Skocz do zawartości

endriuupb

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O endriuupb

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Ełk

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam wszystkich Mam podobny problem który aktywowal sie wczoraj przy cofaniu. Dzis podłącze kabel i sprawdze jakie mam bledy. Opis problemu. Wrzucam wsteczny aktywuja mi się czujniki cofania przód i tył. Uruchamia sie dźwięk który przeradza się w ciągły i kontrolka na przycisku od czujnikow zaczyna mrugac. Czujniki tyl nie wykrywają przeszkody. Czujniki przód sa sprawne.
  2. Ja kopiłem ten: http://allegro.pl/show_item.php?item=5100305341 Może kiedyś wymienię na oryginalny, teraz szybko chciałem sprawdzić czy pomoże. Rozebrałem całe podszybie żeby się dowiedzieć ze go tam nie ma. Znajduje się w środku deski rozdzielczej a dostać się do niego można przez otwór nad bezpiecznikami, przekaźnik pierwszy od lewej. A może jakieś zdjęcia gdzie się to znajduje, oryginalny numer przekaźnika??
  3. endriuupb

    Falowanie obrotów

    Dzięki za informację w sprawie cewek, to tylko zostało mi sprawdzić świece zapłonowe....albo kupić nowe i wymienić ale taki manewr musi poczekać aż te - 15 stopni na zewnątrz zbliży się do -2:) a powiedz jaki moment dokręcania świec używasz???znalazłem że powinien być w przedziale 25-30 Nm??? czy to prawda
  4. endriuupb

    Falowanie obrotów

    Dziekuje za informację dziś sprawdzę nr fabryczne cewek zaplonowych i powinno sie trochę wyjaśnić w tej sprawie... Osprzed silnika napewno jest z bfb tylko zostala wymieniona glowica (na glowicy jest nabity symbol AEB) lub glowica + blok silnika tzw slupek...tego nie wiem jak sprawdzić... Odczytalem nr fabryczne cewek zaplonowych mam obecnie zamontowane 06A905115D VWAG sa inne niz podal edekxp wiec prosze o pomoc od jakiego to silnika mam te cewki...przypominam ze w 2013 kwietniu byla akcja serwisowa na wymiane cewek zaplonowych w serwisie by zamontowali inny rodzaj...co o tym sądzić....
  5. Witam wszystkich czy zwyklym kablem z viakan ktos wykonywał adaptację przepustnicy? czy po odłączeniu akumulatora trzeba wykonać ponownie adaptację przepustnicy???
  6. endriuupb

    Falowanie obrotów

    Chcesz powiedzieć że do głowicy AEB i BFB idą te same świece zapłonowe?? W sprawie cewek zapłonowych dzwoniłem do serwisu w Białymstoku i dowiedziałem się że auto było objęte akcją serwisową na wymianę tych elementów w 2013 r miesiąc kwiecień. Jak wymieniałem olej w silniku nie widziałem żadnych wycieków z poduszek silnika.....jak mogę to sprawdzić inaczej niż tylko wzrokowo???
  7. endriuupb

    Falowanie obrotów

    Witam wszystkich jestem kolejnym uzytkownikeim Audi1.8T ale kupilem auto które powinno mieć silnik bfb a jest zamontowany aeb w tym silniku do tej pory wyminilem zaworek w trójniku i grzybek-odma górna jesli nie pomylilem sie z nazwa to odnosnie odpowietrzenia skrzyni korbowej, z poziomu ecu wylaczylem uklad powietrza wtórnego łańcuszek rozrządu nastawnik zmiennych faz rozrzadu sprzegielko jednokierunkowe na alternatorze rozrzad kompletny i co... jak i przed jak i po poszczegolnych wymianach jeden efekt męczy mnie dalej...na zimnym silniku czy na zewnatrz + 30 czy - 20 po odpaleniu obroty silnika szybują na 1100 lub 1200 silnik pracuje z malymi drganiami czekam okolo 2 min obroty maleja ale w tym momencie drgania sa odczuwalne na calym aucie...po rozgrzaniu silnika obroty sa normalne a drgania duzo mniejsze....czy ktos ma jakiś pomysl....dodam ze mam automat od kiedy posiadam auto czyli okolo 2 lat nie wyminilem swiec ani filtra paliwa...czy cewki do silnika aeb a bfb sa inne? Czy akcja serwisowa z 2011 w sprawie wymiany cewek moze objąć moj silnik...
  8. Hej mam takie małe pytanie jakiego dokladnie momentu użyć do przykrecenia świec bo wczesniej bylo napisane w przedziale 25 do 30 Nm nie chcialbym uzyc zbyt dużego momentu dokrecenia... Kolejne pytanie jaki wplyw na moment ma dokrecanie swiec kluczem dynamometrycznym z uzyciem przejściówki z 1/4 cala na 1/2 cala...czy to ma wplyw...
  9. Chodzi mu o plastikowe progi:) tak dokładnie chodzi mi o plastikowe progi ma ktoś podobny problem ??
  10. witam fajnie dofinansowałeś czarnulkę chciałbym abyś mi pomógł a mianowicie potrzebuję zdemontować ozdobne progi w a4 b6 z 2004 S4 , wiem że są śruby od spodu góry pod listwą i jeszcze widziałem od strony kierowcy ale nie wiem jak ją odkręcić ponieważ drzwi przeszkadzają masz pomysł ??? masz wiele pomysłów może i tu znajdziesz rozwiązanie....
  11. endriuupb

