-
Postów
555 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O marcindlug

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
S6 C5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
4.2 V8
-
Kod silnika
ANK
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
SWAP Przepustnicy na elektroniczną 1.8T AEB
marcindlug odpowiedział(a) na Twardy98 temat w Audi A4 B5
ni ma sensu isc w EMU skoro mozesz zrobic konwersje na me7.5 -
jak naciągniesz wężyki 4.5mm na króćce to nie będzie problemow
-
beda pasowaly, wtyczka tez. przy montazu pamietaj o odpowiedniej orientacji zaworu - jesli mnie pamiec nie myli J montowany jest odwrotnie w stosunku do seryjnego.
-
nie, po prostu nie
-
No ale grube korby z AGU po zjechaniu trochę mięcha wejdą - chyba że to co piszą ma się nijak do rzeczywistości. obym sie mylil ale na wale ALH to i tak tego nie poskladasz bez korb na zamowienie - przy wykorbieniu 100mm i zachowaniu seryjnych korbowodow nie znajdziesz tlokow na tyle niskich zeby to zlozyc
-
Blok będzie podebrany, bo przy tym wale faktycznie miejsca bez zebrania materiału by nie było (z tego co zawarte jest w bazie nt. podwyższania mocy w 1.8t). Kwestia tylko, że chciałbym raczej zrobić rozwiert i nowe honowanie - miałbym pewność co do bloku. Przy założeniu że wziąłbym kute korby na sworzniu 20mm to jest jakikolwiek tłok, który by pasował p&p? Jakiś 81,5-82,5? Zresztą, tłok mógłby mieć każdy wymiar między 81,5 a 82,5 bo blok zostanie pod ten tłok zrobiony, nie byłoby tutaj żadnego problemu. Wtedy jakieś tylko porządne pierścienie pod to i by hulało. Ostatecznie mógłbym iść w 83-83,5 z przekładką wzmacniającą - zależy mi tylko aby znaleźć jakiś seryjny tłok, który by pasował - nie widzi mi się do auta na ośce z mocą 250 kupować kucizny. pod seryjne rozmiary cylindra to np tlok z aeb czy bam (wydaje mi sie ze ma sworzen 20mm). pod 82.5 to wczesne tfsi a pod 83 to juz tylko kucizna chyba zostaje. ty wez to pomierz bo obstawiam ze nie jest tak rozowo jak Ci sie wydaje. nie widzialem nigdy strokera na bloku 06a i wale alh. zawsze byl to longblock wlasnie z alh.
-
jesli nie ruszasz srednicy a jedynie wykorbienie to zostaw swoje tloki i kup krotsze korby, druga opcja to typowo tloki pod strokera czyli kucizna. nie zwrocilem uwagi na to ze wal ALH. tutaj masz wykorbienie 100mm wiec nie masz wyjscia i musisz zmienic korby wiec tloki mozesz zostawic swoje. pytanie tylko czy bedziesz mial wystarczajaca ilosc miejsca zeby wal alh obrocil sie w bloku avj
-
to zalezy jak bardzo chcesz ingerowac w konstrukcje auta. jak dobrze poszukasz to znajdziesz w internetach projekt 2.2t w budzie b5
-
kupno a4 bex-podniesie mocy do 260-280kucy.co zrobić?
marcindlug odpowiedział(a) na onthefloor temat w Audi A4 B6/B7
http://a4-klub.pl/index.php?/topic/270907-etapy-budowy-i-podnoszenia-mocy-w-18t/ -
kupno a4 bex-podniesie mocy do 260-280kucy.co zrobić?
marcindlug odpowiedział(a) na onthefloor temat w Audi A4 B6/B7
bylo wielokrotnie, jest odpowiedni temat. uwazasz ze Twoje auto jest tak wyjatkowe ze kolejny raz trzeba pytac o to samo? -
180KM ma dokladnie ten sam osprzet co 150KM. niestety ale 230KM jest nie do zrobienia bez powazniejszych inwestycji
-
Znajomemu zafundowalismy na wesele malo znany zespol "bajer full" Bylo mega fajnie ale to ile oni sobie licza za granie pomine milczeniem...
-
to przez ta skrzynie tak Ci sie rece trzesa ze nie jestes w stanie focic podczas tankowania fajne auto, szkoda tylko ze fwd
-
cos tam sie dzieje. niestety kase ktora moglbym pakowac w auto musze wydawac na leczenie :/ w tym roku na bank beda jakies zmiany + troche wiecej mocy
-
Sprzęgło AVJ - co wybrać na ok. 320NM - P&P
marcindlug odpowiedział(a) na Kamel34 temat w Audi A4 B6/B7
AWX bez zadnych kewlarow da rade bez najmniejszego problemu