Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Dzisiaj
-
2.0T stage 3 Competition Plus Python Green Carbon
KiVash odpowiedział(a) na gagat3k temat w Audi A4/S4/RS4 B8
No wpierniczyłeś kupę hajsu w to auto. Mam nadzieję, że będziesz zadowolony z końcowego efektu. Mi tylko kolor auta średnio ale kwestia gustu. Reszta 👍Szacun. -
Dzięki ale nie pomogłeś
-
Regeneracja zacisków tarcze kolcki nowe na wypasie bezpieczeństwo ;)
Dev odpowiedział(a) na Silver3833 temat w Audi A4 B8
spozniłes sie jakies 15 lat -
Silver3833 obserwuje zawartość Regeneracja zacisków tarcze kolcki nowe na wypasie bezpieczeństwo ;)
-
Regeneracja zacisków tarcze kolcki nowe na wypasie bezpieczeństwo ;)
Silver3833 opublikował(a) temat w Audi A4 B8
Witam będzie temat wyminy klocków tarcz regeneracja zacisków po wymianę piast z łożyskami lecz powoli wszystko postaram się spokojnie opowiedzieć udostępnić w foto relacji 😁 -
sirmonk obserwuje zawartość Wałek ssący lub wydechowy 1.8t i Alusy 15cali 3szt. KBA 45892
-
Zobacz ogłoszenie Alusy 15cali 3szt. KBA 45892 120zl szt. kba 45892 15.cali ET 33 Użytkownik sirmonk Data 05/08/24 Cena 120.00 PLN Kategoria A4 B6/B7
-
-
Zbyt szybkie zapełnianie się filtra DPF w A4 B8 2.0TDI
Silver3833 odpowiedział(a) na vcu temat w 2.0TDI
No teraz ciepło się robi wszystkim DPF już będzie lepiej 🤣 -
Nie ma dużo zachodu. Wystarczy sprawnie wyprogramować w mapkach sterownika silnika. Ogarnięty tuner da radę bez problemu. Są także czarne owce oferujące wyprogramowanie za śmieszne pieniądze, ale takich należy z daleka omijać, bo sieją tylko spustoszenie w sofcie. Ogólnie jestem tego samego zdania co Ty. Jak jest w aucie to ma działać, jak nie działa, trzeba naprawić, a nie wywalać.
-
2.0T stage 3 Competition Plus Python Green Carbon
BartoszSoldier odpowiedział(a) na gagat3k temat w Audi A4/S4/RS4 B8
I to jest taki must have co można zrobić dla auta, zabezpieczyć dobrze podłogę 👌 -
Zobacz ogłoszenie Wałek ssący lub wydechowy 1.8t Jak w tytule wałek ssący, wydechowy cena za szt. Użytkownik sirmonk Data 05/08/24 Cena 180.00 PLN Kategoria A4 B6/B7
-
-
Zbyt szybkie zapełnianie się filtra DPF w A4 B8 2.0TDI
Silver3833 odpowiedział(a) na vcu temat w 2.0TDI
Żle mnie zrozumiałeś jest naprawdę dużo zachodu żeby usunąć adblue dlatego piszę że żeby to zrobic jest to zależne z DPF. Ja jestem fanem orginału jeżeli coś jest to po coś tam jest. -
Mazury mówisz 🤔 szybko poszła
-
Dzięki i wzajemnie😉
-
Oby jak najmniej i najrzadziej takich napraw. Wszystkiego dobrego Panie Kolego!
-
Na SKP nie sprawdzają zawartości NOx w spalinach, czyli odp. brzmi tak, ale nie polecam. System AdBlue spełnia swoją funkcję i gdy zajdzie usterka należy ją naprawić, a nie deaktywować. To jest moim zdaniem druciarstwo i egoizm. Jak Cię palec zaboli też amputujesz sobie dłoń?
-
Dokładnie. Ja też ostatnio 1450 € za naprawę zapłaciłem. Nieszczelność płynu chłodniczego między głowicami. Zawórek plastikowy i kilka uszczelek jakieś 250€ a reszta robocizna, bo trzeba dużo porozbierać aby to wymienić. Tak to jest.
-
Zbyt szybkie zapełnianie się filtra DPF w A4 B8 2.0TDI
Silver3833 odpowiedział(a) na vcu temat w 2.0TDI
A czy da się tak wyprogramowć sterownik silnika żeby adblue nie działało i przeszło normy spalin z DPF ktory też jest odpowiedzialny za tlenki azotu NOx ??? -
No wspominałeś wcześniej... co zrobić... z czasem wszyatko się psuje😕
-
Muskel1 obserwuje zawartość Wymiany pompy wody 2.0 tfsi 252km
-
Dokładnie, silniki Diesla w tych modelach ze względu na skomplikowany i rozbudowany układ chłodzenia wymagają prozedury odpowietrzania.
-
No czujnik NOx jest niestety bardzo drogi🫤
-
Niestety mylisz się. System AdBlue należy co prawda do układu oczyszczania spalin, ale nie jest zależny czy powiązany z DPFem, pomimo tego, że katalizatory SCR w wielu pojazdach znajdują się w tej samej puszce co DPFy. System AdBlue ma całkiem inną funkcję i zadanie, mianowicie redukcję tlenków azotu (NOx) za pomocą środka redukcyjnego (mocznika) oraz reakcji chemicznej zachodzącej w katalizatorze SCR. DPF ma za zadanie wychwytywanie sadzy i wypalanie jej na popiół.
-
Nie, benzyna to nie ropniak, szybciej się odpowietrza
-
Diagnoza + część + wymiana 3400
-
Silver3833 obserwuje zawartość Zbyt szybkie zapełnianie się filtra DPF w A4 B8 2.0TDI
-
Zbyt szybkie zapełnianie się filtra DPF w A4 B8 2.0TDI
Silver3833 odpowiedział(a) na vcu temat w 2.0TDI
A czemu Adblue stanowił problem ??? jeżeli był problem to DPF bez adblue nigdy nie będzie działał poprawnie skoro miało adblue musiał byś usunąc DPF to ma sens wtedy tylko jeżeli silnik nie będzię widział adblue a DPF bedzię może tak się stać że go nawet nie uruchomisz 😕
-
Tematy