Skocz do zawartości

Joseph

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Joseph

Osiągnięcia Joseph

0

Reputacja

  1. W dieslu nie ma mieszanki Tym bardziej ubogiej Biły dym to może byc opóźniony faktyczny kąt wtrysku. Czyli między innymi powietrze w paliwie. Jeśli filtr paliwa masz nieoryginalny to całkiem mozliwe że właśnie przez niego ciagnie. Pozdrawiam Joseph
  2. Do pompek to będzie nie tyle 027 co 023. No i pytanie jakie były te wartości dalej szarpie. Czasami (bez wzgledu na okolicznosci) bierze sie na litosc i nie szarpie, ale to naprawde sporadycznie Z tego co się orientuje, jest taka procedura w sterowniku która ma ograniczać szarpnięcia. Polega to na przykład na tym, że po szybkim ujęciu gazu ecu przez chwilkę steruje niewielkie dawki paliwa. Wysprzęglenie wyłącza ten mechanizm. Wyglądałoby więc na to, że u Ciebie to wariuje . Tyle że wciśnięcie hamulca powinno dać taki sam efekt jak wysprzęglenie. Czyli chyba jednak nie tędy droga... Pozdrawiam Joseph
  3. Przy okazji logów zrób jeszcze taki test - hamuj równocześnie silnikiem i delikatnie hamulcem. Czyli bez wysprzęglania. Zobaczymy czy będzie szarpał. Pozdrawiam
  4. Jak G62 przekłamie na chwilkę temperaturę cieczy (mocno) to mogą się robić właśnie takie jaja z obrotami. Z kolei sprzęgło wskazuje że problem jest tylko gdy komputer widzi obciążenie - czyli jednak nie temperatura cieczy.... Ciężko coś powiedzieć Warto jeszcze sprawdzić te bloki pompek. Pozdrawiam
  5. Na tych logach temperatury są ok. Więc ten błąd G62 to chyba jednak przypadek. Pewnie efekt gmerania w samochodzie Oczywiście zakładam że jak robiłeś logi to był efekt szarpania EGR to nie bardzo wiem w jaki sposób mógł by powodować podlanie paliwem. Można jeszcze zerknąć na 018 i 023 w czasie szarpania. I jeszcze taka kwestia - jak zrobisz tak samo tyle że z wysprzęgleniem, to też falują obroty? Pozdrawiam
  6. To może być przyczyna (jeśli tego błędu nie wygenerowałeś sam). W takim wypadku przydały by się logi z 001 i 007 wtedy, kiedy bedzie szarpał. Pozdrawiam
  7. Różnica jest pomiędzy wszystkimi trzema. Ale nie w seryjnej motorowni Może jeśli zalejesz 95 do silnika pod 98 oktanów to spadnie moc. I jeśli będziesz to nadrabiał prawą nogą to w sumie może spalić więcej. Pozdrawiam
  8. Tu nie chodzi li tylko o wadę materiałową wałków rozrządu. Pozdrawiam
  9. Różowo jest prawdopodobnie dopiero w nowym typie głowic, czyli 2003/2004 w górę. @robert ch - jeśli interesuje Cię temat wałków poszukaj postów kolegi Piotruś na AKP - jest prawdziwy elaborat. Sprawa jest zagmatwana. Pozdrawiam
  10. Mylisz się, mieliśmy okazję Zerknij na ten fragment logu w którym wypełnienie jest poniżej 90% - obroty vs różnica ciśnień, jak i sam współczynnik wypełnienia. Pozdrawiam PS. @adamFox - z poprzednich postów wynika że gmerałeś z podcisnieniem, a czasami turbo nie laguje tylko przeładowuje. To może jednak zacznij od dokładnego posprawdzania co i jak masz podłączone (i w jakim stanie są wężyki). Oraz jak chodzą kierownice spalin. Mogą się przycinać tak, że raz są całkiem otwarte raz całkiem zamknięte, ale nie ma regulacji. Ew. potem reszta.
  11. Na 4 biegu pewnie wyszło by lepiej. Mimo to trybu awaryjnego nie powinien łapać. Zaworek = N75. Z katalizatorem chodzi o to czy nie jest przytkany. Generalnie zbyt powoli rozkręca Ci się turbo. Trzeba zacząć od tego co pisałem powyżej. Pozdrawiam
  12. Witam, Masz ogromnego laga (na którym biegu robiłeś logi?). Może być mała nieszczelność w dolocie. Potem sprawdź czy podciśnienie jest dobrze podłączone i czy jakiś wężyk nie jest przetarty. Schemat w razie czego znajdziesz tutaj: tutaj (trzeba się zarejestrować). W dalszej kolejności kierownice spalin (podlewaruj delikatnie kluczem i zobacz jak chodzą) zaworek i katalizator, jeśli jeszcze go masz. Pozdrawiam
  13. Hmm... wydaje mi się że map gdzieś powinien być dostępny Choć on akurat nie jest aż tak istotny. Natomiast te od lambdy, zwłaszcza adaptacje, by się przydały. Oczywiście musi być pełna wersja vaga (nie demo) żeby te bloki sczytać. Zamiast 022 i 023 może być 020. Pozdrawiam
  14. Witam, Logi które porobiłeś są trochę nie z tej bajki bo to nie diesel Jeśli masz możliwość, to zrób logi z: 002 na jałowym 002 pod obciążeniem 015 i 016 na jałowym 022 i 023 pod obciążeniem 030 i 031 w czasie jazdy 032 ja jałowych 034 wtedy gdy się najbardziej nagrzewa 115 pod obciążeniem Pod obciążeniem, jak zwykle znaczy że rozpędzasz na pełnym gazie. Pamiętaj żeby logi na jałowych zrobić na końcu, po przejechaniu paru kilometrów. W czasie jazdy, tzn. przy różnych obrotach/zmianie biegu, etc. Wszystkie logi zrób na w pełni rozgrzanym silniku. 1.8T to jest trochę bardziej skomplikowany niż dizelek Więc nie wiadomo czy coś z tego będzie. No ale może akurat ktoś coś zauważy. Pozdrawiam PS. I zrób z logów jakieś fajne tabelki
  15. Joseph

    [B5 1.9TDI AVG] - logi

    Katalizator jeśli jest, to raczej nie jest zatkany Masz zmienione w stosunku do serii ograniczenie zadymienia. I dodatkowo jak na to doładowanie kiepską masę powietrza. A skoro dymi, to może jednak przepływka wskazuje prawidłowo? Czy w tym aucie EGR recylkuluje? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...