Blok będzie podebrany, bo przy tym wale faktycznie miejsca bez zebrania materiału by nie było (z tego co zawarte jest w bazie nt. podwyższania mocy w 1.8t).
Kwestia tylko, że chciałbym raczej zrobić rozwiert i nowe honowanie - miałbym pewność co do bloku.
Przy założeniu że wziąłbym kute korby na sworzniu 20mm to jest jakikolwiek tłok, który by pasował p&p? Jakiś 81,5-82,5?
Zresztą, tłok mógłby mieć każdy wymiar między 81,5 a 82,5 bo blok zostanie pod ten tłok zrobiony, nie byłoby tutaj żadnego problemu. Wtedy jakieś tylko porządne pierścienie pod to i by hulało.
Ostatecznie mógłbym iść w 83-83,5 z przekładką wzmacniającą - zależy mi tylko aby znaleźć jakiś seryjny tłok, który by pasował - nie widzi mi się do auta na ośce z mocą 250 kupować kucizny.
pod seryjne rozmiary cylindra to np tlok z aeb czy bam (wydaje mi sie ze ma sworzen 20mm). pod 82.5 to wczesne tfsi a pod 83 to juz tylko kucizna chyba zostaje.
ty wez to pomierz bo obstawiam ze nie jest tak rozowo jak Ci sie wydaje. nie widzialem nigdy strokera na bloku 06a i wale alh. zawsze byl to longblock wlasnie z alh.