[ALL B5] 95, 98, V-power- czy naprawde różnica?

    15 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,

    Jak uważacie,czy jest róznica pomiędzy tymi rodzajami paliwa? Jeśli tak to jaka?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość spedyt

    Między 95 a 98 jest taka różnica że ta druga ma wyższą liczbę oktanową co nie przekłada się w żaden sposb na moc

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    nie przekłada się w żaden sposb na moc

    Więc w czym róznica? Tylko w cenie?? :twisted:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Tylko w cenie??

    Tak :confused:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A spalanie? Słyszałem,że przy większej liczbie oktanowej spalanie może nieznacznie spaść? Prawda to?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Murzyn

    niektore silniki sa przystosowane do spalania 95 inne do 98 - taka jest roznica, lej to co zaleca producent

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość spedyt
    spalanie? Słyszałem,że przy większej liczbie oktanowej spalanie może nieznacznie spaść? Prawda to?

    Efekt placebo

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Witam,

    Jak uważacie,czy jest róznica pomiędzy tymi rodzajami paliwa? Jeśli tak to jaka?

    Tankuje zawsze na Shellu..na V-Power przejezdzam o okolo 50-80km wiecej na pelnym baku niz na zwyklej 95.

    Pozdrawiam.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jezdzilem przez 3 miesiace na BP ultimate i niestety nie moge powiedziec zeby palil mniej niz na zwyklej, fakt ze wydawal sie byc bardziej zrywny.

    wczoraj w londynie na stacji BP widzialem benzyne 102 oktany!!! cena F 2.65 za litr (zwykla bezolowioowa to ok F0.90). chyba leje sie to od Ferrari i podobnych.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Różnica jest pomiędzy wszystkimi trzema. Ale nie w seryjnej motorowni :wink: Może jeśli zalejesz 95 do silnika pod 98 oktanów to spadnie moc. I jeśli będziesz to nadrabiał prawą nogą to w sumie może spalić więcej.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja jezdze all time na 98. Jak raz zalalem 95 to mialem wrazenie ze jezdzi jakos mulowato;/ Wszystko tez zależy od stacji.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    kiedys tankowalem V-power Racing 99+, w moim odczuciu silnik pracowal odrobine ciszej, nie telepal tak buda na wyzszych obrotach i duzo przyjemniej hamowalo sie silnikiem (wkrecal sie bardziej 'gladko' i szybciej :) ). to sa moje subiektywne odczucia, kilka bakow przejezdzilem a porownanie mam do 95 ze Statoila.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość spedyt
    kiedys tankowalem V-power Racing 99+, w moim odczuciu silnik pracowal odrobine ciszej

    To właśnie sa podstawowe zalety tego paliwa, wyższa liczba oktanowa która nie jest odpowiedzialna za moc a za pracę silnika

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    nie zgodze sie,tankuje na schellu v-power i czuje duza roznice,jak dodaje gazu to centralnie mi sie maska podnosi,hehe.Fakt ,ze tankuje w Norwegii moze zmieniac duzo.

    Podobno w Polsce vpower schella jest robiony na zamowienie przez orlen,bo zwykla jest ta sama co na leje orlen.

    Oczywiscie to tylko moja opinia :biggrin:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Ja jezdze all time na 98. Jak raz zalalem 95 to mialem wrazenie ze jezdzi jakos mulowato;/ Wszystko tez zależy od stacji.

    hehe dokładnie u nas co stacja to inne paliwo. Ja zawsze tankuje na bp, ale jak naleje u naszych zachodnich sąsiadów to robie więcej kilometrów... dlaczego?? Chyba odpowiedzieć może sobie każdy sam :biggrin: Pozdro

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy