Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Black, Sedan, pakiet MS Design


Strażak R1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich:
A więc od początku, od urodzenia Jestem motocyklistą, pasją zaraził Mnie mój Ojciec. Sam jeżdżę od 13go roku życia, do teraz jeżdżę Motocyklami. Zaczynałem od WSK 125, następnie z grubsza nie wymieniając wszystkich sprzętów MZ ETZ 250, Honda CA 125 Rebel x3, Honda CBR 125 R, Honda CB 600 Hornet, Honda CBR 600 RR, i w Tym sezonie sprzedałem Moją ukochaną YAMAHĘ YZF 1000 R1,


2qu6xpe.jpg
CBR 600 RR Burnout…
10fnw46.jpg
R1 z pozdrowieniami dla szczęśliwego nowego właściciela:
wydech mivv balsam dla uszu :) warto posłuchać...
https://www.youtube.com/watch?v=hGEChYK5kqA

2ce2nh0.jpg

Przyszedł czas na zakup pierwszego środka transportu, który można nazwać samochodem:

Tak więc przedstawiam wam Moją Audi A4 B6 SEDAN, którą zakupiłem w Kwietniu 2014:

Silnik: 2.0 ALT 131km
Rok produkcji: 2001
Skrzynia: Automatyczna: Multitronik
Kolor: LZ9W

Wyposażenie:
- 4x elektryczne szyby
- Pakiet oświetlenia wnętrza
- Duże radio Symphony

Zdjęć od razu po zakupie nie mogłem znaleźć... Więc oto Moje maleństwo:

dmqtr7.jpg
2e1aotx.jpg
15x8y7a.jpg
z7o8w.jpg
7175hl.jpg
2d7a26v.jpg
2edd2ci.jpg

Mody/Wymiany dotychczas:
- Wymiana świec zapłonowych, filtry, oleje i reszta płynów
- Naprawa hamulców: wymiana klocków przód, tył
- Wgrana nowa mapa paliwowa
- Czujnik stopu ( Dzięki Bart_S )
- Ramka tablic rejestracyjnych chrom x2
- Wymiana rozrządu
- Regeneracja sterownika skrzyni ( Dzięki Bart_S ! )
- Wymiana oleju w skrzyni biegów
- Wymiana termostatu
- Gałka S-line
- Gruntowne czyszczenie silnika, (3x wymiana oleju, ze specjalnymi środkami, które zakończyło się szkodzeniem pompy olejowej … aktualnie podczas wymiany
- Pranie tapicerki
- Obicie nakładki podsufitki przy tylnej szybie
- Naprawa pompowania siedzenia w fotelu kierowcy
- Instalacja gazowa STAG – 4