-
Postów
23961 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Odpowiedzi społeczności
-
Muskel1 odpowiedź w Jakie są momenty dokręcenia śrub w przednim zawieszeniu Audi A4 B9 2.0 TFSI Allroad? został oznaczony jako odpowiedź
To chyba wszystko.
Montageübersicht - Achslenker unten, Achsgelenk.pdf Montageübersicht - Aggregateträger.pdf Montageübersicht - Domstrebe.pdf Montageübersicht - Federbein Schraubenfeder.pdf Montageübersicht - Federbein, Achslenker oben.pdf Montageübersicht - Gelenkwelle.pdf Montageübersicht - Radlagerung.pdf
-
Muskel1 odpowiedź w Nie działa aktywny tempomat w Audi A5 8T został oznaczony jako odpowiedź
Wygląda na uszkodzony radar.
-
Muskel1 odpowiedź w Nie działa bluetooth w Audi A4 B9 został oznaczony jako odpowiedź
Na scanie brak sterownika telematyki (ConBox) oraz zapisany błąd o braku komunikacji z tym sterownikiem.
Najprawdopodobniej sterownik telematyki padł. Znana usterka w tym modelu. W sierpniu wystartowała w Europie akcja przywoławcza właśnie na ten sterownik. A że masz gniota z USA to nie wiem czy Cię ona obejmie.
-
Muskel1 odpowiedź w Czy reflektory w moim Audi A4 B8 są skrętne? został oznaczony jako odpowiedź
Nie są. Zwykłe bixy.
-
Muskel1 odpowiedź w Czy reflektory Full LED z USA można przeprogramować, aby świeciły asymetrycznie? został oznaczony jako odpowiedź
Nie można.
Albo przeróbka albo wymiana.
-
Muskel1 odpowiedź w Tylny dyfer do 3.0 Tdi quattro został oznaczony jako odpowiedź
Skoro masz dyfer JKS i 3.0 TDI i s-tronic, to numer części do tego jest 0BC500043E.
-
Muskel1 odpowiedź w Brak kontrolki świec żarowych podczas zapłonu w Audi A4 B9 2.0 TDI został oznaczony jako odpowiedź
Nie powinna.
-
Muskel1 odpowiedź w Czy to jest prawidłowa praca silnika przy odpalaniu na zimnym w Audi A4 B8 2.0 TFSI? został oznaczony jako odpowiedź
Normalne. To nie ssanie tylko pompa powietrza wtórnego.
-
Muskel1 odpowiedź w Problem z działaniem z Lane Assist w Audi A4 B9 został oznaczony jako odpowiedź
Wrzuć pełny auto-scan z VCDS oraz mapę adaptacji sterownika 5F.
-
Muskel1 odpowiedź w Problem z mechatroniką skrzyni biegów w Skoda Kodiaq 2020 2.0 TDI został oznaczony jako odpowiedź
Wygląda na uszkodzony sterownik ale należy najpierw zrobić scan błędów.
Tutaj masz filmik co najprawdopodobnie jest przyczyną.
https://youtu.be/tDMvDitcHaM?si=3xew54RDe3Vm1MGD
-
Muskel1 odpowiedź w Tryb awaryjny przy przyspieszeniu w Audi Q5 3.0 TDI został oznaczony jako odpowiedź
Sprawdzenie szczelności.
-
Muskel1 odpowiedź w Aktualizacja map MMI 3G Basic i polski język został oznaczony jako odpowiedź
Płatna usługa.
-
Muskel1 odpowiedź w Czujnik poziomu Adblue w Audi A4 B9 2.0 TDI został oznaczony jako odpowiedź
Poziom odczynnika:88.6 %,
Masz zbiornik 24l,
IDE10246,Pojemnoœæ zbiornika œrodka redukuj¹cego: wart.rzecz.filtrowana,23.2266, kg
-
Muskel1 odpowiedź w Automatyczne wycieraczki w Audi A4 B7 został oznaczony jako odpowiedź
Albo czujnik uwalony albo wiązka do niego.
-
Muskel1 odpowiedź w Akcja serwisowa 90TS - sprawdzenie sterownika jednostki komunikacji w Audi A4 B9 został oznaczony jako odpowiedź
Akcja serwisowa dotyczy sterownika telematyki. Padają one jak muchy jest do tej pory (szacownie) ok. 30.000 pojazdów z padnientym sterownikiem. Audi podjęło kroki rozwiązania problemu. Sprawdzają przyczynę i ewentualnie wymiana sterownika. Na początek wgrają update. Jeżeli jednak okaże się, że sterownik jest uszkodzony to go wymienią.
-
Muskel1 odpowiedź w Liczba pinów w liczniku Audi A5 F5 został oznaczony jako odpowiedź
Wszystkie mają 32 piny (oczywiście nie na każdym pinie jest przewód, ale wtyka jest 32 pinowa). Oprócz tego jest jeszcze osobne gniazdo na MOST i na LVDS. Jak w każdym VC.
