Skocz do zawartości

Muskel1

Pasjonat
  • Postów

    20304
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi społeczności

  1. Muskel1 odpowiedź w Błąd 00778 - czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) w Audi A3 8P został oznaczony jako odpowiedź   
    Sprawdzić połączenia zawsze możesz. Nie zaszkodzi.
  2. Muskel1 odpowiedź w Jak wyłączyć dźwięk nie zapiętych pasów w Audi A4 B9? został oznaczony jako odpowiedź   
    Nie próbuj na pałę rzeczy, które znajdziesz w sieci, bo jest kilka platform pojazdów, a w nich różne sterowniki i różne kodowania. Nie można ich zamiennie stosować 1 do 1 we wszystkich modelach i platformach.

    Jak nie chcesz narobić sobie szkód, to weź sobie to do serca.


    Deaktywację należy wykonać w sterowniku 17 -> długie kodowania -> w bajcie 0 odznaczyć bit 2.
     
     
  3. Muskel1 odpowiedź w Lampy Matrix w Audi A6 C7 nie doświetlają zakrętów podczas jazdy został oznaczony jako odpowiedź   
    W C7 nie ma przy lampach Matrix doświetlania zakrętów. Jest tzw. statyczne doświetlanie, które zostaje aktywowane przy niskich prędkościach, w czasie skręcania na skrzyżowaniu lub podczas dojazdu do skrzyżowania. Aktywuje się wtedy w lampie segment do statycznego doświetlania. 
    Typowych dla wcześniejszych modeli świateł skrętnych, które poruszały soczewki i strumień światła zależnie od skrętu kierownicy, w tym aucie nie ma. Nie ma także osobnych lamp przeciwmgielnych.
  4. Muskel1 odpowiedź w Aktualizacja MMI oraz map w Audi S3 8V został oznaczony jako odpowiedź   
    W niektórych pojazdach, najczęściej z systemem Bose, wywala parametryzacje po aktualizacji 5F i należy przeprowadzić po aktualizacji parametryzację wzmacniacza. Z tego co wiem, nie dotyczy to B&O w A3.
    Do MHIG nie potrzebny jest patch, M.I.B. patc**je jednostkę bez patcha, musisz tylko użyć M.I.B. MHIG Edition.
     
    Nie musisz włacząć zielonego menu. M.I.B. je uruchamia.
  5. Muskel1 odpowiedź w Nie działają światła przeciwmgielne w Audi A4 B9 został oznaczony jako odpowiedź   
    W bixenonach właśnie albo doświetlanie zakrętów, albo przeciwmgielne. Trzeba się zdecydować na jedną opcję, gdyż obie w tych lampach nie są możliwe.
  6. Muskel1 odpowiedź w Problem z klapami kolektora w Audi A4 B8 2.0 TDI został oznaczony jako odpowiedź   
    No ale nie ori.
  7. Muskel1 odpowiedź w Błąd J345 w Audi A4 B8 2.0 TFSI CFKA został oznaczony jako odpowiedź   
    Musisz odczekać uśpienie sterowników. W bajcie 05 nic nie zmieniasz. Tylko bajt 06 bit 3.
  8. Muskel1 odpowiedź w Jak wyłączyć spryskiwacze reflektorów w Audi A5 F5? został oznaczony jako odpowiedź   
    Sterownik 09, Bajt 13, Bit 0 musi być deaktywowany.
  9. Muskel1 odpowiedź w Problem z wyjęciem żarnika DS5 w Audi A4 B9 został oznaczony jako odpowiedź   
    Co do żarnika to musisz go lekko w lewo przekręcić.
     
     
     
  10. Muskel1 odpowiedź w Jaka kamera cofania do A4 B9? został oznaczony jako odpowiedź   
    Original Audi A4 (B9 8W) Avant Rückfahrkamera Nachrüstung Kamera Einparkhilfe 8W9054634A
    SHOP.AHW-SHOP.DE Praktische Nachrüstung einer Rückfahrkamera zum erleichterten...  
     
  11. Muskel1 odpowiedź w Błędy w sterowniku 09 oraz załączający się alarm podczas deszczu w Audi A4 B9 został oznaczony jako odpowiedź   
    Tu masz numer TSB odnośnie alarmu i deszczu. Problem znany w ASO. Jedź do nich i podaj im ten numer TSB.  Masz tam podany kod SVM do aktualizacji ODISem.MC-10128329-9999.pdf
  12. Muskel1 odpowiedź w Dlaczego w Audi A4 B6 świeci tylko jedno światło przeciwmgielne? został oznaczony jako odpowiedź   
    Bo przeciwmgielne jest w tym modelu tylko z lewej strony.
  13. Muskel1 odpowiedź w Problem z Home Link w Audi A5 F5 z USA został oznaczony jako odpowiedź   
    Sterownik Home Link jest podystemem 4 w sterowniku (09) BCM1 i powinien być widoczny na auto-scanie pomiędzy przełącznikiem świateł, a jednostką obsługi pilota do bramy garażu, U Ciebie brakuje go na zamieszczonym auto-scanie.

    Tutaj przykładowy wycinek auto-scanu innego pojazdu, aby zademonstrować jak powinno to wyglądać.

     
    Są 3 możliwości:
     
    1. Brakuje zasilania czyli do sprawdzenia bezpiecznik numer 12 z rzędu C w podstopnicy.

    Jeżeli bezpiecznik jest ok, to wiązkę/wtyczkę przy sterowniku HomeLink. Na pinie numer 1 (przewód żółto-fioletowy) powinno być napięcie zacisku 30.
     
