To jest ośmiozaworowe BPW, czyli w prostej linii rozwinięcie AWX/AVF-a ( głowica jest taka sama), czyli mocowanie pompki na jedną śrubkę M6
Od kiedy zaczeli robić je w Polsce to jakość trochę spadła, poza tym ilość wtryskiwanego paliwa przekłada się na wartość siły z jaką pompki oddziaływają na gniazda.
Przebiegu jestem pewien , bo auto osobiście kupowałem jako dwulatka o przebiegu 50 kkm , z salonu w Niemczech .
Martwi mnie jedno, od wymiany uszczelki pod głowicą przejechałem tylko 40 kkm, i wygląda że tylko tyle wytrzymały oringi na pompkach, wtedy założyli ( chyba ? ) nowe.
Czyli można się spodziwać że problem będzie się coraz częściej powtarzał
Żeby zrobić to porządnie , to praktycznie powinna wjechać nowa czapka, pompki, szklanki i wałek rozrządu , a to koszt ok 10 kPLN za same graty, czyli bez sensu