Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 AVF - nie odpala jak przód stoi wyżej niż tył


roman_klb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

A4 B6 AVF przelot 316ty. nie odpala jeżeli postawie przodem do góry, można kręcić w nieskończoność i nic, ale jak tylko przestawie je lekko z "górki" łapie za 3 obrotem. Vacum wymienione na nowe BOSCH, filtr nowy, zaworek na filtrze nowy, do głowicy nie zaglądane, pompkę w baku słychać po przekręceniu kluczyka. Coś konkretnego czy dalej szukać i wymieniać po kolei? Forum przeczytane od A do Z, ale nie było konkretnej odpowiedzi na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy nie cofa paliwa?

Dokładnie,typowy objaw cofki paliwa tylko ze powinien odpalić po jakimś czasie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc co konkretnego mam zrobić jeżeli jest to cofanie się paliwa, co wymienić?

Pytam bo auto używane do pracy codziennie i nie ma jak go zostawić u mechanika na dłużej, a mam dość ciągłego kombinowania na parkingach..

Edytowane przez roman_klb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na PD dokładnie nie pokaze Ci ale pewnie jest zaworek co powoduje ze paliwo nie cofa sie.

przelec to pierwsze z brzegu:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=516874

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawdził jeszcze uszczelnienia na pompowtryskach i dokładnie szczelność układu paliwowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puki co możesz tankować do pełna. Wtedy będzie mniej cofać lub wcale. Oczywiście to tylko jest sugestia. Najlepiej jak sprawdzisz zaworek jak pisze wesz82

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 70% masz zużyte uszczelnienia pompek. W taki sposób jak opisujesz sprawdza się właśnie uszczelnienia. Koszt ok 150 zł za 4 komplety Boscha + robota ok 150.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Przyczyną były zużyte uszczelniacze pompowtrysków. Teraz samochód pali na dotyk, bez względu na położenie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka lat temu mialem a4 b5 kombi quattro i identyczne objawy ale przyczyną byla nie działająca pompka paliwa w zbiorniku.jesli bylo ponad pół zbiornika paliwa to bylo ok bo wężyki przelewowe łaczące oba zbiorniki byly zatopione ropą. jesli bylo mniej poliwo wracalo do zbiornika przez pewno jakies drobne nieszczelnosci tych wezykow.

pompke wymienil mechanik i po prostu dopychala ropę i tyle.

a szukania i domysłow bylo sporo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...