Skocz do zawartości
IGNOROWANY

PROSZE O OPINIE :D produktu !! końcówki 216 bosio


wojtas9292

Rekomendowane odpowiedzi

czsami tak czasami nie ,ja mam chinole jakies kupilem je na tablicy 3 lata temu i smigają. bosio mam w 2 aucie smigaja ale bez rewelacji ,jak za ta kase to nie zbyt sie oplacają. to samo to co 7diesel a 2x drozsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

się wymienia całe rozpylacze a nie same końcówki, bo nie tylko końcówka się zużywa, jak masz 90km i chcesz więcej mocy to kup używane ori całe wtryski AFN/AHF, najtańsze i zarazem najlepsze rozwiązanie i potem czip i będziesz zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co lepsze chip + zwykle wtryski ,czy wtryski bosch-a 216stki i seryjny komp ? .

1 opcja chyba by byla tańsza ale czy lepszego buta by mial i jak ze spalaniem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czip+wtryski AFN to najlepsza opcja pod względem kosztów i efektu, na 205+czip zawsze auto dobrze się zbiera, a na 216+czip często efekt jest gorszy bo go zalewa, dymi i w efekcie gorzej się zbiera i żeby to ogarnąć trzeba czasu

czip+seryjne wtryski też w miarę to jedzie jak się auto ogarnie dobrze ale z wtryskami AFN jest efekt lepszy warty tej inwestycji, kupując 216 nie ma co liczyć że będzie coś lepiej niż na 205, no chyba że się trafi na lipne wtryski

seria+216 to nie porozumienie, 216 i seryjne doładowaniem jak to ma jechać jak tam powietrza nie ma, to jest marnotrawienie potencjału i nie tylko to, no chyba że ktoś lubi jak mu auto dymi i więcej pali wtedy 216 mają sens:)

na czipie nie ważne czy to będzie 216 czy AFN efekt końcowy jest taki sam bo ograniczeniem jest turbo i temp w dolocie, z 216 jest więcej zabawy by moc była dobra i nie było dymu, a na AFN nie ma takich problemów, ogólnie na wtryskach AFN+czip auto jedzie, a żeby ten sam efekt uzyskać na 216 trzeba się bawić z czipem, często zdarza się że na wtryskach AFN to samo auto jedzie lepiej niż na 216, ważne są ciśnienia na wtryskach, od nich zależy bardzo dużo, bo można tak zrobić że wtryski 205 będą lać więcej niż 210 czy 216, na wtryskarkach AFN spalanie będzie mniejsze ale to są kosmetyczne różnice, jak widzisz jeżeli nie ingeruje się w turbo nie ma nic lepszego niż wtryski 205, najmniej z nimi problemów i efekt zawsze ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie seria + wtryski 216 ,zero dymu i palił mi najmniej. teraz mam od afn-a ,kopci i pali o 1.5l wiecej a wtryski nie leją bo oddalem je do sprawdzenia ,a 216-stek nie sprawdzalem nawet kupilem je tu od tposejdo-na ,tyle ze przekladki i trzpienie wsadzilem nowe bo jego byly wyklepane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma takiej opcji żeby na wtryskach AFN kopcił, miałeś bubel a nie wtryski i tyle, wyreguluj ciśnienia to może jeszcze coś z nich będzie

co tu porównywać nowe 216 jeszcze wyregulowane z zepsutymi 205, ja u siebie porównywałem ori afn 0,205mm z nowymi bosch axg 0,203mm z 2,5tdi 150km, zero dymu na obu, spalanie takie samo tylko Nm i moc ciut większy na axg, seryjna pompa 90km generuje najniższe ciśnienie szczytowe, nie wiem czy dobija nawet do 1000bar, im większe otworki ma wtrysk tym mocniejsza musi być pompa by dobrze rozpylić paliwo, ori pompa pod 216 ma 1400-1600bar, afn pompa może da 1200bar, ahh z 1400bar, także sam widzisz żeby dobrze napędzić 205 nie potrzeba nie wiadomo czego, a do 216 już tak, słaba pompa 90km z 216 może dać gorszy efekt niż ta sama pompa z 205, w ogóle gdzie tu głowa wsadzać 216 skoro turbo jest ori, przecież na 205 można już 150km wyrwać no a turbo się kończy na 130km także gdzie tu sens pakować 216?:) już nie raz po zmianie 205 na 216 zamiast lepiej było albo tak samo albo gorzej, no ale może to z winy tańszych zmieników 216 które maja wiele do życzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie wiem , u mnie na 216 fakt ze byl troszke lag od dołu ale pozniej juz fajnie wgniatal ,i na zbiorniku ON robilem 1100km przy dynamicznej jezdzie . teraz na tych z afn-a ( dokladnie sa z ahf-a ) sprawdzne ,nie leją ,przekladki i trzpenie tez nowe kupilem do nich. idealnie rozpylają przy 195bar każdy. a spalanie wzrosło i moc spadła ,dziwne to bardzo bo pompe mam seryjna z 1z tyle ze w bdb stanie ,bo nawet ja rozbieralem do czyszczenia nastawnika ale nie bylo co czyscic bo byla czysta jak łza a coś innego mialem ze troche szarpało. aaaa 216-stki byly ustawione na 200bar ,nie wiem kto je ustawiał ale juz takie kupilem.

a kompa mam seryjnego 8bit 021F

taki komp ogarnie jeszcze wtryski 0.205 i i chipa ? czy trzeba juz szukac 16 bitowca ? , ogólnie chodzi mi tylko o spalanie i w miare dynamiczna jazde . tyle wlasnie ze wtryski + seria komp to nie oplacalny interes ( wtryski bosio 1000zl ) wtryski z afn-a kupilem dawno temu za 2 finlandie 0.5l :decayed: . wiec nawet jak by kompa jakiegos dlubanego dorwac po logach czy cos za 300zl ? to nie byl by to zły interes :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze tamat Sie poruszył.. ja mam u siebie na pokładzie juz 16 bitowego kompa z wgranym virusem od jednego z forumowiczów :wink:... dlatego pytam żeby sie na jakąś mine nie wsadzić...ciahciah powiedz mi bo widze ogarniasz temat jak napisałem \mam ecu z wirusem podejrzewam że zetor generuje jakies 110 koni z racji ze audi na tym sofcie + wtrysk afn miało 121 hp

moje pytanie montując wtrysk afn pompe od afn jakaś hybryde np na krótszych springach i jakiś większy cooler następnie zrobic korekte softu jakieś mocy moge sie spodziewac mniej wiecej ? dojdzie pod 140 ?

---------- Post dopisany at 14:09 ---------- Poprzedni post napisany at 14:07 ----------

VP szukaj 16 bitowego ecu większy potencjał przy chipie ;) pozatym od ecu chyba trzeba zacząć tą zabawe ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem zeciora wystrojonego na 130 przy wtryskach afn na kompie 8 bitowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komp 8bit ogarnie każde wtryski, w ogóle skąd takie pytanie? pewnie na podstawie że komuś na ecu 8bit szarpało? jak czip lipny to się nie ma co dziwić ze były klocki...

ecu 8bit wolniej przetwarza dane ale ja nigdy nie miałem problemu z szarpaniem, odezwij się na pw bo zalegają mi 16bit ecu pod 1z/ahu, na twoim 8bit też bez problemu mogę zrobić

wtryski i pompa afn mile widziana, a springi montuj ori nowe jak bardzo chcesz je wymieniać choć według mnie zbędna czynność, czarna kula mi się zepsuła wiec nie powiem ci ile z tego wyjdzie:) ale mniej niż 125km nie będzie bo tyle jest zawsze na samych wtryskach afn, ogólnie do puki nie zmodyfikujesz turbo to auto nigdy nie będzie jechało:P

8bit czy 16bit ten sam potencjał, w ogóle kto wam takich głupot naopowiadał? penie ktoś kto nie umie 8bit robić:) a jak 8bit nie umie to i 16 pewnie ogarnia jak cie mogę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

duzo sie kiedyś naczytalem ,ze na 8 bitowym sa jakies nie halo ,ze to jak mieszanie patykiem w g*wnie . mi 16bit nie potrzebny bo nie zamierzam wymieac turbo na vnt , chce miec te co mam i nie mam znim problemów.niema sie w nim co zepsuc do tego swoje mam jak nowe bez luzów wiec auto przezyje :decayed: . a na wiecej jak 125km mi nie zalezy ,ma to jechac i malo palic ,to scigania sie i butowania mam duzo szybszy sprzęt , po trasach i po miastach nie zapier*alam jak czubki oraz nie musze sie dowartosciowywać ,że mam lepszy szybszy bo to nic nie daje. wiec 125km styknie

wtryski zostawiam teraz te co mam czyli od ahf-a ,po 800km od wsadzenia jest teraz poprawa ,spalanie spadlo ( chyba sie musiały ułożyć ) oraz już nie dymi. żadnych szarpań w aucie nie mam. wiec wtryski 216 sobie odpuszczam ,nie oplacalny interes ,juz w zasadzie kolega je odemnie bierze za dobrą cene . wiec jescze wyjde na plus na tym.

pompe mam zdrową i ori od 1z ,być może jak bede miał jakąś zdrową od afn-a to mu założe jeśli da to jakiś plus ( jeszcze mniejsze spalanie ,lepsze odpalanie a dynamika ) jak za duzo to nie daje to niechce bo poco mi to.

