Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Problem z przepustnicą - nie mogę wykonać adaptacji do końca


amigancik

Rekomendowane odpowiedzi

O czym świadczą te pomiary ? Czy przepustnica brudna, przycięła się czy jak ? Wstawiłem około rok temu, to zamiennik, znalazłem właśnie gwarancje 12mc 16 czerwiec 2009...wiec już po gwarancji :thumbdown:

nigdy nie było tak wysokiej wartości parametru niebieską czcionką (aż 90! cokolwiek to znaczy)

http://azkomputery.neostrada.pl/PrzepustBlokiDanych.jpg

http://azkomputery.neostrada.pl/PrzepustUstawieniaPierwotne.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie nie chce zaadaptować to może być brudna. Co to za dziwnego programu używasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG 4.9 w polskiej wersji

Hej ,

po pierwsze przestań używać tego badziewia jaki jest polski vag !

czy kiedy kol wiek udało Ci się zrobić adaptacje tym programem , z tego co wiem to się nie da zrobić tym programem :chytry:

po drugie to przepustnica się sama adoptuje bez jakich kol wiek programów

po trzecie jeśli nie chce się adaptować to jest uszkodzona lub zabrudzona (sterowanie na potencjometrze)

wyjmij czyść dokładnie i spróbuj , jeśli nie pójdzie to przykro mi :kwasny:

i na litość boska odpuść sobie ten program , ściągnij sobie VagCom 3.11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepustnica sama się adoptuje - to prawda - potrzeba tylko zastosować odpowiednie kroki żeby adaptacja przebiegła prawidłowo i jest po zabiego - sam wielokrotnie przerabiałem temat i za każdym razem adaptacja manualna przechodziła bezbłędnie - co było sprawdzane potem komputerowo - przeprowadź manualnie adaptację i jak nie łapnie to znaczy że jest uszkodzona - niestety :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wciąż mam dwa błędy których nie mogę skasować

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-00 - -

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-00 - -

Readiness: N/A

a nie można przeprowadzić adaptacji póki nie wykasuję błędów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób autoadaptacje i po krzyku :] bez VAGa - zawsze sie sprawdza przynajmniej nigdy nie mialem problemów po autoadaptacji

a te błędy własnie informują Cię o nieudanej adaptacji -złe ustawienie przepustnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no kiedy właśnie nie adaptuje mi się ani sama, ani vag-iem, bo WCIĄŻ są błędy których nie mogę wykasować...

Wypinaj akumulator, niech wszystko zgubi podłacz ponownie, przekrecasz zapłon - czekasz 40 sekund - wyłączasz - odczekujesz minute - włączasz ponownie zapłon - czekasz 40 sekund - odpalasz silnik (bez dodania gazu), i niech zagrzeje sie na wolnych obrotach do 90stopni. - wyłaczasz silnik i powinno byc po problemie. Przy wszystkich operacjach masz powyłączane wszystkie inne odbiorniki prądu (bez swiateł, radia, nawiewu etc.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robiłem tak, błędy pozostają w komputerze, boję się że to jednak uszkodzona przepustnica

kupiłem 16 czerwca 2008 na allegro od motomaximus takze jako gigantmoto jak zadzwoniłem powiedzieli że po gwarancji, do widzenia!

poczytałem teraz komentarze, masa negatywów za to że sprzedają MAKSYMALNA chińska SZMIRĘ!! która często nie wytrzymuje roku :( dlatego obawiam się że to może być uwalona przepustnica, tylko czy mogę ją jeszcze jakoś na jakiś czas wskrzesić ?[br]Dopisany: 04 Lipiec 2009, 00:00_________________________________________________na noc odłączyłem dziś akumulator, nic to nie dało, nie zaadoptowała się "sama"

po uruchomieniu adaptacji 098... przepustnica tylko brzęczy przez około 20 sekund i cisza, ale się nie adoptuje

wciąż ten sam błąd

czy można coś z tym zrobić oprócz wymiany na nową lub inną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no kiedy właśnie nie adaptuje mi się ani sama, ani vag-iem, bo WCIĄŻ są błędy których nie mogę wykasować...

Wypinaj akumulator, niech wszystko zgubi podłacz ponownie, przekrecasz zapłon - czekasz 40 sekund - wyłączasz - odczekujesz minute - włączasz ponownie zapłon - czekasz 40 sekund - odpalasz silnik (bez dodania gazu), i niech zagrzeje sie na wolnych obrotach do 90stopni. - wyłaczasz silnik i powinno byc po problemie. Przy wszystkich operacjach masz powyłączane wszystkie inne odbiorniki prądu (bez swiateł, radia, nawiewu etc.)

Ja zrobiłem tak jak jest opisane i śmigam po adaptacji już prawie rok i nic się nie dzieje,

po przekręceniu zapłonu usłyszysz charakterystyczny pisk i pyknięcie tzn przepustnica się ustawiła ,nic na siłę spróbuj jeszcze raz i powinno zaskoczyć :good:[br]Dopisany: 04 Lipiec 2009, 20:39_________________________________________________i nie daj się porobić mechanikom,mnie też chciał zrobić w jajo powiedział mi ze padł moduł sterujący przepustnicą ,ale trzeba wymienić całą bo samego modułu nie dostanie .Tak więc próbój dalej wszystko ładnie jest opisane w dziale technicznym :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robiłem tak, nie daje się usunąć błąd, dwa razy pokazuje ten sam błąd wciąż

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-00 - -

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-00 - -

ponad to wyskakiwały przygodnie:

17913 - Throttle Idle Switch (F60): Does not Close or Open Circuit

P1505 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyślij mi tą przepustnicę.

Adres na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyślij mi tą przepustnicę.

Adres na PW.

naprawiasz przepustnice? jesli tak to mam jedna oryginal do zrobienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to jest przepustnica od twojego silnika i miała problem z adaptacją, to tak.

Samego potencjometru nie zregeneruję.

Możesz przesłać, zawsze można spróbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to jest przepustnica od twojego silnika i miała problem z adaptacją, to tak.

Samego potencjometru nie zregeneruję.

Możesz przesłać, zawsze można spróbować.

tak z mojego silnika, podejrzewam ze ma problem z potencjometrem, nie idzie na niej zrobic adaptacji vagiem, ale blad 16505 nie wyskakiwal, w jaki sposob regenerujesz przepustnice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...