Skocz do zawartości

22baton22

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 22baton22

Osiągnięcia 22baton22

0

Reputacja

  1. Lutek90 ja na swoim RNS-E na kartach SD próbowałem tylko mp3 i śmiga fajnie- nie słyszę różnicy między mp3 SD, audio CD nagrywanym, a oryginalnej płycie CD...nawet w zmieniarce mam oryginalną CD Kult Unplugged, a na SD2 tą samą kolekcję tylko mp3 i nie ma różnicy w jakości muzyki słyszanej w seryjnych głośnikach - NIE BOSE...
  2. dzięki Tom A4- VCDS Lite z RNS-E połączyłem się za pierwszym razem i to kablem za + - 20 kilka PLN ;-) wie ktoś może jak powinno wyglądać kodowanie po fabryczny moduł bluetooth, kier. multi z rolkami. obecnie kodowanie w radiu wygląda następująco 0301717 - czy muszę coś zmieniać, żeby BT było widoczne ...?? dzięki za pomoc
  3. ja z chęcią pomogę ale we Wrocławiu bierzesz kierowce ze sobą , pozwiedzasz piękny Wroclove i pomodzimy i popijemy dzięki wielkie chopin ;-) - jak nikogo bliżej nie znajdę to wyląduje u Ciebie w któryś weekend :-) a może ktoś wie, który pin w kostce jest "+", a który "-"?? jakbym podłączył na krótko to tel powinien go wyszukać jeśli jest sprawny?? Baton weź zobacz kiedy są spoty najbliżej Twojej miejscowości i napisz na stronie spotów z prośbą o to aby zabrał ktoś vaga i niech się podłączy w kanał 77 i sprawdzi co to tam siedzi u Ciebie. Być może masz blutka najprostszego w wersji D a poprostu jest wyłączony. bo tak byłoby najszybciej a jak nie to ja zawsze z chęcią pomogie i zapraszam Wrocław śliczne miasto i najlepszy browar w Polsce w podziemiach rynku sęk w tym, że ten moduł to leżał w bagażniku ... ;-)na liście wyposażenia seryjnego też nie mam BT,wiązki żadnej nie mam przy rns-e, a pod fotelem pasażera też nic nie znalazłem-stary właściciel dorzucił to jako "gratis" i nie wiedział, czy działa...więc podejrzewam, że raczej nie-więc dla świętego spokoju wolałbym go sprawdzić zanim wpakuję się w koszty wiązki P&P itd...moduł ma oznaczenie 8P0 862 335 H...jeśli jest niesprawny to odpuszczam temat BT, a jeśli sprawny to zacznę kompletować potrzebne do tego moda części... pozdrawiam
  4. ja z chęcią pomogę ale we Wrocławiu bierzesz kierowce ze sobą , pozwiedzasz piękny Wroclove i pomodzimy i popijemy dzięki wielkie chopin ;-) - jak nikogo bliżej nie znajdę to wyląduje u Ciebie w któryś weekend :-) a może ktoś wie, który pin w kostce jest "+", a który "-"?? jakbym podłączył na krótko to tel powinien go wyszukać jeśli jest sprawny??
  5. Panowie czy nikt na śląsku/opolskie nie ma możliwości sprawdzić czy mój moduł jest sprawny w swoim samochodzie?? myślę, że zajmie to chwilę-a moja wdzięczność będzie bezgraniczna ;-)
  6. dzięki wielkie za odp. jutro to sprawdzę w takim razie...dziwi mnie tylko, że tym całym VIAKEN-em nie mogę się połączyć...z innymi modułami daje sobię fajnie radę, sprawdzałem nim navarę 2010, juke 2012 i też fajnie i szybko się łączył...a to RNS-E nie kumate jakieś jest...
  7. Sprobuj jeszcze innym programem - u mnie poprzez VAG 3.11 nie moglem sie polaczyc z RNS-E (slychac bylo tylko trzaski i komunikat jak u Ciebie). W VCDS Lite, tym samym kablem polaczyl sie za pierwszym razem. Witam, kolego KANAL czy zmiana programu na VCDS Lite pomogłą połączyć się z RNS-E... mam u siebie również taki sam problem, ponieważ polskim vagiem i vag-comem nie mogę się połączyć, a kabel mam niebieski jak się dowiedziałem z postu wyżej to chyba kabel OBD II.może w kablu tkwi problem... próbowałem się też połączyć VIAKEN-em i z innymi modułami mogę się połączyć bez problemu, to z radiem, nawigacją, czy nagłośnieniem każda próba kończy się niepowodzeniem (obojętnie czy łączę się bez CAN BUS, czy z CAN BUS). nie wiem czy szukać przyczyny błędu połączenia po stronie radia, czy programu, czy samego kabla...?? A może to wina oprogramowania RNS-E?? mam PL menu i SW0750-może należy przywrócić ustawienia fabryczne i wrócić do SW0650?? dzięki wszystkim za pomoc-pozdrawiam
