Skocz do zawartości

gregziel

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gregziel

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Opole

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gregziel

1

Reputacja

  1. najlepiej zapytaj w aso o instrukcje - powinni ci udostepnic.
  2. Jak masz zapiety pas to reczny sam puszcza przy ruszaniu jak nie masz to trzeba nacisnac przycisk.
  3. Według mnie zamki sa do wymiany. To czesta przypadlosc. W zamku sa 2 silniczki jeden do otwierania a drugi do zamykania i ten po woli pada.
  4. u mie bylo tak samo - wymieniono laczniki stabilizatorow, ale na oryginaly bo zamienniki nawet nowe skrzypialy.
  5. Szukasz tego elementu przykreconego do siedzenia a wypinasz kostke na kabelku idacym z klamry a nie z gniazda w podlodze
  6. Mialem tak samo po praniu tapicerki. 50 zl za nową klamre pasow z czujnikiem Do wymiany trzeba odkrecic fotel to wymaga trochę roboty. Jak cie to denerwuje to wypnij kostke pod fotelem zgasnie wtedy kontrolka.
  7. hej pisałeś w innym poście, że drga ci biksenon. Mam to samo też mnie zastanawia co jest, a auto mam bezwypadkowe. administrator uwalił ci tego posta, ale szukałem na forum i nie znalazłem nic na ten temat drgan. Może admin podpowie gdzieszukać, a nie zaraz zamyka wątek.
  8. a wystarczyło zerknąć na allegro: http://allegro.pl/nowa-swietlowka-do-matrycy-6-2-0mm-i5632469836.html
  9. a może kupowałeś auto w okolicach zimy i po zmianie opon na letnie pojawił się ten objaw. Jesli tak to masz tak samo jak ja i generalnie w aso powiedzieli mi na przeglądzie, że ten typ tak ma - jest to znawisko nauralne. no chyba że zdecydowanie ciężej chodzi ci teraz kierownica.
  10. Wygląda na standardowy problem z zamkiem. Nie wiem czy to mikrostycznik, ale u mnie padł jedeń z silniczków odpowiedzialny za oryglowanie. Jest jeden silniczek zamykający i jeden otwierający i ten się przepalił. Pomogła wymiana całego zamka.
  11. Mi w ASO powiedzieli że ten typ tak ma. Jak zacznie ci popiskowac pasek na maksymalnie skręconej kierownicy to bedzie zatarte koło pasowe. Jestem świeżo po wymianie koła i paska i ta przypadłość o której piszesz jest prawie już nie wyczówalna. U mnie też było tak, że na łysych oponach objaw był łagodniejszy, a po zmianie opon na nowe nasilił się.
  12. Jestem świezo po wymianie paska, który popiskiwał na maksymalnie skręconych kołach podczas manewrowania. Okazało się, że piszczenie to nie tylko zużyty pasek, ale zatarte koło pasowe. w aso zapłaciłem za cześci oryginalne (kolo i pasek) - 430 zł. pasek kosztował 131 zł nic nie piszczy teraz.
  13. podłączasz telefon do wejscia aux kabelkiem z koncówkami minijack i na radio naciskasz przycisk aux i gra muza z telefonu - nie widzę tutaj problemu. Po co ci wykrywanie telefonu do tego tematu?
  14. A czemu nie pojedziesz do tych majstrów żeby ci to poprawili?
  15. odkręć nadkole i może sięgniesz tam ręką. ja bym zdjął lampę - to nieskomplikowane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...