolant temperature

9 - Terminal 31 (load Ground (GND))

10 - Oil pressure 2 (high)

11 - RPM signal

12 - A/C shut-off

13 - E-Gas/glow plug control

14 - Level control

15 - Terminal 58d

16 - Trailer turn signal

17 - High beam

18 - Left turn signal

19 - not occupied

20 - Terminal 58s

21 - Driver door contact

22 - Low coolant

23 - Terminal 30

24 - Terminal 31 (load Ground (GND))

25 - Consumption signal

26 - Right parking light

27 - Left parking light

28 - Tachometer input

29 - Brake

30 - S-contact

31 - Tachometer output 2

32 - ESP/ASR

Green 32-pin multi-pin

connector

for auxiliary functions:

1 - Door contact (all doors)

2 - Transponder 1

3 - not occupied

4 - not occupied

5 - W-wire

6 - Tailgate

7 - Right turn signal

8 - External buzzer

9 - External gong

10 - Airbag

11 - Stand-still time output

12 - Terminal 61

13 - Parking brake/BRAKE

14 - CHECK

15 - Oil level/oil temperature

16 - not occupied

17 - Transponder 2

18 - CAN high speed (powertrain) (high +)

19 - CAN high speed (powertrain) (low -)

20 - CAN high speed (powertrain) (screen)

21 - ABS

22 - CAN low speed (comfort) (high +)

23 - CAN low speed (comfort) (low -)

24 - CAN low speed (comfort) (screen)

25 - Engine lid

26 - not occupied

27 - Belt buckle

28 - K-wire

29 - Outside temperature -input

30 - not occupied

31 - Selector range display

32 - not occupied

W liczniku z pelnym FIS

( VDO ) gniazdo C jest ułożone pionowo

Highline-instrument cluster

A - Green 32-pin multi-pin connector

B - Blue 32-pin multi-pin connector

C - Gray 32-pin multi-pin connector

D - Black 4-pin multi-pin connector for remote clock (not connected in US)

Czyli posiada on trzy 32 pinowe gniazda

Blue 32-pin multi-pin

connector

for basic functions:

1 - Terminal 15

2 - Brake pad wear

3 - Tachometer output 1

4 - not occupied

5 - Tank sensor

6 - Tank warning OBD 2

7 - Terminal 31 (sensor Ground (GND))

8 - Coolant temperature

9 - Terminal 31 (load Ground (GND))

10 - Oil pressure 2 (high)

11 - RPM signal

12 - A/C shut-off

13 - E-Gas/glow plug control

14 - Level control

15 - Terminal 58d

16 - Trailer turn signal

17 - High beam

18 - Left turn signal

19 - not occupied

20 - Terminal 58s

21 - Driver door contact

22 - Low coolant

23 - Terminal 30

24 - Terminal 31 (load Ground (GND))

25 - Consumption signal

26 - Right parking light

27 - Left parking light

28 - Tachometer input

29 - Brake

30 - S-contact

31 - Tachometer output 2

32 - ESP/ASR

Green 32-pin multi-pin

connector

for auxiliary functions:

1 - Door contact (all doors)

2 - Transponder 1

3 - not occupied

4 - not occupied

5 - W-wire

6 - Tailgate

7 - Right turn signal

8 - External buzzer

9 - External gong

10 - Airbag

11 - Stand-still time output

12 - Terminal 61

13 - Parking brake/BRAKE

14 - CHECK

15 - Oil level/oil temperature

16 - not occupied

17 - Transponder 2

18 - CAN high speed (powertrain) (high +)

19 - CAN high speed (powertrain) (low -)

20 - CAN high speed (powertrain) (screen)

21 - ABS

22 - CAN low speed (comfort) (high +)

23 - CAN low speed (comfort) (low -)

24 - CAN low speed (comfort) (screen)

25 - Engine lid

26 - not occupied

27 - Belt buckle

28 - K-wire

29 - Outside temperature -input

30 - not occupied

31 - Selector range display

32 - not occupied

Gray 32-pin multi-pin

connector

for multi-function display

1 - Menu selection switch (menu)

2 - Menu selection switch (out A)

3 - Menu selection switch (out B)

4 - Menu selection switch (Enter)

5 - CAN high speed display (high +)

6 - CAN high speed display (low -)

7 - CAN high speed display (screen)

8 - Passenger door contact

9 - Right rear door contact

10 - Left rear door contact

11 - Enable

12 - Clock

13 - Data

14 - Brake light

15 - Windshield washer fluid level

16 - Rear lights/low beams

17 - Left board computer

18 - Right board computer

19 - Board computer, reset

20 - not occupied

21 - not occupied

22 - not occupied

23 - Button branch 1 navigation

24 - Button branch 2 navigation

25 - Button branch Telematic

26 - not occupied

27 - not occupied

28 - not occupied

29 - not occupied

30 - not occupied

31 - not occupied

32 - not occupied

Czyli w nie pełnym fisie tez istnieja piny dla CANa. teraz pytanie ktore użyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w nie pełnym fisie tez istnieja piny dla CANa. teraz pytanie ktore użyć?

W liczniku bez fisa też jest can.....

Użył bym "low speed" w tym przypadku, tak mi się wydaje. Patrzałeś już na kolory kabli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do jakich 22 i 23 podepnij do 5 i 6 szarej kostki od licznika ja to robiłem kilka razy i zawsze działa - pisałem już darulezowi ale on jest jakiś oporny.

Więc jeszcze raz :z szarej kostki licznika pin 5 i 6 (CAN H i CAN L) ciągniemy do pinu 8 i 12 (środkowej kostki mini iso) (możemy "pociągnąć" nową instalację , co ważne musi iść ona w skrętce, lub wykożystujemy nie używane już piny DATA,ENA)

i koniec dyskusji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alvaro mi pisał ze bez pelnego fisa ni chu chu.

The_troll - czy ty masz w pol fisie szara kostke??. Ja mam licznik Jager na płycie Magneti Mirelli nr. kat. 8DO920900H. nie rozbieralem go jeszcze , a ktos mi tlumaczyl ze tu nie masz szrarej kostki z racji braku komunikacji pelnego FIS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu niestety muszę wam panowie przyznac rację musi to być licznik VDO 12 - jager sie nie nadaje - nie posiada can do radia.

tu idealny byłby can-bus adapter ale te ceny....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...