Skocz do zawartości

matteusz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O matteusz

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Gostynin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    2.6 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia matteusz

0

Reputacja

  1. zmiany na plus Robi się coraz ładniej !!
  2. Niestety, ale znów przygoda z moim samochodem zostanie za jakiś czas zakończona. Dzisiaj o 14:10 w Łącku wjechała mi w tyłek ibiza z dosyć dużą prędkością, a ja odbiłem się uderzyłem w hak hyundaia. Czekam już na rzeczoznawce i auto prawdopodobnie wyląduje na złomie. Na dzień dzisiejszy swoim okiem widzę: -Załamanie na środku dachu -Pokrzywiona podłoga bagażnika -Pokrzywiony prawy błotnik który wchodzi na drzwi pasażera i nie można ich otworzyć -przesunięty cały pas tylny, przez co już nigdy nie zamknę klapy -pokrzywiona klapa bagażnika -zbita prawa lampa -uderzyłem kolanami w osłonę pod kierownice i jest w tej chwili wyłamana z uchwytów -z lewej strony powiększyła się szczelina między drzwiami a błotnikiem -Problem z pracą na gazie. Brak mocy, śmierdzi gazem podczas przełączania. Niestety auto jest do śmieci. Planuję zmienić na audi a4 b5 po lifcie w 1.8T lub przedflitową A6 z tym samym silnikiem. Będę szukał quattro i moc w którą będę uderzał to min 220 koni. [https://lh4.googleusercontent.com/-p_hrlVe1AoY/VYG2nm0uR-I/AAAAAAAAAB8/LXhb7X8ZyVE/w1113-h835-no/20150617_151045.jpg/img]
  3. Witam mam problem ze swoją audi. Otóż mam wrażenie że w całej skali obrotów ten samochód nie jdzie jak na 150 koni przystało, to raz, a dwa odcinka przy obciążeniu jest przy 5.500 obrotów a silnik zaczyna słabnąć od 5.000 obrotów. Zauważyłem że te silniki kręcą się dużo wyżej. Błędów silnika brak, nie wiem od czego mam zacząć. Nagrałem mini filmik jak to wygląda Dodam tylko że na gazie nie ma odcinki przy 5.500 obrotów ale czuć wyraźny spadek mocy Pomoże ktoś ?
  4. Zazdroszczę bose na pokładzie, mimo że przedlift to fajne wyposażenie, szukaj lampek na przód i grilla z polifta, dużo to zmienia nie tylko z wyglądu a i z użytku
  5. Bardzo ładnie Ci to wyszło, mody na plus
  6. Gratki za zakup quattro, na pewno był to lepszy pomysł niż jakikolwiek golf3, dopisz sobie do listy planów program na 140 koni a quattro zacznie ci sprawiać ogromną radość, szczególnie ze startu
  7. Powolutku szykuję się do "remontu" blacharki Na pierwszy ogień poleciał zderzak, zostało mi go jeszcze delikatnie spasować tzn. podnieść do góry Mod zegarów a'la polift póki co, w wakacje będę szukał full FISa Czekam już na białe ledy które zamówiłem na allegro Zawieszenie -40mm czeka na wolniejszy dzień Wpadły nowe alu 17 cali włoskiej firmy Fondmetal ET35
  8. Odpowiem za kolegę, maska poliftowa już czeka na założenie, także wszystko w swoim czasie Dzisiaj auto obejrzane, przejechane i wymacane. Auto już w tej chwili miażdży system, czekam z niecierpliwością na więcej
  9. A6 jest bez najmniejszych szans. Swego czasu gdy miałem golfa IV GTI w którym był 1.8T ze zrobionym wydechem i dolotem+ mapa na 190/290 mierzyłem się z taką a6 avant 3.0 tdi. Koleś też był pewny siebie i mu nie za bardzo to wyszło, ja w golfie sam, on w audi z jednym pasażerem, z miejsca delikatnie mi odjechał, wrzuciłem drugi bieg i przy 80 już byłem przed nim. Do 180km/h byłem przed nim jakieś 2 długości, potem odpuściłem Tak jeździł mój golf
  10. zaczynam od detali Od czegoś trzeba zacząć MTS -40mm
  11. Zmostkowalem wlasnie te dwa przewody na odpietej wtyczce i niestety bez rezultatu :-(
  12. No ładnie odratowałeś samochód, wrzucaj więcej fotek
  13. Dzięki wielkie za zaangażowanie w pomoc Na pewno zmostkuję te dwa piny, presostat zostanie wymieniony jak się okaże że to jego wina. A wracając do urządzenia tj. presostat to znajduje się on przy prawej lampie tak?
  14. Dzięki za info A napisz mi jeszcze co tu zrobić żeby ta klima w końcu chłodziła?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...