
pionti2
Pasjonat-
Postów
102 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O pionti2

Informacje
-
Imię
Maniek
-
Miasto
Przecław
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
669 wyświetleń profilu
-
Proszę o pomoc. Objawy: duża turbodziura. Po naciśnięciu gazu samochód chwile nie przyśpiesza po czym dostaje mocne kopyto. Problem cały czas, widoczny szczególnie na obrotach 2 tyś. http://vaglogi.pl/log-003_010_011_CmpD8.html http://vaglogi.pl/log-003_008_013_6q32N9.html http://vaglogi.pl/log-023_008_003_m14ny2A.html http://vaglogi.pl/log-023_008_018_ED75q7s.html http://vaglogi.pl/log-003_008_013_0sdd4p7.html
-
Witam, Mam problem z skrzynią s-tronic. Tak ogólnie: samochód nie zawsze rusza, czasami trzeba chwilę odczekać na reakcje. Po diagnozie dostaję błąd "Zawór 3 w odgałezieniu przekładni 1 8955". Wg. innego wątku na forum oznacza to uszkodzenie mechaniczne, ale czego dokładnie? Zaworu? Miał ktoś może taki przypadek?
-
Sorry ale jeden z logów (ten z wartościami 2983.5) nie pochodził z mojego silnika. Już skorygowałem. Nie mam problemów z trybem awaryjnym. Po prostu dziura :). Przy zaciętej geometrii powinny być jeszcze inne objawy np. częstsze zacinanie na zimnym silniku (nie zauważyłem zależności), lub trudne ruchy "gruszki" (diagnozowałem VAG-iem i niby ładnie załącza / wyłącza turbo).
-
Od pewnego czasu borykam się z problemem zwiększonej turbodziury, szczególnie na niższych obrotach - samochód chwilkę słabnie po czym dostaje kopa. Problem nie zawsze występuje, a jeśli już to zazwyczaj w wilgotniejsze dni (przynajmniej takie mam odczucie). Załączam logi. Nie są takie jak "książka pisze" czyli na 4 biegu do 4 tyś obrotów. Raczej zawierają jazdę np. na 6 biegu i puszczanie - naciskanie pedału gazu lub zmiana biegów na niskich obrotach. Wtedy dziura jest najbardziej odczuwalna. http://vaglogi.pl/log-003_008_010_HlF1371.html http://vaglogi.pl/log-003_008_011_mv1J6X.html http://vaglogi.pl/log-003_008_011_7eOxl.html
-
1.9TDI AWX - odcina moc - prośba o analizę logów
pionti2 odpowiedział(a) na pionti2 temat w Audi A4 B6/B7
Tak to MAP Sensor Dzięki! -
Witam wszystkich, Mam problem jak w temacie. Przy obrotach ok 2200 silnik przechodzi w tryb awaryjny. W samochodzie zregenerowano turbo - nie pomogło. Objawy są takie same. ? Testowo podmieniono przepływomierz - brak efektu. Sprawdzono podciśnienia - są w normie, -0.6 bara, przy testach N75 spadało do -0.9 bara. Proszę forumowiczów o pomoc. ? Oto logi jakie udało się sporządzić. Dynamiczny 3,8,11 na 4 biegu: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_vhtRACs.html http://vaglogi.pl/log-003_008_011_QkaQ4hL.html 10, 8, 11 - dwa pomiary, pierwszy na 4 biegu, drugi na zmianie 3-4 bieg http://vaglogi.pl/log-010_008_011_ezkuu.html I pozostałe logi już trochę skopane (dochodziło do zmiany biegów) http://vaglogi.pl/log-003_5JVI3FK.html http://vaglogi.pl/log-003_008_011_gsaGLf.html
-
W zestawie była puszka ale zlutowana z kabelkami. Z tą puszką był problem. Po jej usunięciu i zastosowaniu własnych rezystorów lampa śmiga.
-
W zestawie była puszka ale zlutowana z kabelkami. Z tą puszką był problem. Po jej usunięciu i zastosowaniu własnych rezystorów lampa śmiga.
