Skocz do zawartości

Murdzu12

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Murdzu12

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Dukla

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Murdzu12

0

Reputacja

  1. Kolego ten problem możesz mieć też spowodowany przegubami wew albo z luzami na flanszy od skrzyni do których się przykreca przegluby. I napewno to nie jest spowodowane wtryskami tylko jak już to z tymi które wyżej napisałem ja mam taki problem i wiem że już mi skrzynia pada bo mam duży luz na flanszach od skrzyni i to jest u mnie winowajca tych wibracji.
  2. I jak kolego rozwiazales swoj problem z tym paleniem? Bo ja wlasnie mam to samo i nie wiem od czego zaczac, robilem tulejowanie gniazd od pompek nowe oringi, swiece zarowe grzeja wszystkie nowe, pompa w baku chodzi, paliwo do filtra dochodzi bo jak sciagne wezyk doprowadzając paliwo z baku to zaraz leci ropa, i dodam ze w tamtą zimą nie miałem tego problemu pojawił mi się jak zrobiłem głowicę może coś jest nie tak z tymi tylejami od gniazd pompek,już sam nie wiem.
  3. Pompki mam dobre korekcje nie przekraczają 0.5 . Półosie mówisz hmmm przed montażem sprawdzałem to nie było żadnych luzow, więc pewnie trzabedzie kupiec nowe przegluby wew. A te wibracje mogą być też spowodowane przez skrzynie? Bo tam gdzie się przykreca przegluby do skrzyni to mam luz i właśnie nie wiem czy taki ma być czy nie hmmm, ale to jest dziwne że jak zaciagbe ręczny i jadę dwójka pod obciążeniem to wtedy są największe wibracje hmmm może i poduchy już sam mi wiem kruca mac.....poduszkę pod skrzynia wymieniłem i dalej to samo
  4. A koledzy jak macie te drgania w zakresie 1200 do 2000 obr, jak zaciągnięcie ręczny tzn jazda na zaciągnięty reczznym żeby auto miało ciężej to wam te drgania występują? Bo ja właśnie tak mam a najwięcej jak np ciagne przyczepka załadowana i w tych zakresach to tragicznie telepie. Dwumasa mam nową wymieniłem całe polosie na uzywki w dobrym stanie bo przed montażem sprawdzone zero luzow.
  5. Tak jak pisałem że winne sa polosie przegluby wew. Poszukać w dobrym stanie używek wymienić całe kompletne i problem u większości audiczek zniknie ?
  6. Koledzy ja na nowy dwumas plus sprzęgło i miałem takie wibracje przy przyspieszaniu. Wymiana polosi na uzywane ori sprawne (podkreslam sprawne w bardzo dobrym stanie a nie pierwsze lepsze z allegro....)
  7. Kolego a kupilaes sprawne sprawdzone poloski od kogoś czy kupiles pierwsze lepsze na allegro i kupiles wadliwe. Ja miałem takie same objawy, znalazlem w okolicy anglika na części pojechałem przewiozlem się autem widziałem że nie ma żadnych wibracji koleś wymontowal mi poloski kupiłem zamontowane do mojej audiczki i problem znikl auto jak nowka ? A podzas tych wibracji przy przyspieszaniu jak wyrownasz gaz to Ci ustępują wibracje? (OcYwiscie jak masz 2 3 4 5 bieg i gaz w spod przyspieszanie przy pełnym obciazwniu)
  8. Czyli reklamację uznali bez problemu to i ja też będę reklamował
  9. Co kolego wymieniłeś zestaw na drugi i problem znikł?
  10. Kolego a nie masz czasami też jakiś wibracji przy przyspieszeniu tzw kangura przy obrotach od 1200-2500. Bo ja wymieniłem kompletne sprzęgło i dwumasa z sascha i mam właśnie taki problem jak opisuje i też dzieje mi się tylko na rozgrzanym silniku.
  11. kolego ja tak mialem jak ty, wymiana uszczelniaczy pompek pomogla na sto pocent, polecam bo zabieg prosty i nie drogi i grupa 023 za wysoka
  12. tak kolego komplet :) no dalej sie zatanawiam :) hmmm chyba go wezme
  13. Siemka koledzy :) z racji ze jest duzo ekspertow na forum i duzo juz sie dowiedzialem od was mam pytanko....jaka macie opinie na temat gwintu Raceland?? moze ktos sie wypowie na jego temat??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...