    Progi

    hej Czy ktośc ma zdjęcia z demontażu listw progowych, nie mogę sobie poradzić ze śrubką widoczną odrazu po otwarciu dźwi kierowcy.... Proszę o pomoc....
  12. hej dlaczego trzeba odłączać akumulator przy tej operacji, jeśli ktoś posiada manualną skrzynię biegów to tylko pewnie do radia będzie musiał wpisać kod, ale nie wiem czy ze mną się zgodzicie, jeśli ktoś posiada automatyczną skrzynię muli tronik po odłączeniu akumulatora starci adaptację skrzyni,
  13. hej poduszki silnika wymieniłeś a czy skupiłeś się na wsporniku silnika z przodu auta, znalazłem post pod tytułem Regulacja biegu jalowegona 2 czy 3 zakładce poruszony jest problem wpływu ustawienia wspornika, jeśli ktoś wcześniej coś grzebał mógł źle ustawić to ustrojstwo.... mam podobny problem na zimnym silniku i od jakiegoś czasu również szukam na to odpowiedzi....i zbieram informacje od różnych stron:)
  14. Witam Proszę o pomoc w ustaleniu powodu błędów jak poniżej : Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 N Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42 Coding: 00001 Shop #: WSC 00006 2 Faults Found: 01176 - Key 07-10 - Signal to Low - Intermittent 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Przed wykonaniem auto scanu vagiem wgrywałem soft do ECU. Silnik wydaje mi się pracuje normalnie, z odpalaniem auta również na chwilę obecną nie mam problemu. Czy ktoś z was ma jakieś pomysły, proszę o porady?? Z góry dziękuje za interesowanie się tym problemem.
  15. Witam Od lutego 2014 jestem posiadaczem Audi A4 b6 2004 z silnikiem 1.8 T AEB* Multitronik. Symbol skrzyni GZF Wersja sterownika 8E0910155 K Wersja oprogramowania skrzyni 3220 *wyjaśniam osoba która sprzedawała mi auto podmieniła silnik nie informując Mnie o takim zabiegu oryginalnie powinien siedzieć BFB W sierpniu 2014 wymieniłem olej metodą dynamiczną w Sserwis Sofa Dosyć informacji przejdźmy do szczegółów , podczas jazdy autem podświetliły się wszystkie biegi na FIS-ie odczytałem błędy i otrzymałem : 2 Faults Found: 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 000 - - - Intermittent 18149 - Clutch Pressure Adaptation Limit Reached P1741 - 000 - - - Intermittent Dokonałem pomiarów MVB 10 = 0,280A ADP.RUN 71 stopni C ; 15Nm 11 = 0,265A ADP.RUN 71 stopni C ; 15Nm 12 = 0,845A 0,740A; 0,280A Pomiarów dokonałem na uruchomionym silniku, aby osiągnąć 71 stopni; musiałem przy obecnych temperaturach czekać około 1h, mimo że wróciłem z trasy około 20 km. Czy ktoś może wie co może być przyczyną tych błędów??? A zapominałem powiedzieć może najważniejszego około 3 tygodnie wstecz wgrywałem zmodyfikowany wsad do ECU, przed wgraniem go komputer nie posiadał żadnych błędów, ale po wgraniu i odpaleniu auta zapisał się błąd o spadku napięcia, podejrzewam że miałem za słaby prostownik podtrzymujący napięcie na aku. Modyfikacja polegała na wyłączeniu układu SAI - obieg wtórnego powietrza. Proszę o sugestie, przyczyny powstania błędu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...