    2. Brakuje komunikacji ze sterownikiem. Komunikacja ze sterownikiem odbywa się po LIN-BUS, tak więc do sprawdzenia wiązka/wtyczka przy sterowniku HomeLink. LIN-BUS jest na pinie numer 3 (przewód fioletowo-czerwony).
     
     
    3. Uwalony sterownik.
     
     
     
     
     
     
     
  14. Muskel1 odpowiedź w Nowa czy używana pompa paliwa do A4 B8 2.0TFSI? został oznaczony jako odpowiedź   
    Wszystko jedno.
  15. Muskel1 odpowiedź w Problem z klimatyzacją w Audi A4 B9 został oznaczony jako odpowiedź   
    Raczej nie. Odwrotnie założony filtr może częściuwo ograniczyć przepływ powietrza ale nie eliminuje tylko ciepłego powietrza, gdyż siedzi on przed wszystkimi klapami na samy początku. Skoro u Ciebie dmuch tylko zimnym powietrzem tooznacza, że dmuchawa tłoczy powietrze do wewnątrz.
  16. Muskel1 odpowiedź w Schemat wiązki silnika Audi A4 B6 1.8T BEX został oznaczony jako odpowiedź   
    Strona Nr. 44/4
    Einspritzventile Nr 44-4.pdf
  17. Muskel1 odpowiedź w Bezpieczniki i przekaźniki w podstopnicy Audi A5 8T został oznaczony jako odpowiedź   
    Przyjrzałem się na schemacie i zarówno zawór kompresora klimy, jak i zawór od wspomagania, zasilane są z BCM1 z tej samej czarnej 17-to pinowej wtyczki T17l, więc może to jakiś trop.
     
    Sterownik do prawgo LED to czerwona wtyczka T17n.
     



  18. Muskel1 odpowiedź w Ciagle grzeje tylny nawiew został oznaczony jako odpowiedź   
    Zanim zaczniesz rozbierać wykonaj nastawy podstawowe. Może silniczek zawiesił się w jednej pozycji.
     
  19. Muskel1 odpowiedź w Czujnik ciśnienia doładowania w A4 B7 2.0TDI został oznaczony jako odpowiedź   
    Numer części 03G906051M. Kup sobie oryginalny w ASO, koszt 455 zł.
    Zamienniki to niepotrzebne wydatki.
     

  20. Muskel1 odpowiedź w Gdzie znajduje się filtr paliwa w Audi A4 B9 2.0TDI? został oznaczony jako odpowiedź   
    Tak jak w B8 w pod prawym progiem, a dokładniej mówiąc pod osłomą.
  21. Muskel1 odpowiedź w Procedura odpowietrzania filtra paliwa (czas) w A4 B9 2.0TDI został oznaczony jako odpowiedź   
    Przynajmniej minutę.
  22. Muskel1 odpowiedź w Problem z aktualizacją map online w A4 B9 został oznaczony jako odpowiedź   
    Tak, mampy na kartę i do slotu SD. MMI je teraz rozpozna.
  23. Muskel1 odpowiedź w Kolory przewodów w kostce lampy tył A4 B8 został oznaczony jako odpowiedź   
    Raczej fabrycznie.
    Ok z przeciwmgielnym nie ma problemu bo jest osobnie sterowane, jest to przewód szaro żöłty na pinie 4 (w klapie).
     
    Światło stopu i pozyzyjne nie mają osobnych żarówek i zasilane są tylko jednym przewodem gdyż sterowane są sygnałem PWM. Lampa w błotniku przewód szaro biały pin 1, lampa w klapie przewód szaro czarny pin 3.
     
    Niektóre uniwetsalne sterowniki przyczepy rozpoznają sygnał PWM inne nie.
    Jeżeli masz taki, który nie rozpoznaje, będziesz musiał do stopu podpiąć się pod trzecie światło stopu. 
     
    Te uniwersalne sterowniki to takie słabe rozwiązanie, z wyżej podanych powodów.
     
     
  24. Muskel1 odpowiedź w Czy moduł Adblue z A4 B8 3.0TDI pasuje do 2.0TDI? został oznaczony jako odpowiedź   
    Sterownik AdBlue jest elementem podrzędnym, a dokładniej mówiąc, elementem wykonawczym w układzie SCR i nie posiada nawet własnego kodowania, co możesz wywnioskować z wycinka protokołu diagnozy na poniższym zdjęciu, sporządzonego za pomocą VCDS.
    Funkcję nadrzędną w tym układzie spełnia sterownik silnika i to on decyduje o tym, kiedy i ile mocznika wtrysnąć.  Sterownik AdBlue ma za zadanie utrzymanie ciśnienia mocznika w układzie oraz podania go do przodu, monitorowanie stanu i jakości mocznika, oraz odmrażanie mocznika w zimie, czyli sterowaniem nie tylko pompą ale także grzałkami.
    Tak więc nie gra to roli, czy sterownik pochodzi z 2.0 czy z 3.0. Ważne aby numer sterownika się zgadzał.
     

  25. Muskel1 odpowiedź w Tryb skandynawski-jak wyłączyć został oznaczony jako odpowiedź   
    Gdy przełącznik świateł ustawiony jest na zero, a pokrętło DRL na jeden, to światła do jazdy dziennej będą ciągle się świeciły.
     
    Gdy przełącznik świateł ustawisz w pozycji Auto i pokrętło DRL w pozycji jeden, to w dzień będą się świeciły światła do jazdy dziennej, a po zmroku czujnik światła zgasi światła do jazdy dziennej i załączy Xenony.
     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...