  8. Witam kolegów, po zakupie samochodu znalazłem w bagażniku srebrną skrzynkę...po jakimś czasie sprawdziłem i okazało się ze to moduł z anteną bluetooth z literką H...nie mam pojęcia czy jest sprawny, więc przed pakowaniem się w niepotrzebne koszty i robotę (wiązka-której nie mam, kodowanie RNS-E, itp.), mam pytanie: czy byłaby możliwość spotkać się z którymś z kolegów, który korzysta w fabrycznego BT i podmianę modułów na chwilę w celu sprawdzenia mojego?? najlepiej okolice Gliwic, Knurowa, Rybnika, Żor, Bielska-B., Żywca, Wisły, Węgierskiej Górki, Raciborza, K-Koźle, lub okolice ;-) (często w tych miejscach przebywam...) chętnych z pomocną "dłonią" proszę o kontakt na PW z góry dzięki za pomoc
  9. dzięki za odpowiedź-już kilka razy to przechodziłem-z opisu wynika że to czarna magia, a jak się do tego zabieram to wszystko się rozwiązuje i staje się banalne, ale w woli wyjaśnienia jeszcze się dopytam: 1) czyli wiązek potrzebuje po dwie z każdego typu (łącznie 4 szt.)?? 8E0 971 687 L - wiązka słupek B - tu mają być 2 sztuki czy 1 sztuka tej wiązki 8E0 971 693 L - wiązka tapicerki x2 czy te wiązki różnią się czymś po stronie Lewej i Prawej?? gdzie się znajduje i jak wygląda wiązka CAN?? nie do końca rozumiem 3 punkt porady kolegi Bart-S z 1 strony: 3. Na drugi ogień wiązka CAN: zakładamy 2 nowe przewody w piny 3 i 20. Skręcamy je ze sobą i prowadzimy podłogą do 20-pinowej kostki drzwi w słupku A - mostkujemy się odpowiednio z pinami 3 (pomarańczowo/brązowy) i 20 (pomarańczowo/zielony). (skręcamy, ale w koszulce/izolacji czy bez??, mostkujemy-czyli łączymy np. krótkim przewodem pin 3 i 20 , lub mostkujemy oznacza, że wpinamy się odpowiednio w pin 3 i 20 w wiązce 20 pinowej)-czyli tak w skrócie mam połączyć słupek A i B tymi dwoma przewodami?? pod koniec porady są wymienione przekroje przewodów- jakie potrzebne będą ich długości. ostatnie chyba pytanie który schemat jest dla mnie ELEKTRYKA TYLNYCH DRZWI W INSTALACJI Z KORBAMI (strona lewa+Prawa) INSTALACJA ELEKTRYCZNYCH TYLNYCH DRZWI Z ELEKTRYCZNYMI PODNOŚNIKAMI TYLNYCH SZYB nie wiem który schemat na którym etapie modyfikacji zastosować... boczków nie wymieniałem, bo moje są w dobrym stanie +oryginalne rolety+plus nietypowy kolor(granatowy) więc przeglądam już od prawie 2 miesięcy internet i na nic ciekawego nie trafiłem-więc zostawię narazie zaślepione dziury po korbach ;-) narazie jestem na etapie POWOLNEGO kompletowania potrzebnych elementów, dlatego jeszcze się nie zagłębiałem gdzie, co i jak wpiąć...ale z tego co piszesz Slawek to rozumiem, że nie obejdzie się bez cięcia/dorabiania/ przewodów mimo oryginalnych wiązek??
  10. Witam kolegów, powoli dorastam do dołożenia u siebie elektryki w tylnych drzwiach-oryginalnie posiadam podświetlane klamki, podświetlaną przestrzeń nóg pod siedzeniami, lampki w drzwiach czerwoną i białą. o ile wydaje mi się dość jasna sprawa z zakupem przełączników, paneli i sterowników, to gubię się w wiązkach (które bym potrzebował, żeby nie stracić tego co mam), co to jest słupek B, czy w takim razie jest też słupek A i C?? Oto rzeczy, o których jak mi się wydaje jestem przekonany, że muszę kupić: * sterownik tylnych szyb Lewy/Prawy (8E0 959 801 E i 8E0 959 802 E), * zespół przełączników dla drzwi kierowcy, * panel mocujący dla w/w zespołu przełączników, * przełączniki razem z panelami do tylnych boczków (strona Lewa i Prawa), i teraz mam problem bo nie wiem które wiązki potrzebuję- czy te będą odpowiednie i niczego nie stracę??: * 8E0 971 687 L - wiązka słupek B - sterownik dla elektrycznych szyb (od 01.06.2003) x2szt., * 8E0 971 693 L - wiązka tapicerki drzwi dla elektrycznych szyb (od 01.07.2002) x2szt. Jeżeli coś pominąłem lub źle wymieniłem to prosiłbym o poprawienie zanim wpakuję się w niepotrzebne koszta. Czy z tymi wiązkami to tylko się wpinam w MK i wszystko hula?? w którym dokładnie miejscu znajduje się MK?? gdzieś tam pod kolumną kierownicy?? sorry za głupie pytania, ale w tej chwili czuję, że może mnie to troszkę przerosnąć- nie jestem mocny w elektryce, więc wolałbym kupić jak najwięcej gotowych wiązek, żeby jak najmniej ingerować w nie.... pozdrawiam i dzięki za pomoc