-
Wymień same tuleje i to najlepiej LMO. Miałem przyjemność wymiany tulei ale w przednim wahaczu - dolny banan, LMO kosztuje 300zł. Powód wymiany: auto ściągało, nie dało rady ustawić zbieżności, inaczej się zachowywało gdy jechał tylko kierowca a inaczej gdy auto było dociążone pasażerami, po prostu gumy były wyrobione, miękkie (ori wahacz LMO Audi) Sama tuleja LMO 80zł, wymiana w domowym warsztacie Starą tuleje próbowałem wycisnąć za pomocą imadła, ale niestety nie dało rady, więc ją wyciąłem: najpierw wydłubałem gumę, potem brzeszczotem w środku 2 nacięcia, tuleja się rozpołowiła i ładnie wyszła. Wciśnięcie nowej już bez większych problemów za pomocą imadła.
-
Nie mozliwe do namierzenia stukanie z przodu z lewej strony
pionti2 odpowiedział(a) na ptaku999 temat w Audi A4 B6/B7
Tak, amortyzator też może pukać. -
Jak rozwiążesz problem to daj znać
-
Wczoraj miałem okresowe badania techniczne i okazało się, że 2 przednie, prawe górne wahacze mają wybite sworznie Cały komplet wahaczy produkcji Kraft zmieniałem w styczniu tego roku Zrobiłem od tego czasu może 8 tyś :facepalm: Plus w tym taki, że mam gwarancje. Dziś byłem w serwisie i bez gadania wymienili trefne wahacze na nowe z nową gwarancją. Jak dotąd, po wymianie nie zaobserwowałem stuku przy hamowaniu. Trochę to dziwne, bo wahacze to ostatnia rzecz którą bym obstawiał, tym bardziej, że ten PSTRYK był tylko przy hamowaniu. Jak zrobię trochę więcej kilometrów to potwierdzę czy górne wahacze były przyczyną problemu. Stuknięcie nadal jest. Tak jakby trochę rzadziej niż wcześniej (albo mi się zdaje), ale niestety nadal jest. Wydaje mi się, że trzeba poszukać w jarzmach / zaciskach
-
zmiana zawieszenia z 1BV na 1BE lub bardziej komforowe A4 BEX S4 B6
pionti2 odpowiedział(a) na kkamil.sline temat w Audi A4 B6/B7
Ja również robiłem zmianę, ale 1BV na 1BA (Sachs 558 301 009) Po wymianie lekko przód poszedł w górę (jakieś 0.5 - 1 cm) więc z przodu wymieniłem dodatkowo sprężyny na Eibach Pro Kit a z tyłu pozostały sprężyny sline Jestem mega zadowolony z zmiany. Nieporównywalnie lepszy komfort, a samochód siedzi tak samo wysoko jak na ori 1BV. -
Drganie auta w przedziale prędkości 90-110 km/h
pionti2 odpowiedział(a) na austin225 temat w Audi A4 B6/B7
U mnie również - krzywa felga i podobny objaw. Prostowane technologią cyfrową (gumowym młotkiem ) i problem znikł Jeśli drga tylko podczas jazdy to mało prawdopodobne że coś w silnik - zresztą puść na luz (lub nawet zgaś silnik) przy prędkości rezonansu i sprawdź czy problem nadal będzie występował. -
Witam, Od niedawna borykam się z denerwującym problemem. Przy hamowaniu (nawet delikatnym naciśnięciu hamulca) słyszę pojedyncze stuknięcie. Odgłos prawdopodobnie pochodzi z przodu. Zjawisko jest sporadyczne, niezależne od prędkości. Najlepiej słyszalne przy małej prędkości np. delikatnie się rozpędzam, puszczam na luz a potem delikatnie hamulec, wtedy słychać takie metaliczne PSTRYK (jak by coś przeskoczyło, albo coś do czegoś dobiło). Jeśli ktoś spotkał się z podobnym zjawiskiem to proszę o pomoc.