Skocz do zawartości

klema

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O klema

Osiągnięcia klema

0

Reputacja

  1. Standardowa przyczyna , do wymiany czujnik temperatury cieczy chłodzącej Pociesze Cie , sam to możesz zrobić bez problemu i zaoszczędzić kasę na mechanika
  2. A wiec tak , co do pompy to szczerze mówiąc to nie słyszę jej pracy , ale może dlatego ze mam kombi i nad pompą jest skrzynia morze dlatego jej nie słychać. Co do mocy to wszytko jest ok , silniczek nie daje znaków braku paliwa , moc ma cały czas taka samą , jak na 1.8 w kombi to nawet się zbiera (porównując z 1.8 T , tez kombi ) Założyłem dodatkowy zawór zwrotny zaraz przed filtrem paliwa (był zmieniany 3 miesiące temu) i generalnie żadnych większych zmian w rozruchu. Dalej po nocy muszę kręcić dłużej . Czasami ale bardzo rzadko zdarza się tak ze jak zgaszę silnik po około 2-4 min tez nie chce odpali od razu. Zastanawiam się nad regulatorem ciśnienia. Można go jakoś sprawdzić , czy jest sprawny Nie mam teraz dostępu do innego passata żeby go podmienić dlatego pytam o sprawdzenie , a kupowanie w ciemno odpada bo troszkę to kosztuje
  3. to może w moim przypadku jest regulator walnięty a nie sam zawór ?
  4. A może ktoś mi zdradzi w jaki sposób działa ten zawór i po co on jest ? Wydaje mi się ze on blokuje odprowadzanie paliwa jeśli tak jest to po co jest waż odprowadzający paliwo do baku ?
  5. Pytam dla tego , ze mam mały problem a odpaleniem silnika po dłuższym postoju , tzn. muszę go kręcić kilka sekund nie odpala na dotyk. Myślałem ze ten zawór jest osobna częścią i można to wymienić Myślałem też o założeniu dodatkowego tylko nie wiem gdzie i jaki zaworek
  6. Witam , przekopałem cale forum , przejrzałem Etke i nie umiem znaleźć informacji gdzie znajduje się ten zawór. Proszę o jakieś informacje , najlepiej jakieś foto poglądowe. Gdzieś wyczytałem ze jest on przy pompie paliwa , ale jak on wygląda , rozebrałem pompę i nie ma tam nic przypominającego zaworu
  7. co do sondy , to ona nie działa na wolnych obrotach wiec falowanie na pewno nie jest spowodowane tym. Sprawdź wszystkie przewody podciśnienia czy gdzieś nie masz nieszczelności. Czasem tak bywa ze robisz jedno a drugie się psuje. Co do adaptacji to ona przeprowadza się automatycznie, pod warunkiem ze jest sprawna przepustnica Powiedz mi czy jak fachowcy robili katalizator robili coś w komorze silnika? Sundę możesz łatwo sprawdzić czy działa , pod zbiornikiem wyrównawczym masz wtyczkę z sondy. Odpal silnik i rozepnij połączenie jeśli zauważysz jakąś zmianę w pracy silnika to znaczy ze sonda jest sprawna. Co do braku mocy na początku to może lecz nie musi być spowodowane sonda, najlepiej sprawdzić napięcie sondy na kompie. [br]Dopisany: 14 Sierpień 2009, 21:34_________________________________________________ Jak już to obstawiał bym uszkodzenie sondy podczas spawania
  8. Bez podpięcia po kompa za dużo nie zdziałamy Sprawdzałeś przepustnice ? czyściłeś ja ? Ale mimo wszytko , falowanie obrotów to domena przepustnicy. Niestety u Ciebie już całkiem padło coś i bez błędów nic nie wywróżymy Poszukaj kogoś z forum kto ma kabel i jest z Twojej okolicy, w przeciwnym razie możesz rozbierać cały silnik po kolei i szukać ale to nie ma sensu [br]Dopisany: 28 Lipiec 2009, 08:55_________________________________________________widzę ze mieszkasz na wyspie Odezwij się na PW to dam Ci namiary na chłopaków z forum passata , jest tam paru speców od vagowania :> Pytanie tylko czy mieszkają blisko Ciebie.
  9. rafik666211 Na pewno problemu szukaj po stronie pompy paliwa , jak również przy zaworku zwrotnym. On odpowiada za cofanie się benzyny.
  10. klema

    [B5 ADR] Dziwny wąż

    To jest jak najbardziej odma Odmą odprowadza się ciśnienie i gazy (być może też mieszankę paliwową) z komory korbowodowej czyli tam gdzie jest wał , ponieważ jak wiadomo w związku z tym ze pierścienie na tłokach coś tam zawsze popuszczą (niewiele ale nigdy nie jest to do końca szczelne) i również odprowadza się ciśnienie które jest wytwarzane przez ruch tłoków w górę i w dół. Kupisz to tylko w ASO nr części to 058 103 213 Jak byś wpadł na pomysł klejenia tej odmy to odpuść sobie To nic Ci nie da , puści klej po chwili ....
  11. Hej , po pierwsze przestań używać tego badziewia jaki jest polski vag ! czy kiedy kol wiek udało Ci się zrobić adaptacje tym programem , z tego co wiem to się nie da zrobić tym programem po drugie to przepustnica się sama adoptuje bez jakich kol wiek programów po trzecie jeśli nie chce się adaptować to jest uszkodzona lub zabrudzona (sterowanie na potencjometrze) wyjmij czyść dokładnie i spróbuj , jeśli nie pójdzie to przykro mi i na litość boska odpuść sobie ten program , ściągnij sobie VagCom 3.11
  12. Gdzie sie znajduje ten czujnik ?? To co opisałeś to dotyczy zaworka zwrotnego który jest w pompie paliwowej ...
  13. Przeczyść przepustnice , razem z regulatorem biegu jałowego (potencjometrem) preparatem do czyszczenia potencjometrów ... Jak to zrobić znajdziesz na forum , użyj opcji szukaj ..... Pozdrawiam
  14. Nie prościej jest podpiąć się pod kompa i sprawdzić co go boli ? wtryski tez możesz sam sprawdzić nie jest to skomplikowana czynność. Ale na początek sprawdź co w kompie piszczy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...