-
Postów
42 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O zybi81

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Bydgoszcz
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
DRL'e ogarnięte i już działają. Za instrukcę dzięki j4s2c2vr Klamor jedzie w czwartek do doktora na spa. Zrobione będzie -Kompletny rozrząd INA z pompą Ruville -płukankę L&M pro-line + oliva valvoline max life 5W40 - pompę wspomagania + płyn febi zieloiny mineralny -oliwę do skrzyni castrol syntrans 75W90 - uszczelkę kapy zaworów FEBI -uszczelka miski Część już doszła Silnik ogarnięty, zrobione hamulce, kupione dystanse 25mm. Jeszcze wydech i gwint przód tył bonus dystanse
-
10W40 to olej pół syntetyczny a bie mineralny, a 5W to pełen syntetyk. Nigdy ,ale to nigdy nie leje się oliwy mineralnej do silnika z hydraulicznymi napinaczami,popychaczami itd bo jest gęsty i po odpaleniu szczegolnie zimą motor chodzi na sucho naklikane z betoniarki Poza tym olej mineralny ma duzo mniej srodkow myjacych dlatego syfi silnik. Mozna go lac do żuka ew. Poloneza naklikane z betoniarki Tak więc zrób plukanke zalej min pol syntetykiem dobrym i stukanie z pod pokrywy powinno się skonczyc ,a jesli nie to szklanki fo wymiany naklikane z betoniarki
-
Chelios ty serio tak myślisz czy jestes idiotą. GM to tem sam syf co orlen i lotos, kolor nie swiadczy o zużyciu i mineral nie syfi silnika hahahaha naklikane z betoniarki
-
Ja zalałem 2razy po 160zł a zapłaciłem 80 i 9000 mi zostało, czyli 160zł zaoszczędzone w kieszeni zostało ,ale jak lookam na ten katalog z nagrodami to dochodzę do wniosku że jak jeździ się tylko prywatnie , nie zarobkowo, to nie warto na nic innego zamieniać niż paliwo, bo na konkretną rzecz zbierał bym 100 lat, a te gówienka za parę tyś punktów na alledrogo są za perę groszy jak wyżej już zresztą napisane
-
Na każdej stacji shell jest LPG i chyba aral (w PL też się samemu tankuje) Kilkanaście razy jechałem PL/GB i GB/PL Taką końcówkę/redukcję potrzebujesz http://loombard.sprzedajemy.pl/redukcja-do-tankowanie-lpg-holenderska-na-sprzedaz-nr25141677
-
Zakładam że masz ok 18 lat skoro robisz prawko i musisz mieć spory portfel (może masz, nic mi do tego) ,ale jak zaczynasz z Audi i takim motorem to licz się ze sporymi kosztami eksploatacyjnymi , OC (pewnie zwyżka) też kupa hajsu. Jeśli na 4 łapy to zawieszenie razy 2, no i jak wyżej napisane już jest na 1 auto 200KM? Lepszym wyborem (moim zdaniem był by A3 na początek jakiś 1.8
-
No i wszelkie regulacje też będą ze złej strony
-
-
Czytałem że ET45 to max,ale mam do kupienia za dobre pieniadze koła od audi opona 205/55/16 ET50 i nie wiem czy jest sens próbować i przymieżać do audi a4b5 avant Szkoda że nikt nie odpowiedział (wszyscy mają to gdzieś pewnie) A jak by ktoś nie wiedział to pasuje i nic nie obciera
-
Siemanko. Pamiętacie o spocie 29.04 w Bydgoszczy https://www.facebook.com/AudiManiakTeamPolska/
-
Elo
-
Siemanko
-
Jest ogień. FB lajknięte BTW jak chcecie air to wystarczy wejść na stronę np. Mapet tuning i tam nacie całe zestawy, boxy od 3000zł, lub możecie wszystko kupić po sztuce i składać.
-
Ja miałem, w planie zmienić z 10W40 na 5W40 valvoline maxlife ale po wielu rozmowach zdecydowałem się zostać przy 10W40. Nowy filtr i oliwa i auto jakby lżej pracuje. BTW moim zdaniem nie ustępuje Motulowi ani L&M
-
Było. Ja mam 1.8 ADR 125KM i mam 2mas