turdzi 45 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Mam szybkie pytanko oddalem auto znow do ASO na CDN wlaki z wibracjami.Dzis dostalem update ze zrobili nagrania parametrow pracy przy okreslonych obrotach i wyslali je do analizy do centrali. Wymieniaja tez jaks pompe ktora daje cisnienie do serwa i ukladu hamulcowego.Jest ona z tylu silnika i ma wyciek wewnetrzny i ponoc olej miesza sie z paliwem.Nie mialem czasu glebic tematu ale moze mi ktos powiedziec osochodzi ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Chodzi o pompę podciśnienia/paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 I see , a co ona robi tak w skrucie i jakie ma powiazanie z hamulcami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Serwa podciśnieniowe wykorzystują spadki ciśnień pomiędzy próżnią (podciśnieniem) a ciśnieniem powietrza atmosferycznego. Te różnice ciśnień wzmacniają siłę nacisku stopy. W samochodach z silnikiem benzynowym próżnię wytwarza ssanie silnika, w dieslach funkcje tą przejmuje pompa podciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 OK cos mi to juz rozjasino ale teraz zo ono ma wpolnego z paliwem bo ponoc olej miesza sie z dieslem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Pompa jest napędzana z wałka rozrządu. Jest to pompa paliwa i pompa podciśnienia czyli mamy 2 w 1. Problem może wynikać z nieszczelności pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 spetsnaz wielkie dzieki za wyjasninie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smite 1 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Jak dobrze rozumiem przez ten wyciek olej idzie do paliwa i czule na słabe paliwo pompki nadają sie tylko do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 A tego to nie wiem, to znalezli nie mowili nic o pompkach ale fakt dobrze ze mi to podpowiedziales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 OK cos mi to juz rozjasino ale teraz zo ono ma wpolnego z paliwem bo ponoc olej miesza sie z dieslem ? Wyjaśnij dokładnie co do czego Ci przechodzi. Czy paliwo do oleju czy olej do paliwa? Bo jak paliwo do oleju silnikowego to najprawdopodobniej przez uszczelnienia popowtyryskiwaczy. Komplet na 4 wtryski z kamieniami popychaczy to koszt ok. 350 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 jaro4444 pompa ma nieszczelnosc i olej silnikowy dostaje sie do paliwa.Mowili ze mieli takie przypadki w tych silnikach i ze np: samochody mialy problem z rozucham.Niestety kolo ktory sie teraz opiekuje autem srednio bangla po angielsku a moj techniczny norweski jest jescze na tyle slaby ze nie jestem w stanie prowac rozmowy na technicze tematy po norwesku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Turdzi z tego co wiem to raczej ON dostaje się do oleju i dochodzi do zapowietrznia popmek. Stąd problemy z rozruchem. Ale może rzeczywiście jest jak mówisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 No wlasnie nie mam pojecia bo pan bardzo slabo mi to wyjasnil i nie mogle sie za bardzo z nim dogadac. Moze jest tak jak mowiesz wiec dochodzi do rozcienczenia Oleju przez NO co nie wplywa raczej dobrze na jego wlasciwosci Kurna normalnie jak nie urok to sraczka..... nie mam jzu sily do tego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Weź rano przed odpaleniem wyciągnij bagnet i trochę oleju rozetrzyj na palacach. Jeśli nie jest on dostatecznie lepki i śmierdzi ropą to jest nieciekawie. Sprawdź też czy nie przybywa Ci oleju (choć w tych zasrańcach 2.0 to bagnet jest kijowy i ciężko to sprawdzić ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Sprawdze ale z tego co zrozumialem to raczej paliwo miesza sie si z olejem.Niezle jaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Sprawdze ale z tego co zrozumialem to raczej paliwo miesza sie si z olejem.Niezle jaja Pompa tandemowa jest smarowana olejem rozgryzgowo i to głównie jej część wytwarzająca podciśnienie. Część paliwowa smarowana jest ON. ON w pompie ma już wtępne ciśnienie wytworznone przez elektryczną pompę podającą. Więc marne szanse by olej wciskał się do ON. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 jaro4444 no moze przez jakis simmering ? nie wiem nie znam sie ty jstes specem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Przez siemmeringi na pompkach może wydostawać się paliwo z szyny paliwowej w głowicy do układu smarowania. Szczególnie jesli Ci zmieniali short block i włożyli pompki na starych uszczelniaczach albo źle je przykręcili i się lekko kiwają (częsta wada 2.0 TDI). Jak się kiwają to potrafią powodować też szarpanie silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się