  11. Witam kolegów, podłącze się pod temat bo mam dokładnie te same objawy silnik 2.0 BPW i przy położeniu nogi na pedał sprzęgła (naciśnięciu góra 2cm), słyszę takie jakby delikatne tarcie metaliczne....tylko u mnie nie ma żadnych wibracji...przebieg również zbliżony bo 219 kkm. ktoś wie co to może być?? dzięki za odpowiedź i pozdrawiam
  12. Witam, ja polecam zegarki firmy SUUNTO- produkują między innymi: sprzęt nurkowy, oraz kompasy, wysokościomierze i dalmierze. Osobiście używam już ok 3-4 lata Suunto Core all black NOWY + GWARANCJA (4043069252) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. oraz od ponad roku Suunto Ambit2 Black HR-ZEGAREK,PULSOMETR,GPS (4039536337) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. bezawaryjne, dokładne, pasują do garniaka w niedzielę, czy do pracy, na wyjazd w góry, do biegania-jak dla mnie dobry produkt. kupując pierwszy zegarek ostro się zastanawiałem nad casio ZEGAREK CASIO PRG-550 -1A9ER PROTREK GW PL WAWA ! (3956305294) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. , ale jakoś nie leżał mi na nadgarstku, oraz czytałem, że wysokościomierz mało dokładny. rozważam jeszcze zakup garmina GARMIN FORERUNNER 620 HR + 3 LATA GWARANCJI +FV (4006729408) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. . pozdrawiam
  13. ok-dzięki za numer. jeszcze muszę wymiary sprawdzić... rozmawiałem przed chwilą z INTER CARS i tam mi powiedzieli, że DENSO ma 3 różne wymiary do tego modelu + jakiś jeszcze jeden wymiar innej firmy... może mi się uda wyciągnąć jakieś informacje od ASO-choć tam niezbyt chętnie podają takie dane jak np. numer części ;-) ale za to chętnie podają ceny !!! ;-)
  14. Witam kolegów, czy mógłby mi ktoś podać jakie są wymiary skraplacza oryginalnego w a4 b7 BPW2.0, oraz jego numer i jakieś dane przydatne do zakupu?? Jestem zmuszony do wymiany, ale w sklepach, bądź na aukcjach internetowych wszystkie niby są do a4 b7 2.0, a sporo chłodnic ma różne wymiary- spotkałem się już z co najmniej trzema różnymi wymiarami: *etka online, do której link jest dostępny na naszym forum podaje size (mm) 745x401x53, *CHŁODNICA KLIMATYZACJI AUDI A4 B7 2004-2007 (4027840456) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. tu są podane wymiary 570x407x16, *Chłodnica klimatyzacji skraplacz Audi A4 (B7) 04- (3954640847) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. tu wymiary mają 575x388x16. Swoje wymiary sprawdzę dopiero jak kupię nową i zrzucę zderzak...nie wiem czy te wymiary mają jakieś znaczenie, choć wydaje mi się że powinny mieć. najbardziej mało wiarygodne wymiary podaje wg. mnie etka online http://a4-klub.pl/dzial-czesci-123/etka-online-polsku-243988/ ponieważ już się przekonałem na własnej skórze zamawiając ostatnio o-ringi w ASO wg. w/w strony i tam wymiary są chyba z kosmosu... ;-), a w ASO wymiary są inne. dzięki wszystkim za pomoc
  15. czyli zakładam, że niemiec musiał się trzymać i się trzymał 5w30...więc na dziś ja też przy tym zostaje, a może przy kolejnej wymianie oleju rozkminie temat 5w40. Dzięki kolego za odpowiedź. Zastanawiam się jeszcze, który olej kupić- w b5FL lałem Motula 5w40 i byłem zadowolony-generalnie zanim zacząłem czytać, ten wątek to byłem nastawiony na Motula Specyfic 5w30-ale tu ktoś polecał LIQUI MOLY 4200-ceny są zbliżone, więc chyba jakościowo też są podobne...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...