roman_klb 0 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Witam A4 B6 AVF przelot 316ty. nie odpala jeżeli postawie przodem do góry, można kręcić w nieskończoność i nic, ale jak tylko przestawie je lekko z "górki" łapie za 3 obrotem. Vacum wymienione na nowe BOSCH, filtr nowy, zaworek na filtrze nowy, do głowicy nie zaglądane, pompkę w baku słychać po przekręceniu kluczyka. Coś konkretnego czy dalej szukać i wymieniać po kolei? Forum przeczytane od A do Z, ale nie było konkretnej odpowiedzi na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Sprawdź czy nie cofa paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Sprawdź czy nie cofa paliwa? Dokładnie,typowy objaw cofki paliwa tylko ze powinien odpalić po jakimś czasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_klb 0 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 (edytowane) Więc co konkretnego mam zrobić jeżeli jest to cofanie się paliwa, co wymienić? Pytam bo auto używane do pracy codziennie i nie ma jak go zostawić u mechanika na dłużej, a mam dość ciągłego kombinowania na parkingach.. Edytowane 17 Grudnia 2014 przez roman_klb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Na PD dokładnie nie pokaze Ci ale pewnie jest zaworek co powoduje ze paliwo nie cofa sie. przelec to pierwsze z brzegu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=516874 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kresek 0 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Ja bym sprawdził jeszcze uszczelnienia na pompowtryskach i dokładnie szczelność układu paliwowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Puki co możesz tankować do pełna. Wtedy będzie mniej cofać lub wcale. Oczywiście to tylko jest sugestia. Najlepiej jak sprawdzisz zaworek jak pisze wesz82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Na 70% masz zużyte uszczelnienia pompek. W taki sposób jak opisujesz sprawdza się właśnie uszczelnienia. Koszt ok 150 zł za 4 komplety Boscha + robota ok 150. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_klb 0 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Witam. Przyczyną były zużyte uszczelniacze pompowtrysków. Teraz samochód pali na dotyk, bez względu na położenie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduro Grybów 4 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 kilka lat temu mialem a4 b5 kombi quattro i identyczne objawy ale przyczyną byla nie działająca pompka paliwa w zbiorniku.jesli bylo ponad pół zbiornika paliwa to bylo ok bo wężyki przelewowe łaczące oba zbiorniki byly zatopione ropą. jesli bylo mniej poliwo wracalo do zbiornika przez pewno jakies drobne nieszczelnosci tych wezykow. pompke wymienil mechanik i po prostu dopychala ropę i tyle. a szukania i domysłow bylo sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się