---------- Post dopisany at 16:04 ---------- Poprzedni post napisany at 15:57 ----------

pozatym od ecu chyba trzeba zacząć tą zabawe ;d

bez sensu ,potem 2x robić to samo ?

najpierw wsadzasz graty na mody potem na soft ,chyba ze chcesz sam soft bez dalszego dłubania ,nie którym to styka

no chyba ze za cene 8 bit kupisz 16bitowego to wtedy czemu nie i w razie czego 16bitowego szybciej sprzedasz bo kazdy mysli ze jak juz 16bit to złoto i ze bede mial lepszy ,ahhh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa AFN da ciut lepszy Nm za sprawą fali i w efekcie większego ciśnienia szczytowego, ale czy warto wymieniać, jak samemu potrafisz i trafisz w dobrej cenie to czemu nie, dając komuś to zrobić koszt wydany na robociznę nie adekwatny do efektu

żeby się nie narobić moda najlepiej robić na samym końcu ale jak ktoś kompletowanie gratów ma rozłożone w czasie to trochę lipa jeździć pół roku czy rok bez czipa, wtedy lepiej zrobić czipa od razu i cieszyć się z tego co jest, korekty u niektórych są gratis;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korekty u niektórych są gratis;)

no chyba że tak ,bo własnie za korekty sobie nie którzy krzyczą jak za zboże :facepalm:

---------- Post dopisany at 17:11 ---------- Poprzedni post napisany at 17:10 ----------

ak samemu potrafisz i trafisz w dobrej cenie to czemu nie, dając komuś to zrobić koszt wydany na robociznę nie adekwatny do efektu

ja nigdy nikomu nie dałem dotknąć ,żeby co kolwiek zrobił przy aucie ,albo ja zrobie albo nikt ,jeszcze chce żyć :wink:

kompa na podmiane to jeszcze bym na to poszedł. mówisz ,że masz jakieś kompy z chip-em 16 lub 8 bitowe ? tanio ? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko 16bit, a czipa jeszcze nie mają, tylko podstawki wlutowane, czekają na potencjalne auta, jak coś pytaj na pw no bo kupić ecu z czipem nie dogranym pod auto nie wiele taniej a czasem nic taniej niż zrobić dogranego czipa pod auto..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam:) jestem nowy wiec bez krzyku... wiec tak doradzcie mi co zrobic zeby moja audiola miala ze 135 kucy a mam a4 1.9 tdi 66kw 90km ahu jakie turbo jakie wtryski?? i gdzie program? pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytaj moje posty, i nie tylko moje bo na ten temat jest wystarczająco informacji i nie ma co pytać tylko trzeba poczytać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też sie naczytałem i dlatego rozpocząłem od ecu ;/ :facepalm: no cuz człowiek uczy sie na błędach..

chipsa mam wystrojonego pod zetora.. można latac juz dosc miło ;).. teraz bede polował na wtryski afn ale nie wiem wiem czy teraz czy potem.

powiedz mi ciach ciach czy na zwięczenie opłaca sie ładowac wieszky cooler pod ori garreta ;)? co sie kisi w 1z ;p

zwiekszy to pewnie turbo dziure... bo bedzie miała w co dmuchac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu na błędach?

w trakcie ostrej jazdy sprawdź w logu 007 temp w dolocie, do 50C jest ok, a jak jest 60-70C to tam też są straty ale koszt wpakowany w coler nie adekwatny będzie do efektu, także najpierw kup wtryski, turbo dziura to mniejszy problem no chyba że dowalisz big fmic ale to będzie przerost formy nad treścią, jak w ogóle planujesz tyle zmian no bo coler to jest już grubsza zmiana to ja bym pomyślał o turbinie no bo wydajniejsza turbina nie dość że mniej grzeje powietrze czyli to co da coler to da leprze turbo to jeszcze potencjał będzie by pękło 130km, do 160km coler nie jest potrzebny w A4 B5 bo smic ma w miarę dobry obieg i w miarę chłodzi z nadkolem S4, turbo AWX 1,5bar jak wszystko jest ok 50C w dolocie nie przekracza w ciepłe dni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na chwile obecną to posypał mi sie synchro 3 biegu ;/ 350 zł poleci ;/ :facepalm:

a powiedz mi jeszcze coś o wpadaniu zetora w tryb awaryjny... dzisiaj leciałem i brakło doładowania ;/ otworzyłem mache orurowanie turbo icek z góry niby szczelne sie wszytsko wydaje nie wiem jak na dole... {migała kontrolka świec zarowych} po zgaszeniu i odpaleniu doładowanie wróciło,,,:wink:

---------- Post dopisany at 17:28 ---------- Poprzedni post napisany at 17:27 ----------

a kontrlka migac przestała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...