Skocz do zawartości

sernik4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sernik4

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Świdnik

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sernik4

0

Reputacja

  1. Prosba o doradzenie zestawu klocki i tarcze na przód do BRE vin WAUZZZ8EX8A131747. Moze macie sprawdzone sklepy i dostawców tych ze części.
  2. Ja mam podobny problem z tym że na biegu 4 czasami 5.Na 6 biegu już jest normalnie. Dzieje się tak na początku podróży maksymalnie dwa razy. Później autko jedzie jak ta lala. Jakieś sugestie. Czyżby ślizgnięcia były na tarczy sprzęgłowej??
  3. sernik4

    Nie odpala

    Zacznę może od objawów jakie były na początku. po intensywnych deszczach i myciu samochodu na drugi dzień przychodzę do samochodu chcąc go uruchomić. Okazało się że aku rozładowany. Po naładowaniu i odpaleniu przejechałem kilka km po czym zgasiłem po 5 min przyszedłem i słyszę jak wentylator chodzi na pełnych obrotach. Jak uruchomiłem zapłon wentylator zatrzymał się. Wróciłem jak najszybciej pod dom i pierwsze co zaglądam do skrzynki z ecu i przekaźnikami bo wiedziałem że miałem nieszczelną (Wyłamany jeden z możliwych do wyłamania uchwytów w pokrywie skrzynki). Okazało się że stoi woda ok 2cm. Szybkie suszenie i rozbieranie przekaźników w każdym tj 404 614 i 457 jedno wielkie bagno. Pojechałem na tych przekaźnikach do mechaniora samochód tam chodził sobie na wolnych obrotach przez 30 min. Po ponownym uruchomieniu i powrocie pod dom samochód zgasł podczas dojeżdżania do miejsca postojowego i później już nie odpalił (podczas tej jazdy silnik wkręcałem na wyższe obroty do 4,5 tyś). Odłączyłem aku do czasu wymiany wszystkich przedtem zalanych przekaźników. Dzisiaj po kilku dniach stania auta na odłączonym aku wymieniłem wszystkie przekaźniki. Podłączyłem nowo zakupiony interfejs Vscan iVAGBluetootch wyskoczyły mi takie błędy: Silnik: 05441- Obieg przekaźnika pompy paliwa (J17) obieg otwarty Klimatyzacja: 01369 - Alarm przez włącznik maski silnika 01371 - Alarm przez włącznik stykowy drzwi kierowcy - Miałem maskę i drzwi w momencie podłączenia interfejsu otworzone 00956 - błąd sporadyczny (klucz 2) Centralny zesp. elektr. 01794 - Nieprawidłowy Numer Identyfikacji pojazdu (VIN) w module sterowania (Przed tyg. był wymieniany głowny sterownik) Airbag: 01316 Moduł sterowania hamulca 00532 - Napięcie zasilania Moduł komfortu: 01369 - Alarm przez włącznik maski silnika 01371 - Alarm przez włącznik stykowy drzwi kierowcy Auto po skasowaniu wszystkich błędów dalej nie odpala!!! Proszę o sugestie dotyczące awarii . Za wszelką pomoc z góry dziękuje. Temat wygląda następująco: Wczoraj samochód odpaliłem na plaka. Początek pracy silnika był tragiczny nierówna praca silnika i kłęby siwego dymu. Po ok 30 sekundach silnik pracował już normalnie. Oczywiście zrobiłem kilka rundek po mieście i wszystko wydaje się ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną zgaśnięcia samochodu i braku możliwości normalnego odpalenia. I jeszcze jedno mnie martwi czy jest normalne że po zdjęciu rury od intercoolera miałem na dolocie smużkę oleju silnikowego.
  4. Mam pytanie bo jestem w temacie upgrade hamulców kompletnie zielony. Czy zakupując komplet na tył z linku poniżej muszę do tego dokupić inne dedykowane do zestawu zaciski?? http://allegro.pl/tarcze-febi-klocki-ms-tyl-audi-a4-b7-04-288mm-i6249544404.html
  5. Witam mam do wymiany wiązkę elektryczną silnika i mam problem z dostaniem używki z dokładnie tym samym oznaczeniem tj 8E1 971 074 HP do Audi A4 B7 2.0 TDI o symbolu BRE . Czy ktoś jest w stanie mi pomóc w wyborze innej wiązki która pasowała by do mojego autka. Znalazłem coś takiego: http://www.nanodatex.pl/audi-a4-b7-2-0-tdi-instalacja-silnika-o831156.html Tu jest jakaś lista wiązek do poszczególnych rodzajów silników. Pytanie czy ta wiązka z linku wyżej będzie pasowała? http://partsfan.com/audi/me/0000/84cf00e87867be2123c0f65481c26d98/7d6a4f9df7b2a75c82e0ebdfa39beda0/9/71/971035/
  6. Dzięki wielkie za pomoc. Z pierwszej strony wynikało że mam DPF a dzisiaj miałem zamawiać oliwę z normą 507.00. A wiem na 100% że poprzedni właściciel tego nie doposażył. Tak więc kupuję olej z normą 505.01
  7. Prosze o informację odnosnie doboru oleju do mojego autka. Nie wiem czy idzie z norma 505.00 czy z 507.00. Wyczytałem na forum że mozna się tego dowiedzieć z ksiażki serwisowej szukam oznaczenia 0GG nie ma DPF, a oznaczenie 7GG jest filtr czastek stałych. Poniżej zamieszczam foto z ksiazki serwisowej. 1443515919872.jpg - directupload.net
  8. Prosze o informację odnosnie doboru oleju do mojego autka. Nie wiem czy idzie z norma 505.00 czy z 507.00. Wyczytałem na forum że mozna się tego dowiedzieć z ksiażki serwisowej szukam oznaczenia 0GG nie ma DPF, a oznaczenie 7GG jest filtr czastek stałych. Poniżej zamieszczam foto z ksiazki serwisowej. 1443515919872.jpg - directupload.net Proszę o usunięcie tego postu. post został przeniesiny do innego tematu.
  9. Witam wszystkich forumowiczów. Jestem Darek. Od zawsze Audi. Tym razem A4 B7 2008r, 2.0 TDI, avancik. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...