Skocz do zawartości

Deaver

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Deaver

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    K-Koźle

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CYRB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Deaver

0

Reputacja

  1. Który to bezpiecznik? Wystarczy wyjąć i włożyć?
  2. Z faktami się nie dyskutuje - mam dowód - nie na mowy o wprowadzaniu w błąd... Nie wiem czym się kierowałem... nie chcę tutaj na siłę dorabiać jakiejś ideologii. Ale domyślam się że chodzi Ci o te 66, bo 92 to wiadomo - przepisowo z powiedzmy poprawką na tolerancję licznika. Przy prędkościach 50-60 chyba nie wrzucał szóstego biegu. Myślę że wiele osób właśnie jeździ z takimi prędkościami. Jadąc bardzo oszczędnie można by osiągnąć jeszcze niższe spalanie, ale to już by było "zawalidrogostwo".
  3. Właśnie nie, zwykła droga mniej więcej pół na pół teren zabudowany (tempomat na 66km/h) i niezabudowany (tempomat na 92km/h). Mały ruch na drodze, właściwie to bardzo mały... Tryb efficiency, jedno ostre wyprzedzanie kilku aut z przełączeniem na tryb S (momentalnie średnia idzie ostro w górę) a tak to ecodriving. Oczywiście nie zamierzam bić tym autem rekordów niskiego spalania, ale jak widać da się pojechać oszczędnie. Powiem szczerze, że zanim kupiłem wóz z tym silnikiem i napędem to sam szukałem takich danych i jedyne co znalazłem to 10, 12, 14, 16, 18 na 100km i więcej. Więc niech zostanie jako info dla potomnych.
  4. To ja trochę dla zrównoważenia podam w załączniku swój wynik spalania. Zrobiłem zdjęcia bo pewnie niewielu uwierzyło by mi na słowo. Zresztą sam jestem w lekkim szoku bo po tym co tu czytałem raczej takie wyniki nie wydawały się możliwe. Tylko proszę się nie śmiać...
  5. Siemanko wszystkim. Na forum jestem zalogowany od jakiegoś czasu ale dopiero teraz stałem się posiadaczem A4. Wcześniej jeździłem innymi oooo. Mój wóz to A4 B9 avant 2,0tfsi quattro s-tronik sport. Pozdr.
  6. Witam. Mam dokładnie to samo tylko w Passacie 1,8 ADR pb+lpg 1998r przepustnica na lince. Zauważyłem że występuje to tylko gdy jadę bez klimatyzacji z włączonym ECON - sprężarka nie pracuje (climatronik). Najgorzej jak jest na dworze poniżej 3 stopni bo sprężarka się nie załącza, wtedy poszarpuje przez około kilometr, jak się tylko lekko zagrzeje to szarpanie ustępuje, jeszcze zanim ruszy się wskazówka od temperatury cieczy. Zauważyłem jeszcze, że gdy odpalę rano zimny bez klimy to ssanie (około 1200rpm) jest dosyć długo - aż ruszy się wskazówka od temperatury cieczy i wtedy poszarpuje w czasie jazdy, lecz przez około kilometr - poszarpywanie trwa krócej niż ssanie. Natomiast gdy po odpaleniu zimnego włączę od razu klimę (musi być przynajmniej 4 stopnie na dworze) to ssanie jakby się wyłącza, obroty spadają do ok 950rpm i wtedy nie poszarpuje. Co więcej, klimę wystarczy włączyć dosłownie na parę sekund i można wrócić na ECON a obroty zostaną poniżej 1000rpm (jakby bez ssania) i nie poszarpuje! Więc największy mam problem teraz rano gdy jest mróz... VAG - zero błędów, kable, świece, przepływka, przepustnica, odma, podciśnienia wszystko porobione i posprawdzane a ten dalej poszarpuje na zimno... Rozwiązał ktoś problem skutecznie? Pozdr.
  7. Witam wszystkich klubowiczów!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...