-
Muskel1 odpowiedź w Brak menu Audi Drive Select oraz grafiki samochodu w Audi A4 B9 został oznaczony jako odpowiedź
DS jest funkcją, której nie da się zakodować i jest ona aktywowana jako FoD, więc VCDSem nic tu nie zrobisz, jeżeli kody FEC poleciały.
-
Muskel1 odpowiedź w Demontaż turbosprężarki w Audi A4 B9 2.0 TDI DETA został oznaczony jako odpowiedź
Z tego co na szybko sprawdziłem, jest trochę rozbierania.
Kühler für Abgasrückführung aus- und einbauen.pdf Abgasreinigungsmodul aus- und einbauen.pdf Abgasturbolader aus- und einbauen.pdf Montageübersicht - Abgasturbolader.pdf Abgasturbolader - Anzugsdrehmoment und -reihenfolge.pdf
-
Muskel1 odpowiedź w Świeci się cały czas światło mijania w Audi A4 B6 został oznaczony jako odpowiedź
Możesz składać. Musisz jeszcze w nowym sterowniku VIN przyuczyć, bo widzę, że jest zapisany błąd po podmianie. Jest to normalne bo sterownik pochodzi z innego auta.
-
Muskel1 odpowiedź w Czy konieczny jest demontaż zderzaka celem wymiany czujnika PDC przód w Audi A4 B8? został oznaczony jako odpowiedź
Trzeba demontować zderzak. Radaru nie musisz kalibrować, bo nie jest on przymocowany do zderzaka i przy demontażu zderzaka nie przestawi się.
-
Muskel1 odpowiedź w Przy zmianie biegu z 4 na 5 w Audi A4 B9 2.0 TDI przy wyższych obrotach słychać zgrzyt został oznaczony jako odpowiedź
18k to nie mało, ale zważywszy na przebieg i zamiar zatrzymania pojazdu jeszcze przez 4-5 lat, dobrze jest rozważyć wymianę sprzęgła przy okazji. Może znajdziesz inny warsztat.
-
Muskel1 odpowiedź w Konwersja MHS2 z USA na Europę w Audi A4 B9 został oznaczony jako odpowiedź
https://www.drive2.ru/b/650960912496213150/
-
Muskel1 odpowiedź w Brak kalibracji / nastaw podstawowych rolety oraz dachu panoramicznego w Audi Q7 4M został oznaczony jako odpowiedź
Wpisz WSC 31414 790 00001, bo taki masz na pierwotnym scanie z października.
Zmiana WSC:
Podepnij i uruchom VCDS (możesz przeprowadzić w domu bez konieczności podpięcia do auta. Po prostu kabel do portu USB wystarczy).
Na głównym oknie najedź myszką w lewym górnym rogu na ikonkę VCDS i kliknij prawym przyciskiem myszki.
Z otwartej listy wybierz "Skasuj plik konfiguracyjny i zamknij".
Pojawi się informacja o skasowani piku i ustawień. Potwierdzasz klikając na "Tak", program zostanie zamknięty.
Wystartuj na nowo VCDS.
Będzie trzeba go na nowo skonfigurować.
Kliknij na "Ustawienia", następnie zaznacz port USB, następnie na "Test połączenia". Na koniec "Zapisz"
Kliknij ponownie na "Ustawienia" i wybierz zakładkę"Identyfikacja interfejsu i użytkownika"
Teraz wprowadzasz numer WSC, następnie zapisujesz go. Pojawi się okno z informacja, że numer WSC zostanie zaktualizowany po ponownym uruchomieniu programu. Klikasz na "OK".
Jeżeli wszystko przebiegło dobrze, powinieneś mieć po ponownym sprawdzeniu klikając na "Ustawienia"-> zakładkę "Identyfikacja interfejsu i użytkownika"- widoczny zmieniony numer WSC (na szaro).
Tyle odnosnie zmiany numeru WSC.
Teraz wykonaj następujące czynności (za pomocą VCDS):
Połącz się z autem (tylko na zapłonie- silnik zgaszony)
Wejdź w sterownik dachu CA, następnie w długie kodowania.
Wejdź w bajt 3 i wybierz z listy wariantów A4 8WH, następnie zamknij zatwierdzając.
Rozłącz się, wyłącz zapłon, zarygluj auto pilotem na 15 min.
Odrygluj auto, włącz zapłon, połącz się z VCDS, wejdź w sterownik dachu, długie kodowania, bajt 3 i zmień wariant pojazdu na Q7 następnie zamknij zatwierdzając.
Rozłącz się, wyłącz zapłon, zarygluj auto pilotem na 15 min.
Odrygluj auto, włącz zapłon, połącz się z VCDS, wejdź w sterownik dachu, przeprowadź nastawy podstawowe. Po nastawach sprawdź, czy da się wykasować błędy. Jeżeli nie, to znowu zaryglowanie i 15 min. przerwy.
-
Muskel1 odpowiedź w Klips przewodów paliwowych do filtra paliwa w Audi A4 B9 2.0 TDI został oznaczony jako odpowiedź
8W0127399A