Skocz do zawartości

Qń1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Qń1

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

604 wyświetleń profilu
  1. Proszę o rozkodowanie WA19NAF48JA087015
  2. Hej, planuje zakup gwintu AP i stoję przed wyborem. Dla mojego auta w propozycjach są dwa typy które różnią się max.nacisk VA: do 1080 kg i 1081 - 1250 KG. Niestety w moim aucie nie ma tabliczki znamionowej, znalazłem tylko kody kategorii wagowej zawieszenia jest to : 1BE przód 0JJ, tył 0YL. Jakie zawieszenie wybrać? Dzięki za pomoc.
  3. Panowie powoli nadchodzi czasy wymiany oleju w mojej b7 i mam dylemat:/ Do tej pory lany był olej Shell Helix Ultra Racing 10W-60, przez 20 000 km nic niepokojącego się nie działo i przepalanie oleju spadło do jakiś 200-300ml na 1000km w porównaniu do Shell Helix Ultra 5W-30 który lany był wcześniej. Jeździłbym na 10W60 dalej gdyby nie oleje które polecacie. Zastanawiam się, czy teraz mogę przejść z powrotem na olej o mniejszej lepkości ? Czy przed wymianą zastosować płukankę? Jak tak to jaką? Jeżeli chodzi o olej mam trzy typy, który wg. was będzie najlepszy? - LM 5W40 SHT - Millers Oils CFS 5w40 - Millers Oils CFS 5w40 NT
  4. Sprawdź króciec który wychodzi z pompy vacum...
  5. Jest kozak!! Jaki masz symbol cewek? Właśnie próbuje dojechać do domu na 3 garach:/ Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  6. Dzięki. Patrzyłem po zdjęciu temu wydawało mi się, że to nie to... Arek na bank będziesz wymieniał Trzeba będzie obczaić jak to ściągnąć i zapewne jeszcze się ktoś znajdzie. Pewnie ja już jestem!
  7. W takim razie czekam na filmik
  8. Ja robię tylko na dwóch końcowych, zastanawiam się jeszcze nad końcówkami czy iść w podwójne czy zostać przy pojedynczych...
  9. Uderzaj do arek_cccp Ja póki co mam tylko downpipe, ale na wiosnę też planuje zrobić cały wydech możemy się zgadać i negocjować lepszą cenę w GT-Performance;)
  10. Cześć, i ja poproszę jakąś propozycje dla do quattro:)
  11. Tak wszystko oryginalne... Być może u mnie wcześniej też cykało, ale na tyle cicho, że nie zwróciłem uwagi... przebieg to 112000 km, szklankę popychacza i uszczelkę pokrywy zaworów wymieniałem przy 100000km i teraz zastanawiam się czy przy wymianie napinacza znowu wszystko wymieniać?! czy wystarczy napinacz i łańcuch...
  12. Panowie, czy przy wymianie napinacza zmiennych faz rozrządu muszę wymieniać pasek rozrządu itp?? Pytam bo 3 miesiące temu robiłem cały nowy rozrząd,a teraz zaczęło cykać
  13. może coś z oponą lub geometrią? Przy zmianie zacisków wymieniłem przy okazji wahacze górne lewego koła i rzeczywiście kierownica się lekko przekręciła w prawo...nie sądziłem, że może mieć to wpływ na działanie ABSu. Dzięki za podpowiedź, w tygodniu podjadę na geometrie 3D i dam znać o efektach:)
  14. Tylko to rozwiąże problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...