Skocz do zawartości

jarek920

Pasjonat
  • Postów

    192
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4

O jarek920

Informacje

  • Imię
    jarek
  • Miasto
    ONA

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No fajnie wyszło teraz można jeździć ja mam 300KM i mocy nie czuć hehe.
  2. Ja osobiście robiłem hybryde w perun turbo ponad 20 tys km za nią i nie ma z nią żadnych problemów .
  3. Flansze są chyba takie same k03 i k04 tfsi tak czytałem w necie
  4. B7 tfsi ogrzewanie postojowe ogrzewa tylko wnętrze natomiast nie nagrzewa silnika. Mam tak od zakupu auta czy to jest normalne i może być tylko taka opcja w tym samochodzie?
  5. Przepraszam jeśli kolege urazilem ,obserwuje twoje auto fajnie z nim dzialasz. Pozdrawiam
  6. Odnośnie tych wtryskow i 8% zrobiłem błąd .wtryski z s3 mają wydajność 95 KM na cylinder i są wydajniejsze o 13% od orginalnych w b7.
  7. Mała ciekawostka jak obniżyć temperaturę druciarsko hege
  8. Kolega chanel1987 z forum osiągnął 310KM (napisałem błędnie wyżej 320)i 428 NM przy samym dpi hybrydzie trzeba by z nim pogadać jak mu to chodzi. Wytrzymałość slupka napewno jest dużo większa jak 1.8 t.
  9. Nie musisz się z boschem zgadzać odnośnie tych 8%...,co do intercooler to zgoda zawsze on pomaga napisałem tylko ze tak robią co nie znaczy ze tak jest lepiej każde 10 stopni mniej to podobno możliwość uzyskania 3%większej mocy.
  10. Nic mi poprzedni właściciel nie mówił o walku a mam też rachunki ze wszystkich napraw, wałek się uszkadza przez uszkodzony popychacz najbardziej ,tak mam seryjne coolery kolega nawet na tym forum miał na nich zrobione 318KM (co ciekawe w niemczech nawet na k04 zostawiaja seryjne i robią pod 350 ale to juz ekstremum ).
  11. Za wymianę pompy w ctr zabrze zapłaciłem 1200 zł z robota, auto zrobiło juz na niej 60 tys km ,mam 262 tys km (orginalny przebieg kupiłem auto w niemczech od znajomego)wałek rozrządu igła ,popychacz po 60 tys km wyglądał bardzo dobrze ,nagaru nie czyścilem, auto oleju nie zre. Do 300KM wtryski mogą zostać maja tylko o 8% mniejsza wydajność niż te z s3 czy cupry(czyli max jak zdrowe pod 320KM)Ja na 300KM mam tylko dp I turbo zrobione u peruna.
  12. jarek920

    Zalety i wady 2.0TFSI

    Łańcuszek i pompę oleju spokojnie ogarniesz za 3 k. Na Śląsku polecam ctr zabrze I frog rancing.
  13. Znałem kolegę co miał bodajże ponad 520 NM przez 60 tys km jeździł i sprzedał dalej ,tak w kwestii ciekawości silnik seria.
  14. Ja na zdrowym kacie miałem koło 250KM teraz mam sportowy kat ,program robiłem w ctr zabrze przebieg po 60tys km w 3 lata,w tym ostatni rok to już 300KM i zrobione kolo 20 tys km.
  15. Nikt granicy nie sprawdzał to fakt choć osobiście znałem gościa co miał 520 NM jeździł tak 60 tys km auto sprzedał i nic się nie działo. A nogę miał ciężka. Biturbo nawet nie na co porównywać do tfsi no chyba ze mówimy o tych 2.5 tfsi te dopiero wymiatają 5.5 sekundy od 100 do 200 to dopiero robi robotę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...